1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    3
    06-06-2011

    Een Hollander en een Belg zitten op een boot en die boot zinkt. De Hollander en de Belg zwemmen tot ze een eiland tegenkomen. Op dat eiland zit een opperhoofd en die zegt: "In de pan ermee!"
    De Belg antwoordt: "Kunnen we iets doen om niet in de pot te gaan?"
    Het opperhoofd zegt: "Ja, jullie moeten een opdracht doen."
    De Belg: "Geef die opdracht dan maar."
    En die Hollander: "Ja, kom hier met die opdrachten."
    Het opperhoofd: "Ga in het bos 100 gelijke vruchten zoeken."
    De Belg is als eerste weg en komt terug met 100 bosvruchten.
    Het opperhoofd tegen de Belg: "Steek nu die vruchten 1 voor 1 in je kont zonder te lachen."
    De Belg krijgt met moeite de 99 bosvruchten in z'n kont, maar bij de 100ste bosvrucht schiet hij toch in de lach.
    Het opperhoofd: "Hoofd eraf en in de pan ermee!"
    Dan vraagt iemand van het volk aan de Belg: "Waarom heb je nu gelachen bij de 100ste bosvrucht?"
    De Belg antwoordt: "ik zag die Hollander aankomen met 100 kokosnoten..."

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    2.308
    25-10-2010

    hahahahahahahahahahhahaaha

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Citaat Geplaatst door cold-like-ice Bekijk reactie
    Een Hollander en een Belg zitten op een boot en die boot zinkt. De Hollander en de Belg zwemmen tot ze een eiland tegenkomen. Op dat eiland zit een opperhoofd en die zegt: "In de pan ermee!"
    De Belg antwoordt: "Kunnen we iets doen om niet in de pot te gaan?"
    Het opperhoofd zegt: "Ja, jullie moeten een opdracht doen."
    De Belg: "Geef die opdracht dan maar."
    En die Hollander: "Ja, kom hier met die opdrachten."
    Het opperhoofd: "Ga in het bos 100 gelijke vruchten zoeken."
    De Belg is als eerste weg en komt terug met 100 bosvruchten.
    Het opperhoofd tegen de Belg: "Steek nu die vruchten 1 voor 1 in je kont zonder te lachen."
    De Belg krijgt met moeite de 99 bosvruchten in z'n kont, maar bij de 100ste bosvrucht schiet hij toch in de lach.
    Het opperhoofd: "Hoofd eraf en in de pan ermee!"
    Dan vraagt iemand van het volk aan de Belg: "Waarom heb je nu gelachen bij de 100ste bosvrucht?"
    De Belg antwoordt: "ik zag die Hollander aankomen met 100 kokosnoten..."
    die hadden ze ook in andere dingen gezegd die plaats ik zo wacht ff met olijven en meloen XD

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Citaat Geplaatst door cold-like-ice Bekijk reactie
    Een Hollander en een Belg zitten op een boot en die boot zinkt. De Hollander en de Belg zwemmen tot ze een eiland tegenkomen. Op dat eiland zit een opperhoofd en die zegt: "In de pan ermee!"
    De Belg antwoordt: "Kunnen we iets doen om niet in de pot te gaan?"
    Het opperhoofd zegt: "Ja, jullie moeten een opdracht doen."
    De Belg: "Geef die opdracht dan maar."
    En die Hollander: "Ja, kom hier met die opdrachten."
    Het opperhoofd: "Ga in het bos 100 gelijke vruchten zoeken."
    De Belg is als eerste weg en komt terug met 100 bosvruchten.
    Het opperhoofd tegen de Belg: "Steek nu die vruchten 1 voor 1 in je kont zonder te lachen."
    De Belg krijgt met moeite de 99 bosvruchten in z'n kont, maar bij de 100ste bosvrucht schiet hij toch in de lach.
    Het opperhoofd: "Hoofd eraf en in de pan ermee!"
    Dan vraagt iemand van het volk aan de Belg: "Waarom heb je nu gelachen bij de 100ste bosvrucht?"
    De Belg antwoordt: "ik zag die Hollander aankomen met 100 kokosnoten..."
    Een Marokkaan werkt als vrachtwagenchauffer en moet een vracht olijven van Marokko naar Spanje brengen. Bij de Spaanse douane aangekomen controleren de douaniers de vracht en blijken de olijven gevuld te zijn met drugs. De Marokkaan kan kiezen: of een aantal jaar de gevangenis in of een ander alternatief waarvan hij niet weet welke deze is. Hij kiest voor het laatste. Dan beginnen de douaniers de olijven in de **** van de man te stoppen. 1 voor 1. Bij elke olijf die de douaniers er in stoppen begint de man keihard te lachen. Dan vragen de douaniers wat daar nu zo grappig aan is en zegt de Marokkaan hikkend van het lachen: ik denk aan de vrachtwagenchauffeur achter mij, die vervoert meloenen....

