1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    49
    23-01-2012

    Mijn verloofde haat me beste jeugdvriendin die ik als zus zie

    Ik zit zo erg in een dilemma. Mijn verloofde heeft een enorme haat tegenover mijn allerbeste vriendin.
    Deze meid zie ik als een zus en me ouders zien haar als dochter. ze heeft me geholpen en weer sterk gemaakt in een moeilijke
    Periode en ik zou haar nooit kwijt willen. Haar verliezen zal dan ook enorm veel pijn doen en me leven lang me achtervolgen.
    Haar ouders zie ik ook als mijn familie, ken ze me hele leven en het zou schandalig zijn als ik hun niet uitnodig op mijn
    Bruiloft. We praten al over zulke dingen sinds we nog jonkies waren en ik weer niet meer wat ik moet doen.

    De reden dat me verloofde dr niet ziet zitten is omdat ze volgens hem een slecht meisje is.
    Ze zou mij slecht beïnvloeden Zegtie en hij weet dingen die ze gedaan heeft ( zogenaamd slecht dingen)

    Aub wat kan ik doen tips!
    If your dreams don't scare you, they aren't big enough.
    Succes isn't given, it's earned.

  2. #2
    ❤my big brother.

    Reacties
    33
    23-11-2014

    Houd je mond en luister naar hem. Ik zou d'r gelijk ontvrienden maat. Maarja gelukkig verschillen wij enorm veel van elkaar.

    .

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door InayaPrinses Bekijk reactie
    Houd je mond en luister naar hem. Ik zou d'r gelijk ontvrienden maat. Maarja gelukkig verschillen wij enorm veel van elkaar.

    Wat ben jij makkelijk zeg.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Ts, heeft je verloofde gelijk? Indien het niet zo is..nooit je vrienden opgeven voor iemand. Je zegt zelf dat je ouders haar mogen, het lijkt mij sterk dat ouders een slechte vriendin als familie zien?! Heeft hij bewijs voor zijn uitspraken of praat hij uit zijn nek?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    12
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door InayaPrinses Bekijk reactie
    Houd je mond en luister naar hem. Ik zou d'r gelijk ontvrienden maat. Maarja gelukkig verschillen wij enorm veel van elkaar.

    Het is haar verloofde niet haar man ze heeft nog de keus om voor haar te kiezen.

    Ik vind dat hij dat niet mag eisen van haar iedereen verdient een kans om zichzelf te verdedigen, omdat ze in het verleden fout is geweest betekent het niet dat ze nu nog fout is. En alleen negatieve verhalen gaan rond nooit gaat er een positief verhaal rond.

    Mijn advies is praat met hem praat met je ouders hierover kijk wat zij ervan vinden. Nu kan je nog een keus maken om niet verder te gaan met hem, want tijdens je huwelijk gaat het alleen voor problemen zorgen als je niet accepteert wat hij zegt over je vriendin.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Wat gemeen van je verloofde. Wellicht wil hij je nu al laten merken dat hij een alpha male is. Yep voor hem is het huwelijksleven al begonnen.

  7. #7
    ❤my big brother.

    Reacties
    33
    23-11-2014

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Wat ben jij makkelijk zeg.
    Pardon? Makkelijk? Uhm ik verkies mijn man boven mijn vriendin ja. Niets makkelijks aan.
    .

  8. #8
    ❤my big brother.

    Reacties
    33
    23-11-2014

    Citaat Geplaatst door donothate Bekijk reactie
    Het is haar verloofde niet haar man ze heeft nog de keus om voor haar te kiezen.

    Ik vind dat hij dat niet mag eisen van haar iedereen verdient een kans om zichzelf te verdedigen, omdat ze in het verleden fout is geweest betekent het niet dat ze nu nog fout is. En alleen negatieve verhalen gaan rond nooit gaat er een positief verhaal rond.

    Mijn advies is praat met hem praat met je ouders hierover kijk wat zij ervan vinden. Nu kan je nog een keus maken om niet verder te gaan met hem, want tijdens je huwelijk gaat het alleen voor problemen zorgen als je niet accepteert wat hij zegt over je vriendin.
    Bla bla allemaal kleine kinders, gaan jullie vriendinnen vergelijken met je eigen man. Zij vervult de helft van je deen niet hoor ik weet niet in wat voor wereld jullie leven.

    Maar ja blijf maar vooral je vrienden boven je eigen man vrouw kiezen, dan kom je ver in het leven.
    .

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door InayaPrinses Bekijk reactie
    Pardon? Makkelijk? Uhm ik verkies mijn man boven mijn vriendin ja. Niets makkelijks aan.
    Een intelligente normale man vraagt dit soort dingen niet (zonder bewijs) van zijn vrouw. Team no ruggengraat en alles laten vallen zodra een man in het spel is. # nobrains

  10. #10
    ❤my big brother.

