1. #31
    In love

    Reacties
    3.252
    21-12-2004

    Lieveling78
    Nee hoor je bent niet oud.alleen we voeren gesprekken hier ..Was wel benieuwd hoe oud de leden hier zijn)

    Hoe oud zijn je kinderen?

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    301
    13-01-2009

    Citaat Geplaatst door mercedez207 Bekijk reactie
    Lieveling78
    Nee hoor je bent niet oud.alleen we voeren gesprekken hier ..Was wel benieuwd hoe oud de leden hier zijn)

    Hoe oud zijn je kinderen?
    ooh ik voel me ook zeker niet oud hamdoellilah. In de marokkaanse ogen wel natuurlijk. hahah
    Mijn kinderen zijn nu 9 maanden.

  3. #33
    In love

    Reacties
    3.252
    21-12-2004

    O machalah heb je tweeling ?

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    301
    13-01-2009

    Citaat Geplaatst door mercedez207 Bekijk reactie
    O machalah heb je tweeling ?
    Ja dat klopt. Jongen en meisje hamdoelillah.

  5. #35
    In love

    Reacties
    3.252
    21-12-2004

    Allahumabarik moge Allah swt behoeden voor boze oog

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    136
    24-08-2014

    Ik heb vandaag een positieve test in mijn handen gehad hamdolilah! Omdat ik het niet echt kon geloven, heb ik 3 dagen achter elkaar getest haha.. dit is mijn eerste kindje in shaa Allaah. Ik vind het een best spannend allemaal.. in shaa Allaah voor iedereen een goede zwangerschap en bevalling!

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    301
    13-01-2009

    Citaat Geplaatst door lady_ikke Bekijk reactie
    Ik heb vandaag een positieve test in mijn handen gehad hamdolilah! Omdat ik het niet echt kon geloven, heb ik 3 dagen achter elkaar getest haha.. dit is mijn eerste kindje in shaa Allaah. Ik vind het een best spannend allemaal.. in shaa Allaah voor iedereen een goede zwangerschap en bevalling!
    Amin op je dua.
    En natuurlijk gefeliciteerd!!

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    301
    13-01-2009

    Vandaag mijn eerste Echo gehad. Een mooi kloppend hartje gezien hamdoelillah. Ik was nog niet zo ver dan we dachten, maar het is nog te klein zei ze om echt de meting te doen. Volgens de echo ben ik 6,5 week zwanger maar volgens mijn eigenberekening 7,5 week.

    Over 4 weken termijn echo in scha Allah.

    Hoe zit het allemaal bij jullie. Is een beetje stil hier.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    624
    14-07-2010

    Na 8 jaar ellende dat MMM heet , mag ik er nu echt aan geloven inmiddels 13 weken en uitgerekend in mei.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    32
    31-03-2016

    Sinds gister weet ik dat ik zwanger ben
    Na jaren proberen !!!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    2
    17-02-2017

    Gefeliciteerd zuster!

    Same here! Hele dag misselijk en kan absoluut nog niet zeggen dat ik geniet van dit hele gebeuren. Is ook mijn eerste en wordt in juni verwacht inshaaAllaah. Wat namen betreft ben ik nog niet zover. Ik weet het geslacht nog niet. En ja, wat moet je precies regelen. In ieder gevAl je zorgverzekering ff bellen en informeren over je zwangerschap. Wellicht moet je dingen aanpassen. Verder ben ik nu een beetje aan n t oriƫnteren over wAt er allemaal gebeurd in deze eerste fase.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    2
    17-02-2017

    Jij ook van harte gefeliciteerd "bekeerling2016" Allahumma barek!!!

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Mabrouk dames. Speciaal indeknoop en bekeerling2016. Moge allah jullie allemaal zegenen met gezonde en gelovige kinderen.

    Lieveling78, wel in een keer fullhouse he, hihi. Allahoema baarick. Ik ben ook zwanger van mijn derde. Ik ben eind januari uitgerekend.
    Mijn kwaaltjes in het begin waren vooral moe en beetje misselijk. Maar ik had meer last van geuren. Ik had altijd moeite om te kiezen wat we gingen eten, ik had in meeste dingen geen zin. En als ik ergens wel zin in had, dan kon ik daar ook niet van afwijken en had ik in de rest echt geen zin.
    Ik had ook geen zin in brood en thee. Wel in aardappels haha.

    Kraampakket is binnen en kraamzorg is deze week op bezoek geweest. Ik heb de meeste spullen al hamdoulilaah. Dus alleen op het einde nog wat kleine dingetjes kopen.

    Oh ja tip voor de dames die hun eerste kindje verwachten. Als je kindje er is, dan moet je op een gegeven moment beginnen met het geven van vitamine d en k. Vitamine d in ieder geval als je borstvoeding geeft.
    Davitamone heeft vaak aanbiedingen 1+1 gratis. Is wel mooie aanbieding.

    En voor de dames die borstvoeding willen geven. Het is wel handig dat je iets in huis hebt, achter de hand, mocht het in de avond eventueel niet goed gaan of dat je een tekort hebt. Nutrilon heeft drie zakjes voeding (in een pakje) te koop bij bijv Etos. Dan hoef je niet gelijk een heel pak te kopen,maar kun je dit kopen voor een paar euro en thuis houden. Bij mijn eerste had ik het een keer nodig midden in de nacht. Mijn zus had me alhamdoulilaah geadviseerd om het in huis te halen en toen was ik wel echt blij dat ik het had.