MVC Lid

Reacties
    291
    11-06-2018

De 70-jarige Nederlandse pedo Joep M. levenslang

Een man uit Amsterdam is in de Filipijnen tot een levenslange gevangenisstraf veroordeeld voor misbruik van minderjarigen en mensenhandel. Dat gebeurde al in april, maar het is nu door de Amsterdamse politie bekendgemaakt.

De politie arresteerde de man in september 2015 in zijn huis in de Filipijnen, na een tip van Nederlandse collega's. De twee Filipijnse stiefdochters van de man, 10 en 14 jaar oud, verklaarden dat ze seksuele handelingen bij hem hadden moeten verrichten. Bij de oudste was dat al vijf jaar gaande.

De 70-jarige Joep M. was in 2006 in Nederland tot een gevangenisstraf van 4,5 jaar veroordeeld voor het plegen van ontuchtige handelingen met verstandelijk of lichamelijk beperkte minderjarigen in Amsterdam-Noord.

Weeshuis

Na zijn vrijlating in 2008 probeerde hij een kinderopvang te beginnen. Dat kwam niet van de grond omdat de politie met toestemming van de toenmalige burgemeester Cohen ouders op de hoogte bracht van het verleden
    van de man.

In 2010 verdween hij van de radar, maar in 2012 kwam hij opnieuw in beeld. De Amsterdamse politie kreeg een tip dat M. zijn diensten op een Filipijnse website aanbood
    als leider van een kinderdagverblijf. Ook zette hij een advertentie waarin hij schreef dat hij op zoek was naar een Filipijnse vrouw van rond de 25, liefst met kinderen, om samen een weeshuis te beginnen.

https://nos.nl/l/2241115

MVC Lid

Reacties
    291
    11-06-2018

En weer is het een blanke autochtone Nederlandse pedoseksueel

TheDudeMaster

Reacties
    11.244
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    En weer is het een blanke autochtone Nederlandse pedoseksueel
    Pedofielen heb je in alle afkomsten aanwezig. Denkje nou echt dat ik een Marokkaanse Moslim meer vetrouw dan een Nederlandse kaffir haha ben niet gek.

Maar er heerst wel een enge epidemie in Azië, Afrika en zuid Amerika van puur en alleen Westerse blanken die daar kinderen misbruiken voor geld. Ze gaan zelfs naar weeshuizen voor gehandicapte kinderen om daar een kind te verkrachten.

Oplichters in het buitenland wijdt daar een aflevering aan en Undercover in Nederland doet dat ook. Kees van der spek en Alberto Stegeman 2 Nederlanders btw dus ga niet generaliseren want dat is gewoon dom.
    The mistakes you make have price to pay.

MVC Lid

Reacties
    291
    11-06-2018

Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Denkje nou echt dat ik een Marokkaanse Moslim meer vetrouw dan een Nederlandse kaffir haha ben niet gek

Je bent niet alleen gek, waarschijnlijk ook een ex-moslim of neppe moslim en een kruiper maar ook een shmatta first class

TheDudeMaster

Reacties
    11.244
    24-01-2017

Je bent niet alleen gek en een kruiper maar ook een shmatta first class
    Dus jij vertrouwt een Moslim onvoorwaardelijk.
    Dan ben je echt een naïeve kech eerlijk is eerlijk.

MVC Lid

Reacties
    291
    11-06-2018

Dus jij vertrouwt een Moslim onvoorwaardelijk.
    Dan ben je echt een naïeve kech eerlijk is eerlijk.
    Ik vertrouw eerder een moslimbroeder dan een virtuele kruipertje als jou.

TheDudeMaster

Reacties
    11.244
    24-01-2017

Ik vertrouw eerder een moslimbroeder dan een virtuele kruipertje als jou.
    Niet eerder maar onvoorwaardelijk dat is waar we over hebben. Feit dat je mij al niet vertrouwt is bewijs dat je een Moslim niet vertrouwt hamdoulilah punt bewezen.

Yallah ga maar verder moonwalken straks gaan we janazzah voor je doen.

MVC Lid

Reacties
    2.383
    12-09-2017

Ik hoop dat daar levenslang ook echt levenslang is.
    En al helemaal niet hier naar toe halen en straf omzetten in de straf die in Nederland gegeven zal worden.
    3 maanden oude vrouwtjes helpen oversteken.

MVC Lid

Reacties
    2.383
    12-09-2017

Pedofielen heb je in alle afkomsten aanwezig. Denkje nou echt dat ik een Marokkaanse Moslim meer vetrouw dan een Nederlandse kaffir haha ben niet gek.

Maar er heerst wel een enge epidemie in Azië, Afrika en zuid Amerika van puur en alleen Westerse blanken die daar kinderen misbruiken voor geld. Ze gaan zelfs naar weeshuizen voor gehandicapte kinderen om daar een kind te verkrachten.

