1. #91
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Ben geen anti Saudi, heb ze zelfs als vrienden, emiratiyin precies hetzelfde. Daar waar ik een standpunt inneem tegen een bepaalde kwestie die ik als schadelijk zie voor de umma is heel wat anders dan wat jij doet, namelijk pure haat gebaseerd op ras en kankeren op alles wat 3arabi is.

    Vergeef het me als je niet serieus neem demente oma
    hier ben ik volkomen met je eens, je maakt verschil tussen het volk en de machthebbers .

    bravo 3lik

  2. #92
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    ja maar jij doet hetzelfde als haar. Jij blijft trouw aan die pooiers alleen maar omdat het arabs zijn.

    Loyaliteit is gebaseerd op islamitische normen en waarden. Als je al Quds aShareef gratis weggeeft aan bani Sahyoun en nog eens propaganda uitzendt op ksa nieuwszenders dan mag je doodvallen van mij als leider.

    Islam is een rode lijn, geen discussie over mogelijk
    iedereen straft een flower als die tegen komt, jij ook . als je mijn reacties leest ik corrigeer de leugens, nergens kan je terug lezen dat ik pro ben

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Al-Shaikh's uitspraken veroorzaakten een golf van opschudding onder Marokkanen op sociale media.



    Turki Al-Cheikh, de sportadviseur van de Saudische regering heeft in een televisieprogramma de suggestie gewekt dat de Saoedische voetballer Fahad Al Mawlid Marrakech bezocht voor het sex toersime.


    In een televisie-uitzending die werd uitgezonden door Rotana Khaliji, verklaarde Al-Sheikh het bezoek van Al Mawlid aan Marrakech, terwijl hij insinueerde dat hij daarheen ging met als doel 'sekstoerisme'. "Ik wil tegen Fahad Al Mawlid zeggen, we hebben je naar Manchester United gestuurd en je hebt de trainingen gehad, maar waarom moest je een overstap maken in Marrakech? Waarom?


    Al-Shaikh's kreeg door de betreffende opmerking de gehele studio aan het lachen en schoot toen zelf ook in de lach. Al-Shaikh's uitspraken veroorzaakten een golf van opschudding onder Marokkanen op o.a facebook, die een onmiddellijke verontschuldiging eisten voor wat zij als een belediging voor hen en hun geliefde stad beschouwden, meldt Moroccoworldnews.
    Saoedische humor, zo zacht en toch treffend

  4. #94
    Ab imo pectore

    Reacties
    1.386
    21-04-2002

    Als het zo doorgaat in Marokko (kontgat van de aarde) dan hebben die prostituees in Thailand geen werk meer....
    Positivo in optima forma

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    302
    21-05-2002

    Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Saoedische humor, zo zacht en toch treffend
    Als ik hem was zou ik me meer druk maken om de zijn vrouwelijke landgenootjes die overal rond worden "gereden" door chauffeurs, omdat ze zelf niet mogen rijden.

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    515
    06-11-2017

    Zion-Arabië neem ik niet meer serieus sinds de dag dat ze zijn begonnen met het kontenlikken van hun zionmeesters. Ze zijn de heilige Mekka Almokarama en Medina niet waard.

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Citaat Geplaatst door meghrebi Bekijk reactie
    Als ik hem was zou ik me meer druk maken om de zijn vrouwelijke landgenootjes die overal rond worden "gereden" door chauffeurs, omdat ze zelf niet mogen rijden.
    Marokkaanse onwetendheid ... Lees eens het nieuws en andere interessante informatie ter verbreding van je algemene kennis.

    "Vrouwen in Saudi-Arabië mogen voortaan autorijden. Dat heeft koning Salman van het islamitische land dinsdag bekend gemaakt in een uitzending van de staatstelevisie.

    Technisch gezien was het voor Saudische vrouwen niet verboden auto te rijden, maar zij mochten geen rijbewijs halen.


    https://www.trouw.nl/home/saudische-...jden~ab65cf68/ "

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door Khalid030 Bekijk reactie
    Als je als marokaan naar soudie arabier gaat voor de wijfen hakken ze je hoofd er af want islam dit dat maar zelf gaan ze naar landen waar het wil kan en ze gaan er op los wat is dit voor islam
    Die vrouwen daar hakken die hoofden wel zelf af ...onze vrouwen gaan meteen reden zoeken om het te rechtvaardigen zoals ''iedereen maakt fouten'' ''oh islam dit en islam dat''
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    16
    08-01-2017

    Ooit zo een machtige stad met als leider Yusus ibn tashfin. En nu zo een naam krijgen? Subhan’Allah

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Marokkaanse onwetendheid ... Lees eens het nieuws en andere interessante informatie ter verbreding van je algemene kennis.

