1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    67
    05-06-2002

    Geweldige Nieuws

    VOOR DE GENE DIE HET VERHAAL HADDEN GELEZEN VAN SAMIRA WAARVAN DE OUDERS WAREN OVERLEDEN.

    HEB IK GEWELDIGE NIEUWS. ZE ZAT INDERDAAD IN ECHT BIJ EEN VRIENDIN VAN HAAR. WE HADDEN HAAR OP GEZOCHT. WE WAREN EERST BANG DAT ZE NIET MEE WOU. MAAR TOEN ZE ONS ZAG BEGON ZE METEEN JANKEN VAN BLIJ SCHAP. ZE WAS HARD VERMAGERD. MAAR ZE WOONT NU BIJ ONS. EN IN 12 OKTOBER GAAT ZE TROUWEN MET SAID. MO WOONT NOG STEEDS BIJ ZIJN OOM. MAAR DAT IS ALLEEN OMDAT SAMIRA GEEN HUIS HEEFT. DAAROM GAAT ZE ZO SNEL MOGELIJK TROUWEN. HET LIEFST WOU ZE EERDER TROUWEN MAAR ZE MOETEN WACHTEN OP PAPIEREN UIT MAROKKO VOOR DE MAROKAANSE HUWELIJKS AKTE. EN ALS ALLES VOLGENS DE PLAN GAAT. GAAT ZE SAMEN MET MO BIJ SAID WONEN.

    ZE ZIET HAAR BROERTJE REGELMATIG.

    MAAR NU HEBBEN WE EEN PROBLEEMPJE. WE ZIJN VAN ALLES AAN HET REGELEN VOOR DE BRUILOFT. MAAR KENNEN JULLIE MISSCHIEN RECEPTEN VOOR KOEKJES, DAT IS HET ENIGE WAT WE NOG MOETEN REGELEN.

    SAMIRA ZIT NOU NAAST ME ZE HEEFT AL JULLIE REACTIE'S GELEZEN ZE MOEST ER VAN JANKEN.

    HE JONGENS JULLIE ZIJN GEWELDIG EN LOVE YOU ALL
    EEN HELE DIKKE NADIA.



    he schatten van me
    ik weet niet hoe ik moet beginnen maar 1 ding is zeker en dat is dat ik jullie heel dankbaar ben. ik zag het niet meer zitten. het is dat ik geweldige mensen om me heen heb die om mij geven, waarvan ik dacht dat niet niemand om je geeft behalve je ouders. ik kan zeggen dat het veel beter met me gaat. ik had een depressie maar nu gaat het heel goed.

    toen ik mijn ouders had verloren, het was het net alsof ik iedereen had verloren, de wereld zakte in. ik voelde me zwaar in mijn hoofd. ik was bang voor de toekomst. waardoor ik heel agressief werd en dingen wou uit halen zoals niet meer leven. toen mijn broertje werd mee genomen wist ik niet meer wat ik moest doen, dus pakte ik mijn spullen, in hoop dat iedereen me binnen een paar maanden me zou vergeten. ik wou voor niemand een last zijn. toen ik mijn spullen had gepakt. heb ik dagen en nachten rond gelopen, vooral 's nachts in hoop dat iemand mij ging pakken en vermoorden. echt waar zulke gedachtes had ik. uiteindelijk ben ik bij een geweldige vriendin beland met geweldige ouders en broers. die alles voor regelden. dus hun ben ik ook heel dankbaar.

    voor de gene die hun ouders nog hebben wees goed voor hun oke, ookal schreeuwen ze tegen je. ze willen alleen het beste voor je. en hou je in slechte TIJDEN sterk oke. wees niet zo zwak als dat ik was. er zijn mensen die van je houden en die altijd voor je klaar staan. en je hebt mensen die het alleen slecht met je willen. en daarom moet je je zelf bewijzen tegenover hun dat je het kan. ik dacht dat ik niemand meer had. maar ik heb zoveel moeders bijgekregen en vaders en vooral heel veel zussen en broers en daar bedoel ik jullie mee.

    hou van jullie allemaal,
    en ik hoop dat allah mij vergeeft dat ik in de moeilijke periode heel vaak na de sitan heb geluisterd.

    en voor nadia, mo, en said ik hou van jullie.

    thanks.SAMIRA

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    29
    13-05-2002

    Hoi Amsterdammetje & Samira,

    Ik ben zo blij, ik zit hier gewoon keihard te janken, en wat leuk voor je dat je gaat trouwen met Said. Gaat het ook wat beter met Mo?

