1. #16
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Bij mijn weten kan een sanne walles zich nog steeds frank en vrij bewegen in Nederland..of jij moet ander nieuws hier over hebben
    Ik denk dat ze wel kan fluiten naar haar carriere, die gaat geboycot worden. Zomaar een wilde gok.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Jouw mening.
    Net zials het de mening was van deze Turks Nederlands parlementariërs..
    wat had Kuzu daarmee van doen?
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik denk dat ze wel kan fluiten naar haar carriere, die gaat geboycot worden. Zomaar een wilde gok.
    oh..ik ben niet eens hoor met de kritiek.
    de laatste jaren is een hoge prijs betaald voor vrijheid van meningsuiting .
    Dit geldt voor bijna de hele afgeslachte Charlie Hebdo redactie voor cartoons over een profeet ..
    Denk aan Erdogan die aangifte deed tegen de Duitse cabaretier televisiemaker Böhmermann..
    nee de criticasters van Sanne hadden beter pas op de plaats kunnen maken..hoe wanstaltig de parodie ook was.
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Als Kuzu niet de slavenhandel in het Ottomaanse Rijk kan erkennen of de genocide op de Armeniërs, is de klacht tegen westers kolonialisme niet veel waard.

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus als iemand het opneemt voor een bepaalt stuk geschiedenis van een bevolking en aankaart hoe slecht het was en moet geweest zijn,
    is het noodzakelijk om die persoon aan te vallen en te wijzen op zaken die in zijn moederland speelde?
    sinds wanneer moet een goede daad omzeep worden geholpen door kritiek te leveren op die persoon zijn thuisland.

    Juist in een land als Nederland zou je dit moeten steunen, vooral omdat we hier 4 mei herdenken, dit is niet alleen de spot drijven met Kuzu en met Turkije en de Surinaamse slaven geschiedenis, maar ook met de holocaust en elk groot negatief stukje geschiedenis waar de mens aan heeft meegedaan.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Dat is geen 'mening'. Zoals Turkije omgaat met de wetgeving is een aanfluiting, en heeft gevolgen voor Turkse Nederlanders hier. Maak je er niet zo makkelijk vanaf.

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Jouw mening.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Dat is geen 'mening'. Zoals Turkije omgaat met de wetgeving is een aanfluiting, en heeft gevolgen voor Turkse Nederlanders hier. Maak je er niet zo makkelijk vanaf.
    Oeh is je dagelijkse portie obsessie voor Turkije alweer begonnen? Gaat volgens mij geen dag voorbij dat Erdogan een Russische dansje doet in jouw brein.
    Heavy

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    In plaats van dat je gewoon ingaat op wat ik zeg... jij reageert op iets van Doublepain, iets wat relevant is voor hier, en daar reageer ik weer op. Niks obsessie Erdogan. Jij bagatelliseert de effecten door het verschil in wetgeving in verschillende lande, op mensen hier. Die effecten zijn reeel. Daar hoef je geen Turkije hater voor te zijn.
    Ik snap dat het je niet uitkomt, daar niet van hoor.


    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Oeh is je dagelijkse portie obsessie voor Turkije alweer begonnen? Gaat volgens mij geen dag voorbij dat Erdogan een Russische dansje doet in jouw brein.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Dat is geen 'mening'. Zoals Turkije omgaat met de wetgeving is een aanfluiting, en heeft gevolgen voor Turkse Nederlanders hier. Maak je er niet zo makkelijk vanaf.
    iets waar een kuzu zich ook heel goed van bewust is..het intimideren van tegenstanders van het turkse regiem..ja ik noem het regiem ..levert stemmen op en steun van uit Ankara..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik doel dan ook op de columnist van dit artikel, hij had ook andere zaken kunnen aanpakken.
    waarom zou hij Kuzu niet aanspreken..
    kuzu die het nodig vindt om stemgedrag van Turks Nederlands parlementariërs te bespreken om Turkse tv..
    Die zich geroepen voelt het over het Nederlandse slavernijverleden te hebben waar hij de genocide op Armenië ontkend..die roept over namen als witte de wit moeten uit het straatbeeld verdwijnen ..maar ik niet hoor over namen van oa de sultan mehmet school moskee..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Laten we ook naar de positieve kanten kijken van meneer Kuzu.
    Ik vind het positief dat het Nederlandse Kabinet het toestaat dat zo'n meneer in het Parlement mag zitten en dat de mede Kamerleden zijn argumenten kunnen aanhoren en daar op een beschaafde manier kennis van nemen.

    Ik zelf vind het een positieve bijkomstigheid dat zelfs bekvechten mogelijk is en dat het een waar huzarenstukje is dat onze Kamervoorzitter daar het beste nog weet uit te halen alvorens over gaat tot de orde van de dag.

    Het is zeker positief dat iemand uit het Nederlandse Parlement opkomt voor iets dat al lang leeft onder veel Nederlanders, waaronder ik ook; eens de verontschuldigingen te maken over die afschuwelijke periode van de mensheid: De Slavernij.

    Waarbij ik me afvraag of hij dat ook doet voor Saudie Arabie en zo meerdere oriëntaalse landen.