Oplichters in het buitenland wijdt daar een aflevering aan en Undercover in Nederland doet dat ook. Kees van der spek en Alberto Stegeman 2 Nederlanders btw dus ga niet generaliseren want dat is gewoon dom.
    Je begon goed, TDM, deze totaal verknipte figuren vind je overal, heeft niets met hun geloof of geen geloof te maken.

Natuurlijk gaat de media hier, niet als die gestrafte pedofielen melden die Zuid-Amerikaans, Afrikaans, of Aziatisch zijn, daar wonen en zich vergrijpen.

TheDudeMaster

Reacties
    11.244
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Je begon goed, TDM, deze totaal verknipte figuren vind je overal, heeft niets met hun geloof of geen geloof te maken.

Natuurlijk gaat de media hier, niet als die gestrafte pedofielen melden die Zuid-Amerikaans, Afrikaans, of Aziatisch zijn, daar wonen en zich vergrijpen.
    Maquis het is echt niet in je voordeel om het sekstoerisme in dit soort landen te ontkennen of te verkleinen. Het is echt een probleem veel landen klagen hierover je ziet dat ze dit nu ook doen in Marokko daarom ben ik geen fan van toeristen uit het westen.

MVC Lid

Reacties
    2.383
    12-09-2017

Maquis het is echt niet in je voordeel om het sekstoerisme in dit soort landen te ontkennen of te verkleinen. Het is echt een probleem veel landen klagen hierover je ziet dat ze dit nu ook doen in Marokko daarom ben ik geen fan van toeristen uit het westen.
    Waar heb ik het sekstoerisme vanuit het westen ontkend?
    Dat er westerse pedo roofdieren zijn die uitwijken naar Azie en Afrika omdat zij daar meer kans hebben is zo bekend dat we het daar niet eens over hoeven te hebben,.

Waar ik op wijs is, dat in de werelddelen er helaas ook autochtonen agressieve pedofielen wonen.
    Alleen wordt het niet bij ons in de media gemeld als die worden opgepakt en veroordeeld.
    Net zo min alle criminelen die worden veroordeel daar hier in de media worden vermeld.
    Het is een wereldwijd probleem.

TheDudeMaster

Reacties
    11.244
    24-01-2017

Waar heb ik het sekstoerisme vanuit het westen ontkend?
    Dat er westerse pedo roofdieren zijn die uitwijken naar Azie en Afrika omdat zij daar meer kans hebben is zo bekend dat we het daar niet eens over hoeven te hebben,.

Waar ik op wijs is, dat in de werelddelen er helaas ook autochtonen agressieve pedofielen wonen.
    Alleen wordt het niet bij ons in de media gemeld als die worden opgepakt en veroordeeld.
    Net zo min alle criminelen die worden veroordeel daar hier in de media worden vermeld.
    Het is een wereldwijd probleem.
    Niet alleen ontkennen maar ook niet verkleinen.
    Tuurlijk heb je lokale pedofielen maar het sekstoerisme door westerlingen is echt een epidemie geworden dit gaat al tientallen jaren zo.

MVC Lid

Reacties
    2.383
    12-09-2017

Niet alleen ontkennen maar ook niet verkleinen.
    Tuurlijk heb je lokale pedofielen maar het sekstoerisme door westerlingen is echt een epidemie geworden dit gaat al tientallen jaren zo.
    Hoe kom je er bij dat ik het probleem minder wil maken.

Ik reageer op: "Maar er heerst wel een enge epidemie in Azië, Afrika en zuid Amerika van puur en alleen Westerse blanken die daar kinderen misbruiken voor geld."

Seksueel misbruik gebeurt niet alleen door westerlingen, in de landen zelf is er ook veel misbruik door autochtonen.
    Afrika b.v. is berucht om de seksueel misbruik op grote schaal, van en door autochtonen.
    Ook dat is een feit. Dus waarom alleen naar de Westerlingen wijzen?

TheDudeMaster

Reacties
    11.244
    24-01-2017

Hoe kom je er bij dat ik het probleem minder wil maken.

Ik reageer op: "Maar er heerst wel een enge epidemie in Azië, Afrika en zuid Amerika van puur en alleen Westerse blanken die daar kinderen misbruiken voor geld."

Seksueel misbruik gebeurt niet alleen door westerlingen, in de landen zelf is er ook veel misbruik door autochtonen.
    Afrika b.v. is berucht om de seksueel misbruik op grote schaal, van en door autochtonen.
    Ook dat is een feit. Dus waarom alleen naar de Westerlingen wijzen?
    Omdat we nu praten over sekstoerisme en jij doelt niet op sekstoerisme.

MVC Lid

Reacties
    2.383
    12-09-2017

Omdat we nu praten over sekstoerisme en jij refeert niet naar sekstoerisme.
    Heel even had ik hoop, maar helaas je wilt het weer niet begrijpen, dus laat maar weer.

Stap nu over!