    Ik heb echt alles gevolgd, zelfs mijn moeder vroeg me vaak hoe het was met dat 'ene' meisje. Ik heb geen recepten voor je, helaas. Ik wens je heel veel succes verder met het opbouwen van een nieuw leven. Je hebt wel geluk met zo'n goede vriendin....

    Nou ik hou maar op met mijn geklets, slaat nergens op, ik ben toch alleen maar blij...
    Ik ga ff mijn moeder bellen dat je er weer bent.

    Beslemma ( nog gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk)
    Behandel ieder persoon zoals jezelf behandelt wilt worden! Dus met eerbied en respect!

  3. #3
    ѕαмιяα

    Reacties
    2.915
    06-08-2002

    alvast gefeliciteerd samira
    ik heb ook heel het verhaal gevolgd van AMSTERDAMMERTJE en ik ben blij dat ze je weer hebben gevonden samira

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    239
    29-04-2002

    hoi Samira en Nadia
    ik ben blij dat het goed met je gaat Samira
    maar een ding wil ik nog zeggen Nadia
    ik was op vakantie en kon het verhaal nie meer volgen
    toen ik terug was was het verhaal er niet meer
    ik zocht overal op marokko.nl naar die verhaal
    want ik wou em zo graag verder lezen
    heb jij em misschien verwijderd?
    als het kan wil je em dan terug bij verhalen rubriek zetten
    alvast bedankt
    en Samira ik ben blij voor je alvast, gefeliciteerd met je huwelijk
    groetjes van mij

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.662
    15-05-2002

    hoi amsterdammetje en samira...

    ik ben erg blij om te horen dat alles is goed gekomen..

    erg gefeliciteerd met je huwlijk samen met said..

    veel succes in je leven!

    veel liefs hinda

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    367
    13-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam Nadia&Samira,

    Ik ben blij dat alles goed is afgelopen.
    Ik heb het verhaal vanaf het begin gevolgd...Ik hoop dat jullie het allemaal goed maken.
    Samira,sterkte meid! Ik wens je heel veel geluk & succes in je leven(jullie allemaal hoor )
    Van harte gefeliciteerd met je huwelijk & Allah y kemel bichir.
    Thallaw fe be3diyatkoum mezian!

    Heel veel liefs,


    (ik heb trouwens recepten voor jullie )
    Allah is groot en machtig. Zonder hem is het leven lastig. Laat in je hart zijn liefde bloeien, dan zal geluk in je leven vloeien...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    67
    05-06-2002

    Origineel gepost door sousia_amal
    hoi Samira en Nadia
    ik ben blij dat het goed met je gaat Samira
    maar een ding wil ik nog zeggen Nadia
    ik was op vakantie en kon het verhaal nie meer volgen
    toen ik terug was was het verhaal er niet meer
    ik zocht overal op marokko.nl naar die verhaal
    want ik wou em zo graag verder lezen
    heb jij em misschien verwijderd?
    als het kan wil je em dan terug bij verhalen rubriek zetten
    alvast bedankt
    en Samira ik ben blij voor je alvast, gefeliciteerd met je huwelijk
    groetjes van mij

    he meid als je onder leden kijkt
    dan zoek je mijn naam op en kijk je de berichten die ik heb verstuurd en daar staat ie tussen.

    allemaal kus op jullie wang

  8. #8
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    hallo meiden

    zo wat ben ik blij voor jullie
    en samira ik gun je alle geluk van de wereld met said en je broertje
    en van harte gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk

    wbt de koekjes
    ik weet niet of je zin hebt om die allemaal zelf te gaan bakken maar ik ken wel iemand die ze voor je maakt met een redelijke prijs \
    je spreekt gewoon met haar af wat je wil en hoeveel en zij bakt ze voor je
    mocht je interesse tonen mail me en dan kan ik je meer info geven

    liefs mimi

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    76
    26-08-2002

    Smile

    Salam oe halaikoem

    Hey ik ben een meisje van antwerpen en heb jullie verhaal gelezen.
    Samira ik begrijp je compleet meid, heb ook mijn moeder (lai rahma) verloren en ik weet dat het echt hard is.
    Daarom wou ik zo graag reageren.
    Een van u ouders verliezen is het ergste wat je kan overkomen. Toen mijn moeder gestorven was, was ik in het begin héél agressief en hard.
    Ik moest iemand de schuld geven, ik dacht zo van WAAROM? WAAROM? ZIJ, ze was nog zo jong.
    Ik was in het begin heel kwaad op Allah en ik bidde ook niet meer, niks kon me nog schelen eigenlijk.

    JAJA je word er echt hard van, maar nu hamdoulah gaat het vele beter. Ik bid terug, voel me beter, vraag altijd aan Allah om mijn fouten te vergeven, ...

