1. #121
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Dat staat er wel poephoofd ...
    Waar staat dat dan plantsoenridder

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Hoe wil je dit dan begrijpen, Bombastic?

    "Maar om dit als excuus te gebruiken om nu vrij discriminerende taal naar mijn hoofd te slingeren....".

    Wel grappig, trouwens.
    Hij schrijft zelf uitermate vernederende en discriminerende teksten over "bepaalde" vrouwen en vindt het niet eerlijk dat hij "vrij discriminerende taal naar zijn hoofd geslingerd krijgt".

    Het is wel duidelijk: zijn "excuses" betekenen niets. Hij vindt wat hij vindt, hij denkt zoals hij denkt, en zijn enige "fout" is dat hij dat op een onbewaakt moment wereldkundig heeft gemaakt. Op het internet nog wel.

    Hij is niet alleen een vrouwenhater. Begrijp me niet verkeerd: Hij is dol op vrouwen. Vrouwen hebben wat lekkers tussen de benen! En hij is dol op dat lekkers, dus dol op vrouwen! De enige maatschappelijke en sociale positie voor vrouwen is díe positie die dat "lekkers" voor hem beschikbaar en bereikbaar houdt.

    Verder is er met deze man niks mis hoor. Gewoon een misogyn mannetje. Zoals zoveel.



    Mensen, dit is Nederland anno 2018. Een dergelijke gedachtegang over vrouwen, zulke opvattingen over vrouwen, bestaan hier toch niet meer?
    Het staat er niet punt. Nergens staat er 'ik word gediscrimineerd'. Dat heeft die blokhoofd plantsoenridder er zelf van gemaakt.
    Ik vind je tekst trouwens hypocriet als lid van 'daar moet een piemel in' rechts extremistische beweging.

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hij heeft bepaalde vrouwen toch kechs genoemd?

    Hij heeft dat echt niet als compliment gebruikt, TDM. Hoewel ik moet toegeven dat dit vooral uit mijn onderbuik komt.

    En dan nog: hij heeft het over vrouwen die "korte" rokken dragen, uitgaan, alcohol gebruiken... Wat zullen we zeggen: hij heeft het over 50, 60, 70% van de vrouwen in Nederland? Misschien 80%? Vrouwen die er geen probleem in zien om uit te gaan, kleren te dragen die ze willen, te drinken wat ze willen. Of, gezien het percentage, vrouwen die dat vonden of deden.

    Vrouwen die zelfs naar bed kunnen gaan met wie ze willen. Wanneer ze dat willen. Hoe ze dat willen. Hoe vaak ze dat willen.
    Vrouwen die tegen een man kunnen zeggen: "Ik heb geen zin in jou."

    Die laatste regels: een gruwel in de ogen van vrome gelovigen. Islamitisch, Christelijk of Joods, maakt niet uit.


    Jongens! Wakker worden! Het is 2018! We doen niet meer aan die achterlijke mentaliteit!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  4. #124
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Waar staat dat dan plantsoenridder
    Broodje poep uit je mond halen
    en googlen: boef ik word gediscrimineerd ...

  5. #125
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    hoe durft die bepaalde vrouwen..welke vrouwen bedoel JIJ daar mee..?
    je hele citaat geeft aan dat je achter boef staat..
    Ja, hij lijkt de opvatting van boef over (bepaalde?) vrouwen te delen, maar hij vindt de mannen die daar misbruik/gebruik van maken net zo slecht. Tenminste, dat lees ik uit zijn berichten.

    Maar het gegeven dat hij dat vanuit een hele eenzijdige, religieuze opvatting benadert doet de aanhang(st)ers van andere religies of opvattingen niet veel recht volgens mij.

    Dus: laten we vooral aan de praat blijven!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Broodje poep uit je mond halen
    en googlen: boef ik word gediscrimineerd ...
    Ik heb wat medicijnen voor mensen zoals jij gevonden.

    https://www.ad.nl/home/zweden-geeft-...rang~a2ee0379/

  7. #127
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Die hem meenemen omdat ie hulp nodig heeft? Van die hoeren?