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    3
    06-06-2011

    die is ook goed

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    3
    06-06-2011

    Een mager klein mannetje stapt in een lift, kijkt omhoog en ziet naast zich een enorm grote neger staan.
    De grote man ziet het kleine mannetje kijken, kijkt vervolgens op hem neer en zegt: "7 feet tall, 350 pounds, 20 inch penis, 3 pound left testicle, 3 pound right testicle, Turner Brown "
    Het kleine mannetje krijgt ter plekke een wegtrekker en valt flauw
    De grote vent knielt naast hem neer, schudt het mannetje heen en weer en brengt hem uiteindelijk weer bij
    De grote vent is geschrokken en zegt:"What'swrong with you?"
    Met een heel zacht stemmetje zegt het kleine mannetje: "What EXACTLY did you say to me?"
    Waarop de grote vent zegt: "I saw the curious look and figured I'd just give you the answers to the questions everyone always asks me I'm 7 feet tall, I weigh 350 pounds, I have a 20 inch penis, my left testicle weighs 3 pounds, my right testicle weighs 3 pounds and my name is Turner Brown "
    Waarop het kleine mannetje zegt:
    "Turner Brown? Thank God! I thought you said 'Turn around ".

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    3
    06-06-2011

    hahhhahaahhahhahahahahahahaah

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Citaat Geplaatst door cold-like-ice Bekijk reactie
    hahhhahaahhahhahahahahahahaah
    wrm lach jy

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    39
    15-10-2009

    hahahha turn around!
    Kowed!

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    11
    03-02-2007

    ze vragen je id als je wild plast ahahah hoe dan :P

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Citaat Geplaatst door thuglife_khalid Bekijk reactie
    ze vragen je id als je wild plast ahahah hoe dan :P

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    297
    28-02-2011

    Citaat Geplaatst door cold-like-ice Bekijk reactie
    Een mager klein mannetje stapt in een lift, kijkt omhoog en ziet naast zich een enorm grote neger staan.
    De grote man ziet het kleine mannetje kijken, kijkt vervolgens op hem neer en zegt: "7 feet tall, 350 pounds, 20 inch penis, 3 pound left testicle, 3 pound right testicle, Turner Brown "
    Het kleine mannetje krijgt ter plekke een wegtrekker en valt flauw
    De grote vent knielt naast hem neer, schudt het mannetje heen en weer en brengt hem uiteindelijk weer bij
    De grote vent is geschrokken en zegt:"What'swrong with you?"
    Met een heel zacht stemmetje zegt het kleine mannetje: "What EXACTLY did you say to me?"
    Waarop de grote vent zegt: "I saw the curious look and figured I'd just give you the answers to the questions everyone always asks me I'm 7 feet tall, I weigh 350 pounds, I have a 20 inch penis, my left testicle weighs 3 pounds, my right testicle weighs 3 pounds and my name is Turner Brown "
    Waarop het kleine mannetje zegt:
    "Turner Brown? Thank God! I thought you said 'Turn around ".



    wahahahaha eerlijk deze is goed

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    522
    22-03-2011

    Citaat Geplaatst door Oujdiaa-- Bekijk reactie
    een marokaans meisje wandelt met haar vriend in het park..
    opeens zegt het meisje:sgat, wil je mij zo van die woorden zegge die mijn hart doen stilstaan?
    Waarop de jongen antwoord: Je broer loopt achter ons!

    Hahahaha deze is goed!

  14. #104
    MVC Lid

    Reacties
    120
    11-10-2009

    Citaat Geplaatst door Respectyourself Bekijk reactie
    Hahahaha deze is goed!
    sommige zijn egt droge humor

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    1
    05-06-2011

    Weet je waarom smurfen altijd lachen? Omdat het gras altijd tegen hun balletjes kietelt..
    De enige jongen waar ik achter aan zou lopen, is mijn zoontje die leert lopen..