    Reacties
    33
    23-11-2014

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Een intelligente normale man vraagt dit soort dingen niet (zonder bewijs) van zijn vrouw. Team no ruggengraat en alles laten vallen zodra een man in het spel is. # nobrains
    Ik neem aan dat als iemand jouw verloofde is dat het niet daarbij blijft maar wilt gaan trouwen met je? #nobrains? Omdat wij niet hetzelfde denken? Nee thankyou ik leef liever met mijn gedachte en altijd een stapje vooruit denken dan alleen kijken naar wat jij wilt en hoe het voor jou het beste uitkomt.

    En btw als je niet klaar bent voor een serieuze huwelijk en de deen van je man te vervullen vind ik niet dat je iemand voor de gek moet houden.
    .

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door InayaPrinses Bekijk reactie
    Ik neem aan dat als iemand jouw verloofde is dat het niet daarbij blijft maar wilt gaan trouwen met je? #nobrains? Omdat wij niet hetzelfde denken? Nee thankyou ik leef liever met mijn gedachte en altijd een stapje vooruit denken dan alleen kijken naar wat jij wilt en hoe het voor jou het beste uitkomt.

    En btw als je niet klaar bent voor een serieuze huwelijk en de deen van je man te vervullen vind ik niet dat je iemand voor de gek moet houden.
    Zuster, heb jezelf afgevraagd dat je bewijs moet leveren voor uitspraken? Stel dat je als vrouw tegen je man zegt (zonder bewijs) ik mag je vriend Karim niet en haat hem je mag niet meer met hem omgaan. Denk je nou echt dat je man naar je gaat luisteren? Heb je wel eens gezien dat mannen zomaar afstand nemen van hun vrienden door een vrouw?! Wie zegt dat ze niet serieus is? Waar is het bewijs voor zijn uitspraken? En daarnaast haar ouders kennen die zuster, neem aan dat ouders (meestal) slechte vrienden afkeuren. Hij is trouwens een verloofde en geen echtgenoot, schrijf hem dan ook geen rechten toe. Hij heeft geen poot om op te staan. En een echtgenoot gehoorzamen blindelings zonder bewijsvoering is niet verstandig.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    12
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door InayaPrinses Bekijk reactie
    Bla bla allemaal kleine kinders, gaan jullie vriendinnen vergelijken met je eigen man. Zij vervult de helft van je deen niet hoor ik weet niet in wat voor wereld jullie leven.

    Maar ja blijf maar vooral je vrienden boven je eigen man vrouw kiezen, dan kom je ver in het leven.
    Allemaal kleine kindertjes volgens mij kan je geen normale discussie voeren zonder iemand te proberen te beledigen maar no problem.

    Je praat over deen enzo maar sinds wanneer iz je verloofde je man. Een verloofde is niks van je alleen is het duidelijk dat hij mogelijk je man gaat worden. In de periode tussen verloving en trouwen worden er dingen besproken en leer je de ander beter kennen mocht hij toch niet bij je passen dan kan je afstand van diegene doen en verder zoeken naar een man die redelijk is en niet zijn vrouw dwingt om een lange vriendschap te stoppen terwijl haar ouders haar wel accepteren. Sinds wanneer is een verloofde zijn woord meer waard dan die van je ouders?

    Als die ouders haar van jongs af aan kennen wie is hij om foor geruchten te bepalen dat zij slecht is? Nu bepaald hij dat ze niet met haar om mag gaan met andere woorden hij vindt dat haar ouders en zij geen goede keus kunnen maken wat maakt hem dan wel een goede keus voor haar.

    Kijk zou hij met haar een gesprek aangaan en zeggen luister schat ik heb te horen gekregen dat je vriendin slechte dingen doet klopt dat, want jij kent haar het best. Ik wil niet dat jij ook die pad op gaat dus kan je met haar praten. Dan zou ik niks zeggen want ze wordt in haar waarde gelaten.

    Zo denk ik en daar blijf ik ook bij maar iedereen zijn manier van leven en iederewn zijn mening

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    62
    23-10-2015

    Komt hij er n pas mee of was dit al aan de gang vanaf het begin?
    -

  14. #14
    ❤my big brother.

    Reacties
    33
    23-11-2014

    Citaat Geplaatst door donothate Bekijk reactie
    Zo denk ik en daar blijf ik ook bij maar iedereen zijn manier van leven en iederewn zijn mening
    Respecteer mijn mening dan ook.
    .

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door InayaPrinses Bekijk reactie
    Respecteer mijn mening dan ook.

    Jouw mening is gebaseerd op een uitspraak (zonder bewijs) van de ander. Je volgt iemand blindelings.