Redactie

Reacties
    37.213
    03-12-2000

MVC Moderator MVC Moderator

Transfer Talks: 'Mahi alsnog richting uitgang Groningen, op weg naar Zwitserland'

De Marokkaans-international zou slechts enkele stappen verwijderd zijn van een definitieve overgang naar de Zwitserse Super League.

Voor FC Groningen is dit het beste moment om afscheid te nemen van de smaakmaker, Mimoun Mahi beschikt namelijk over een aflopend contract in het Hitachi Capital Mobility Stadion. De nog maar 24-jarige schaduwspits komt al sinds de zomer van 2014 onafgebroken voor in het strijdplan van de noorderlingen, toentertijd overgekomen van de club die hem opleidde, Sparta Rotterdam. Spelen deed de tweevoudig Marokkaans-international sindsdien dus nagenoeg altijd, voor de huidige jaargang komt Mahi tot nu toe uit op vijf doelpunten en vijf assists uit 16 competitieoptredens.

Mahi ontbrak al in wedstrijdselectie tegen Vitesse
    Echter lijkt er aan dat lange dienstverband een der dezer dagen een einde te komen, aldus Voetbal International. Dat doorgaans goed ingevoerde medium meldde gisteravond namelijk dat het jeugdexponent van Het Kasteel op weg is naar FC Z├╝rich, de formatie die momenteel de vierde plaats inneemt in hun competitie. Onduidelijk is of zijn afwezigheid in de wedstrijdselectie tegen Vitesse (red. 2-1 zege) met dit gerucht te maken heeft. Ook wordt nog in het midden gelaten hoeveel deze gegadigde over heeft voor de veel scorende spits.

Uitkomen voor #TeamMarokko deed Mahi zoals gezegd tweemaal, in de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Mali (red. 6-0 thuiszege) werd Mahi voor het eerst binnen de lijnen gebracht namens zijn vaderland. Meteen gaf de Hagenees zijn visitekaartje af, in een bomvol Stade Moulay Abdellah (Rabat) tekende hij voor de vernietigende 6-0 van de avond.

Photocredit: ANP

WorldFamous77

Reacties
    7.050
    15-07-2013

Slechte keuze

MVC Lid

Reacties
    7.121
    11-06-2018

Dom maar alsnog blijft die in Europa dat is enige positiefe,hij had ook naar M-O kunnen gaan

MVC Lid

Reacties
    78
    25-01-2019

Laat m lekker daar uitwaaien
    Weg van alles ..

Lekker man
    Sim sala bim ewa kim

MVC Lid

Reacties
    7.121
    11-06-2018

Is eigenlijk stap vooruit vergeleken met Utrecht,FC Zurich zit nog in de EL

MVC Lid

Reacties
    2.535
    26-03-2016

Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Is eigenlijk stap vooruit vergeleken met Utrecht,FC Zurich zit nog in de EL
    je bedoeld Groningen? Hij is sowieso geen goede spits en na zijn uitspraken over zijn interland keuze mag hij bij FC knudde aan de haal van mij

MVC Lid

Reacties
    7.121
    11-06-2018

Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    je bedoeld Groningen? Hij is sowieso geen goede spits en na zijn uitspraken over zijn interland keuze mag hij bij FC knudde aan de haal van mij
    Groningen ik haalde hem door elkaar met Tannane van Utrecht,van Groningen naar Zurich is een vooruitgang voor hem,ik vind hem ook geen Mountakhab waardige speler

FREE PALESTINA !!!

Reacties
    3.969
    08-04-2004

Mo Salah is ook doorgebroken in Zwitserland, Basel. Nou wil ik Mimountje Mahi niet vergelijken met een Salah. Ik doel alleen op het feit dat het raar kan lopen in de voetbalwereld.
    Fc Barcelona Messi > Everyone