1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    18
    27-03-2002

    help aub

    Ik plaats dit berichtje namens een goede bekende van me. Ze zijn op zoek naar iemand die een tweede ziel uit iemand kunnen halen. Ik meen dit serieus dus wil graag alleen serieuze reacties.
    :boogie:

  2. #2
    vrijsimpel

    Reacties
    107
    08-05-2002

    Probeer het eens bij een paar imams, er is altijd wel eentje die je goed kan verwijzen, wanneer je het echt serieus meent.
    The one and only

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    18
    27-03-2002

    Ik meen het serieus. Maar we hebben al enkele imaams gesproken, maar we moeten een hele goede hebben. Ik gehoord dat er een goede in Brussel en Rotterdam zit. Graag heb ik adresgegevens of telefoonnummer.
    :boogie:

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    58
    17-06-2002

    Re: help aub

    Origineel gepost door Mounia80
    Ik plaats dit berichtje namens een goede bekende van me. Ze zijn op zoek naar iemand die een tweede ziel uit iemand kunnen halen. Ik meen dit serieus dus wil graag alleen serieuze reacties.


    Bestaat dit echt vind het heeeeeel raar heb er nooit echt in geloofd maar het bestaat het kan dus echt he en hoe gaat het dan allemaal wie weet dat

    kusjes fatima

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    37
    25-06-2002

    salam ou3leikom war7matolahi wabarakatoh


    dit bestaat echt. en je kunt het uithalen. wil je weten hoe het gaat. dan hoor ik het nog van je.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    58
    17-06-2002

    ja wollah ik wil zeker weten hoe dit gaat niet dat e riets bij mij uitgehaald moet worden ofzo hoor hahahah maare ben gewoon geintereseerd omdat ik daar nooit in geloofde snap je dus ja als je tijd hebt om het uit te leggen graag

    thanks

    groetjes fatima

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    18
    27-03-2002

    Jij het gebeurt echt, ik kon het eerst ook niet geloven, maar toen ik het met mijn eigen ogen bij een bekende zag, schrok ik toch even. Jeetje je moest eens weten wat zo'n iemand meemaakt en vooral de familie die de persoon zien lijden. Kan niemand helpen?
    :boogie:

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    37
    25-06-2002

    salam ou3leikom wara7matolahi wabarakatoh

    ik moet eerlijk toegeven dat dit heel vaak voorkomt. een voorbeeld hiervan is: naar de wc gaan zonder dou3a te zeggen. ik heb ook meegemaakt dat een familielid van mij ook bezeten was maar door een moslim jin. anyway.

    ik zelf ken aardig wat mensen die je kunnen helpen met dit probleem.
    een heel bekende (en de beste ook) middel hiervoor om dit te laten genezen is: koraan versen lezen bij het bijzijn van de persoon zelf die bezeten is. het hoeft niet perse een imaam te zijn maar wel een gelovige die heel veel weet over de islam en over dit probleeem zelf. want vergeet niet het is geen makkelijk karwei die je in een tel kunt genezen. je moet heel erg gelovig zijn en ervaring hebben om deze genezing te kunnen verichten.

    wat de latste tijd ook gebruikt woord is. een soort (handleiding) waarin alles op staat wat je moet doen om deze jin zelf weg te jagen. het is geschreven door degene die deze genezing zelf verrichten naar aanleiding van alle ervaring wat ze hebben opgedaan met deze patienten. men zegt zelf dat het veel gemakkelijker is voor de persoon zelf om te doen wat er op geschreven staat. denk a.u.b niet aan fodo of zo. maar dit zijn puur geschreven teksten uit de koraan een dou3a´s die je helpen genezen.

    wil je meer weten over degene die deze genezing kunnen verrichten. en informatie over de geschreven versen uit de koraanen dou3¨a´s dan hoor ik het van je inshalah.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    58
    17-06-2002

    tuurlijk

    he aboe nog wat

    tuurlijk wil ik dat weten ben meer dan geintereseerd en je weet nooit ik wil op alles voorbereid zijn dus please geef me alle informatie die je hebt oke

    bedankt groetjes fatima

  10. #10
    Le President

    Reacties
    4.088
    12-06-2002

    VOLGENS MIJ HEB JE EEN FKIH IN LIMBURG, IN MONTFOORT OM PRECIES TE ZIJN. IK KEN EEN SENEGALEES, MAAR DIE ZIT IN PARIJS. OF GA NAAR MAROKKO, DAAR HEB JE HEEL VEEL, MAAR PAS OP! ER ZIJN ONTZETTEND VEEL OPLICHTERS.
    "Wie iets wil doen, vindt een middel. Wie niets wil doen, een excuus."

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    37
    25-06-2002

    salamo3leikom oura7matolahi wabarakatoh

    hahhahaa abagoedama is de naam.


    ja wollah ik wil zeker weten hoe dit gaat niet dat e riets bij mij uitgehaald moet worden ofzo hoor hahahah maare ben gewoon geintereseerd omdat ik daar nooit in geloofde snap je dus ja als je tijd hebt om het uit te leggen graag

    thank
    ************************************************** **********

    dit bestaat degelijk wel. en trouwens dank je voor je interesse.
    als je wilt weten wie degene zijn die zo behulpzaam zijn om deze genezing te verrichten, dan verwijs ik je naar moskee soenah in den haag. het zijn dood normale mensen zoals jij en ik die het kosteloos en voor god doen. ben je meer geinterreseerd naar de samenstelling van de de zogenamde handleiding waar ik het eerder over had wat heel handig is. (omdat je zelf leest wat de soera´s en de dou3a´s zijn. en wat natuurlijk in jou voordeel zal zijn. omdat je deze kennis ook aan anderen kunt overhandigen.) dan zal ik dat voor je regelen inshalah.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    37
    25-06-2002

    salamo3leikom oura7matolahi wabarakatoh

    zoals de heer atlasleeuw zei (die ik ook gelijk geef). pas op er zijn zeker veel oplichters.
    maar geloof mij nou maar dit gaatvolgens de islamitische wijze. want als je de sajatin erbij haalt wat vaak geldt. dan is het bijgeloof en dat is sjerk, en dat is nou juist wat niet mag van allahdus a.u.b mensen wees op uw hoede en en verzamel zoveel kennis voordat je wat gaat doen.
    god zij met de mensen die hier onder lijden.

  13. #13
    mama van 4 schatjes

    Reacties
    16.096
    03-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    ja ik kan iemand in tanger een hele goede imam..tenminste als je ook uit tanger komt is het wel makelijk....ik hoor het nog van je
    Koningin van Marokko.nl


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    18
    27-03-2002

    Zoiezo gaat ze naar Marokko om het weg te laten halen, maar ze willen het hier al proberen zodat ze iets rustiger op vakantie kunnen gaan.
    :boogie:

  15. #15
    Le President

    Reacties
    4.088
    12-06-2002

    hé corrie ben je een marokkaan?
    "Wie iets wil doen, vindt een middel. Wie niets wil doen, een excuus."