    Tja... Vanuit mijn achtergrond zou ik denken aan Barmhartige Sameritanen...

    Hij niet. Ze zijn 's avonds op pad... Verkeerde kleren? Alcohol genuttigd? Begeleider? Moslima's?

    Het zijn hoeren!

    Achterlijke mentaliteit!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  8. #128
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Ik heb wat medicijnen voor mensen zoals jij gevonden.

    https://www.ad.nl/home/zweden-geeft-...rang~a2ee0379/
    Het medicijn voor jou is een leesbril ...

  9. #129
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Hebben jullie nu je zin? Arme jongen.
    volgens mij is hij ook nog eens narcistisch

  10. #130
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Oooooooo daar ben jij naar op zoek een publiekelijke afkeuring. Wat is dat toch met jullie steeds? Aanslag gebeurt en sta jij hierachter? Iets word gestolen en sta jij hierachter? Een jongen filmt terwijl die scheld en jij vraagt weer aan mij of ik hierachter sta?

    Het feit dat je me zoiets vraagt getuigt voor mij al als een vorm van disrespect.
    Get lost creep je bent altijd onzuiver bezig.
    TDM,

    Wat een zeikreactie!

    Meisjes/vrouwen die uitgaan, korte rokken dragen, alcohol drinken... (misschien zelfs een gestrande automobilist helpen om op de plaats van bestemming te komen...)...

    Zijn dat hoeren?

    Gewoon joh, een simpel antwoord. Ja? Nee?


    Maar je komt vast wel weer met een soort uitvlucht...
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  11. #131
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Het medicijn voor jou is een leesbril ...
    Eerst je medicijnen innemen en dan pas praten

  12. #132
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Die hem meenemen omdat ie hulp nodig heeft? Van die hoeren?

    Ja. Ik kan het niet mooier maken.

    Vrouwen die een gestrande reiziger helpen om op de plaats van bestemming te komen zijn hoeren. Kan niet anders.

    Dat begrijp je toch zelf ook wel?


    Even serieus: dat een gek als boef zoiets zegt is slecht, stom, achterlijk...
    Maar dat er hier mensen zijn die dat begrijpen, onderschrijven, ondersteunen... Dat is pas angstaanjagend.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  13. #133
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Eerst je medicijnen innemen en dan pas praten
    Zegt iemand die eerst poep praat
    en dan zijn medicijnen vergeet ...

  14. #134
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Een groep fans van voetbalclub Feyenoord heeft gisteren voor een zeer ongemakkelijke situatie gezorgd in een vliegtuig. Terwijl een blonde stewardess probeerde de veiligheidsvoorschriften uit te beelden, riep een aantal mannen: 'daar moet een piemel in!'.
    https://www.ad.nl/bizar/feyenoord-fa...l-in~ab19daa1/


    De avond escaleerde toen een vrouw zich uitsprak voor opvang. Toen ze het woord nam, werd ze al snel uitgejouwd. "Daar moet een piemel in", werd er geroepen en ze kreeg te horen dat ze "moest oprotten".


    https://www.trouw.nl/home/wie-is-de-...gen-~ab4c0e4a/

  15. #135
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    oh die bagatelliserende opmerkingen..
    nee jochie daar kom je niet mee weg..of je moet me een geloofwaardige uitleg geven wat dit van doen heeft met de opmerkingen van boef..vrouwen in minirok zijn hoe.ren vrouwen in clubs zijn hoe.ren.

    tot die tijd..opzouten minkukel
    dan val ik toch weer terug op deze zin inmijn tekst:
    Ik houd van de sterke, oprechte, vriendelijke, zachte en nog veel meer mooie kanten van de vrouw. Alleen sommige vrouwen hebben ook een donkere kant en dat hoeven we niet te ontkennen.

    Bovendien, ik ben het niet eens met Boef. Hij is zelf een kech en niet alle vrouwen in clubs zijn kechies. Je hebt ook mini-kechs en ass bitches. Hier heeft hij het nog niet over gehad.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.