1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    442
    10-09-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Dat is de vraag niet. Beter lezen le7mar.

    Je staat zelf leden uit te schelden omdat ze niet goed lezen en zelf doe je dat.

    Het schijnt ook heel moeilijk voor jou te zijn om inhoudelijk te reageren zonder te provoceren,schelden en/\of trollen.

    Je doet het zelf ook eh le7mar.
    Nee hij weet het niet meer, dan schakelt ie over op schelden en proberen te beledigen.

  2. #77
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door freeminded Bekijk reactie
    Nee hij weet het niet meer, dan schakelt ie over op schelden en proberen te beledigen.
    Provoceren ook. Het zegt wel veel voor een 40plusser die dat soort praktijken hanteert. Alles behalve volwassen.

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    442
    10-09-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Provoceren ook. Het zegt wel veel voor een 40plusser die dat soort praktijken hanteert. Alles behalve volwassen.
    Ik neem hem niks kwalijk, zwakbegaafd.
    Ik ben nog geen enkele mens aanbidder tegengekomen die het beleid van die corrupte ambtenaren aan het verdedigen is, met een normale IQ en ontwikkeling.

  4. #79
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    buigen is een keuze, ik breek mijn rug liever dan dat ik ga buigen.

    Ik buig wel voor oudere mensen in mijn familie uit respect, maar dat is in een andere context.. 7afl to9os al bay3a wa’l walaa2 lijkt meer op een soort slavernij, zo overdreven en dergelijke.

    De mensen die buigen voor M6 zijn de grootste verraders.
    Dan zijn alle overheidsfunctionarissen van nu en in het verleden verraders...
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  5. #80
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door freeminded Bekijk reactie
    Ik neem hem niks kwalijk, zwakbegaafd.
    Ik ben nog geen enkele mens aanbidder tegengekomen die het beleid van die corrupte ambtenaren aan het verdedigen is, met een normale IQ en ontwikkeling.
    alatief 3la keddab, als je in een van mijn reacties kan vinden waarin ik een mens aanbidt , verdwijn ik gelijk van deze aarbodem ya 7imar,
    waarom moeten jullie altijd liegen , qawn al nar galidina fiha

    nee a le7mar ik verdedig nooit mo6..


    ik ben wel tegen alle rifpropagadisten en trollers die willen afscheiden, zoals jij en die toto le7mar en nog veel meer. monafi9in mojrimin la3nato allahi 3alaykom

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Azulisten hahaha wollah heb nooit zulke kneuzen mee gemaakt .


    Amateurs echte wannabe Koerden msakin
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  7. #82
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Aldus de grootste leugenaar. Zelfs op rubriek Sport hebben ze jou door en ben je als een leugenaar ontmaskert.

    Sterker nog,je hebt daar als lid Bondscoach een zware flater gemaakt en iedereen zat en zit jou uit te lachen.

    In bijna geen enkele topic waarin jij reageert wordt je beschuldigd van het liegen door verschillende leden.

    Pak een spiegel of doe wat aan je gedrag en gedraag je naar je leeftijd (40+).

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    alatief 3la keddab, als je in een van mijn reacties kan vinden waarin ik een mens aanbidt , verdwijn ik gelijk van deze aarbodem ya 7imar,
    waarom moeten jullie altijd liegen , qawn al nar galidina fiha

    nee a le7mar ik verdedig nooit mo6..


    ik ben wel tegen alle rifpropagadisten en trollers die willen afscheiden, zoals jij en die toto le7mar en nog veel meer. monafi9in mojrimin la3nato allahi 3alaykom

  8. #83
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Aldus de grootste leugenaar. Zelfs op rubriek Sport hebben ze jou door en ben je als een leugenaar ontmaskert.

    Sterker nog,je hebt daar als lid Bondscoach een zware flater gemaakt en iedereen zat en zit jou uit te lachen.

    In bijna geen enkele topic waarin jij reageert wordt je beschuldigd van het liegen door verschillende leden.

    Pak een spiegel of doe wat aan je gedrag en gedraag je naar je leeftijd (40+).
    welke leden, hahahaha ? door jou alleen a le7mar

    jij stuurt mij en ander leden van marokko.nl dreig berichten via reputatie,

    hou op a le7mar

  9. #84
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    welke leden, hahahaha ? door jou alleen a le7mar

    jij stuurt mij en ander leden van marokko.nl dreig berichten via reputatie,

    hou op a le7mar
    Hier op MJA heb je een reputatie dat je veel liegt. OP MJA ben jij ontmaskert door leden en sindsdien log je niet meer in met het lid bOndscoach.

    IK kan wel even door blijven gaan maar ik kom hier om te reageren en niet om domme pathologische leugenaars op de feiten te drukken.

    Maar wie iets stelt moet het bewijzen; IK ben heel erg benieuwd naar die ´dreigementen´.

  10. #85
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Hier op MJA heb je een reputatie dat je veel liegt. OP MJA ben jij ontmaskert door leden en sindsdien log je niet meer in met het lid bOndscoach.

    IK kan wel even door blijven gaan maar ik kom hier om te reageren en niet om domme pathologische leugenaars op de feiten te drukken.

    Maar wie iets stelt moet het bewijzen; IK ben heel erg benieuwd naar die ´dreigementen´.
    we weten allen dat je overal niet welkom bent door je leugens,

    wou je ontkennen dat je mij dreig berichten stuurde,er zijn meer mensen die jij dreig berichten stuurt .lees sport topic .

    el keddab monafi9

  11. #86
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    we weten allen dat je overal niet welkom bent door je leugens,

    wou je ontkennen dat je mij dreig berichten stuurde,er zijn meer mensen die jij dreig berichten stuurt .lees sport topic .

    el keddab monafi9
    Aldus de grootste leugenaar en troll van Marokko.nl

    Niet draaien; Er staat is het nederlands; Plaats eens.

    Plaats die zogenaamde dreigement eens.


    Toe maar,ga maar lekker weer schelden als het je niet bevalt.

  12. #87
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Aldus de grootste leugenaar en troll van Marokko.nl

    Niet draaien; Er staat is het nederlands; Plaats eens.

    Plaats die zogenaamde dreigement eens.


    Toe maar,ga maar lekker weer schelden als het je niet bevalt.
    je ontkent?

  13. #88
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    je ontkent?
    Plaats eens!

  14. #89
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Plaats eens!
    die is bij moderator, ik mag hem niet plaatsen

    jij hebt meer mensen bedreigd , volgens mij warzazat ook

  15. #90
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    die is bij moderator, ik mag hem niet plaatsen

    jij hebt meer mensen bedreigd , volgens mij warzazat ook



    Ksssssssssssssssssssssssssst. Leugenaar!

    Voor een 45 plusser lieg,en troll je ongelooflijk veel.

    Levenloos opa komt op een forum trollen. Kan jij je tijd echt niet beter besteden?