    Maar mij bekroop het gevoel toen ik het artikel verder las, dat Kuzu -zoals zo vaak-. niet eerlijk was en probeert deze zaak als draagvleugel te gebruiken in zijn hetze en miskenning en wrok tegen Nederland.

    Die meneer Kuzu is in nog meerdere opzichten niet eerlijk.

    Hij laat echter wél weer zien dat religie zich niet laat definiëren in de politiek en dat dit een heet hangijzer kan worden.
    Dit nog steeds in Nederland, 250 jaar na de scheiding der machten.

    Ik hoop dat de moslims in Nederland bewust gebruik van hun stem zullen gaan maken met mensen die het beter kunnen dan deze gevaarlijke amateur die chemie aan het spelen is.

    De volksmenner Erdogan speelt gevaarlijk spel in Europa met zijn miljoenen volgelingen.
    Hoe die zijn kunnen zagen we wel tijdens de rellen in Rotterdam!


  11. #26
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    oh..ik ben niet eens hoor met de kritiek.
    de laatste jaren is een hoge prijs betaald voor vrijheid van meningsuiting .
    Dit geldt voor bijna de hele afgeslachte Charlie Hebdo redactie voor cartoons over een profeet ..
    Denk aan Erdogan die aangifte deed tegen de Duitse cabaretier televisiemaker Böhmermann..
    nee de criticasters van Sanne hadden beter pas op de plaats kunnen maken..hoe wanstaltig de parodie ook was.
    De parodie was perfect, helaas deed ze niks over de Gaza afslachting in 2014, 1500 Palestijnen waaronder 450 kinderen.
    Over selectieve wanstaligheid gesproken, jullie land en christenen en nederlanders steunen deze staat nog steeds zondere enige vorm van kritiek te leveren en te durven leveren. Maar wel piepen over een spotprent.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    De parodie was perfect, helaas deed ze niks over de Gaza afslachting in 2014, 1500 Palestijnen waaronder 450 kinderen.
    Over selectieve wanstaligheid gesproken, jullie land en christenen en nederlanders steunen deze staat nog steeds zondere enige vorm van kritiek te leveren en te durven leveren. Maar wel piepen over een spotprent.
    Dat mag jij vinden..ik ben een andere mening toe gedaan ..het oorspronkelijke stuk had niks van doen met de Israëlische politiek maar mer de metoo ..tot het moment van opkomen is ze antsemitisch benaderd anti zionistisch benaderd... wat zij over zich heen kreeg niet normaal werd er druk uitgeoefend om voor al niet op Israël te stemmen de israel zero points actie..puur en alleen om Israël..niet om de zangeres haar wel of geen zangkwaliteiten ..maar omdat ze Israëlisch is.
    gelukkig liet het europese publiek zich niet piepelen door deze hatelijke hetze..wat was 310 punten van het publiek..zo zie je maar dingen kunnen compleet verkeerd uitpakken. zoals jouw hier houding dat nu ook doet.

    je hooerr over de moord op de radactie van Charlie Hebdo vermoord omdat ze een karikatuur maakten van een profeet .
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  13. #28
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Dat mag jij vinden..ik ben een andere mening toe gedaan ..het oorspronkelijke stuk had niks van doen met de Israëlische politiek maar mer de metoo ..tot het moment van opkomen is ze antsemitisch benaderd anti zionistisch benaderd... wat zij over zich heen kreeg niet normaal werd er druk uitgeoefend om voor al niet op Israël te stemmen de israel zero points actie..puur en alleen om Israël..niet om de zangeres haar wel of geen zangkwaliteiten ..maar omdat ze Israëlisch is.
    gelukkig liet het europese publiek zich niet piepelen door deze hatelijke hetze..wat was 310 punten van het publiek..zo zie je maar dingen kunnen compleet verkeerd uitpakken. zoals jouw hier houding dat nu ook doet.

    je hooerr over de moord op de radactie van Charlie Hebdo vermoord omdat ze een karikatuur maakten van een profeet .
    Ah zielepiet arm slachtoffertje, wat heb jij het zwaar zeg.
    Al die arme Palestijnen vallen in het niets doordat israel bijna geen punten kreeg. Wat een gemene wereld he? Maar gelukkig ben jij er om ze te redden met leugens en list en bedrog

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ah zielepiet arm slachtoffertje, wat heb jij het zwaar zeg.
    Al die arme Palestijnen vallen in het niets doordat israel bijna geen punten kreeg. Wat een gemene wereld he? Maar gelukkig ben jij er om ze te redden met leugens en list en bedrog
    geen punten..hebben we het over het zelfde songfestival???..Israël heeft ondanks al die onzin oproepen als " israel zero points" om wat de Israëlische regering doet wat totaal losstaat van meedoen aan een songfestival dit songfestival gewonnen .

    volgend songfestival in Tel Aviv..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  15. #30
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    geen punten..hebben we het over het zelfde songfestival???..Israël heeft ondanks al die onzin oproepen als " israel zero points" om wat de Israëlische regering doet wat totaal losstaat van meedoen aan een songfestival dit songfestival gewonnen .

    volgend songfestival in Tel Aviv..
    Jij steunt een terreur staat en zit te janken alsof het slachtoffers zijn, het zijn moordende kolonisten.
    Waarom doe je je voor alsof je onschuldig bent?