    "Vrouwen in Saudi-Arabië mogen voortaan autorijden. Dat heeft koning Salman van het islamitische land dinsdag bekend gemaakt in een uitzending van de staatstelevisie.

    Technisch gezien was het voor Saudische vrouwen niet verboden auto te rijden, maar zij mochten geen rijbewijs halen.


    https://www.trouw.nl/home/saudische-...jden~ab65cf68/ "
    Vrouwen mogen rijden, in 2017. Goed bezig daar in de rimboe, erg progressief.

    En kom niet met trouw, een Fries onthoofdt je daar voor. See what I did there?

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Het tijdperk van deze dikke pooier koning is voorbij. Het is tijd voor een Khilafah.

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    302
    21-05-2002

    Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Marokkaanse onwetendheid ... Lees eens het nieuws en andere interessante informatie ter verbreding van je algemene kennis.

    "Vrouwen in Saudi-Arabië mogen voortaan autorijden. Dat heeft koning Salman van het islamitische land dinsdag bekend gemaakt in een uitzending van de staatstelevisie.

    Technisch gezien was het voor Saudische vrouwen niet verboden auto te rijden, maar zij mochten geen rijbewijs halen.


    https://www.trouw.nl/home/saudische-...jden~ab65cf68/ "
    Je snapt het niet he. De saudiers deden er alles aan om te zorgen dat de vrouw niets mocht. Zelfs autorijden mocht niet. Dat ze daardoor in een auto belandden zonder mahram maakt dan niet uit. Met alle gevolgen van dien.

    Dus ook al mogen ze sinds kort rijden, door hun stomme achterlijkheid dreven ze de vrouw juist in het hoekje waar ze zelf niet wilden dat ze gedreven werd. Ik wil hiermee alleen zeggen dat ze beter naar hun eigen binnenlandse rotzooi moeten kijken voordat ze naar andere landen gaan kijken. Nu de mogelijkheid er is voor de vrouwen auto te rijden zijn er nog genoeg dingen waar intern hun aandacht aan kunnen geven i.p.v. tegen de schenen van het buitenland te schoppen.

  13. #103
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Al-Shaikh's uitspraken veroorzaakten een golf van opschudding onder Marokkanen op sociale media.



    Turki Al-Cheikh, de sportadviseur van de Saudische regering heeft in een televisieprogramma de suggestie gewekt dat de Saoedische voetballer Fahad Al Mawlid Marrakech bezocht voor het sex toersime.


    In een televisie-uitzending die werd uitgezonden door Rotana Khaliji, verklaarde Al-Sheikh het bezoek van Al Mawlid aan Marrakech, terwijl hij insinueerde dat hij daarheen ging met als doel 'sekstoerisme'. "Ik wil tegen Fahad Al Mawlid zeggen, we hebben je naar Manchester United gestuurd en je hebt de trainingen gehad, maar waarom moest je een overstap maken in Marrakech? Waarom?


    Al-Shaikh's kreeg door de betreffende opmerking de gehele studio aan het lachen en schoot toen zelf ook in de lach. Al-Shaikh's uitspraken veroorzaakten een golf van opschudding onder Marokkanen op o.a facebook, die een onmiddellijke verontschuldiging eisten voor wat zij als een belediging voor hen en hun geliefde stad beschouwden, meldt Moroccoworldnews.
    de waarheid vertellen heeft niets met belachelijkheid te maken,Marrakech en andere marokkaanse steden die toerisme promoten zijn niets anders dan seksgebieden..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  14. #104
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Saudi Crown prince arrived in Japan with 10 plain loads of staff, furniture & luxury goods for personal use.
    Japanese Emperor met him in this empty room, with simplest settings, giving a message to MBS that greatness lies in knowledge & higher values not in ugly display of wealth.

    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"