    Samira ik wens je echt veel geluk in je leven, en vergeet niet meisje
    "DIT IS HET LEVEN NIET"
    Mouhim ben echt blij voor jouw, hou je goed.

    BESLAMA

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    239
    29-04-2002

    heel erg bedankt meid
    xxxxxjes
    [img]

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    467
    23-07-2002

    Bismilahie Rahmanie Rahiem

    Salaam oe Alaikoem Wa RahmatoeLah Wa Barakatoe

    Zusters,

    Ik heb heeel vaak aan jullie gedacht.. En heb Doea voor je gedaan.

    Alhamdulilah dat het weer goed met je gaat.. Dank Allah Sobhana Wa Tahala...

    Na het lezen van dit verhaal.. Moest ik huilen van Blijdschap Alhamdulilah... Zuster probeer IN Sha Allah veel te gaan leren over je Islaam want dat heb je nodig voor je leven.. en voor je Agira hiernamaals.

    Zuster er is genoeg te doen in hier in Amsterdam.. Ga een keer op zondag naar Badr Moskee om een lezing bij te wonen in het Nederlands.. Daar zijn zusters die veel kennis hebben van Islam. Die je IN Sha Allah bij kunnen staan als je vragen hebt over de Dood of andere zaken die voor jou van belang zijn.

    Salaam oe Alaikoem Wa RahmatoeLah Wa Barakatoe

     

     

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    179
    09-07-2002

    salaaaaam

    ik ben echt blij dat het goed gekomen is!!!!!!!!!

    gefeliciteerd met je huwelijk en ik wens je een lang en gelukkig leven. en je moet echt blij zijn met je vriendin wat ze allemaal heeft gedaan, echt tof dat jezo een vriendin hebt

    ik wens jullie allemaal een heeel gelukkig leven!!!!!!!

    thalla

    beslamaaaaaaa

    groetjes farah
    Be your self

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    67
    05-06-2002

    HE SCHATTEN LIEF DAT JULLIE ALLEMAAL ONS MEELEVEN.

    EN HEEFT IEMAND NOG EEN PAAR RECEPTEN VOOR ME IK HEB AL EEN HELE AANTAL KREGEN, MAAR MEER IS ALTIJD WELKOM.

    LOVE YOU ALL

  14. #14
    Soebhan ALLAH

    Reacties
    191
    22-07-2002

    Hoi Amsterdammertje& Samira,

    ik ben echt heel blij en opgelucht dat het allemaal weer goed is gekomen.
    Toen ik het verhaal heb gelezen moest ik gewoon hard huilen, zo erg vond ik het gewoon.
    Maar ALLAH is gelukkig groot en ik hoop dat je nu genoeg geleden hebt in deze wereld hebt gehad en dat je voortaan alleen gelukkige momenten mag beleven met de mensen die van jou houden en jij van hen.
    Maar goed ik heb nu zoveel gezegd maar dat komt alleen door het feit dat ik zo blij voor je ben.
    En nee sorry ik heb geen recepten voor je, je kan kijken bij de marokkaanse bakkers zij verkopen meestal ook marokkaanse koekjes.
    Misschoien heb je er niet veel aan, maar misschien ook wel.

    Groetjesssssss
    Wees een goede Broeder/Zuster voor je medemens want daar wordt je op de Dag Des Oordeels op afgerekend.

    LA ILAAHA IN ALLAH. ALLAH OE AKBAR


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    132
    06-09-2002

    salaam Amsterdammertje & samira

    ten eerste van harte gefeliciteerd met je huwelijk
    inschaALLAH moge nu gelukkige momenten komen voor jullie alle

    samira amsterdammertje is nou pas een echte vriendin ze heeft alles voor je over wees goed voor haar ze leefde met je mee ze had veel sbar moge ALLAH swt haar belonen voor haar geduld

    ik hoop dat het met mo ook goed gaat,( inschaALLAH)
    wens hem veel geluk
    en als hij het leest he kanjer ben trots op je je hebt veel mee gemaakt op je jonge leeftijd. mo maak het je zus niet moeilijk he wel je best doen op school en niet te veel op straat hangen


    said maak haar gelukkig samira heeft het verdient

    samira ik wens je alle geluk op de wereld
    en bid extra voor je ouders

    er komt een tijd dat je, je ouders weer tegen komt inschaALLAH

    en in die tijd zn je ouders in goede handen inschaALLAH

    heel veel kusjes van een meid die met je mee leeft

    p.s. heb geen resepten

    Amsterdammertje laat wat van je horen okee
    moge ALLAH over al onze moslim broeders en zusters waken inschaALLAH