1. #232276
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Voel me net een klein kind in de snoepwinkel.
    Heb het online boodschappen doen ontdekt.
    Tjees wat een verademing, dat ik daar niet eerder op ben gekomen zeg.

    Hoef behda de komende winter niet de deur uit enkel voor boodschappen.

    What else do you need
    Betaal je bezorgkosten?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  2. #232277
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Voel me net een klein kind in de snoepwinkel.
    Heb het online boodschappen doen ontdekt.
    Tjees wat een verademing, dat ik daar niet eerder op ben gekomen zeg.

    Hoef behda de komende winter niet de deur uit enkel voor boodschappen.

    What else do you need
    Welke winkel?
    En stel ik ben pak melk vergeten ofzo....sowieso stuur ik mn man..daar zijn ze voor...maar stel hij is er niet[emoji18]....
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #232278
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Betaal je bezorgkosten?
    Yes, zo een 6.50 maar zeker waard.
    Ze brengen het tot aan je keuken.

  4. #232279
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Welke winkel?
    En stel ik ben pak melk vergeten ofzo....sowieso stuur ik mn man..daar zijn ze voor...maar stel hij is er niet[emoji18]....
    Albert heijn.
    Voor mij is het vooral ideaal omdat wij hier a niet heel veel assortiment hebben local.
    B. Bij AH hebben ze Wahid, en dat alleen al scheelt mij een rit naar de grote stad. Plus Wahid heeft goede kip heb ik begrepen, niet van die stinkende kip zoals bij de turk.

    Plus plus is handig voor weekmenu's.

    Haha zeker zijn ze daar goed voor

  5. #232280
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Yes, zo een 6.50 maar zeker waard.
    Ze brengen het tot aan je keuken.
    Goeie hoor als je veel boodschappen hebt!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  6. #232281
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Goeie hoor als je veel boodschappen hebt!
    Ook wanneer je je tijd beter wil managen.
    Boodschappen doen vergt veel van je tijd, helemaal als je steeds dingen vergeet. Like moi.

  7. #232282
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Nou ben wel meer kwijt dan 6.50 als ik naar de stad moet voot de slager en parkeer.
    Voor jou is het dan helemaal ideaal zeg. En waar ik ook aan denk geen peutergejengel dat je overal van afleidt al neem je tien boodschappelijstjes mee....
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #232283
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Nou ben wel meer kwijt dan 6.50 als ik naar de stad moet voot de slager en parkeer.
    Voor jou is het dan helemaal ideaal zeg. En waar ik ook aan denk geen peutergejengel dat je overal van afleidt al neem je tien boodschappelijstjes mee....
    Online boodschappen is ideaal. Het is dat ik duizend keer in de week naar de supermarkt ga en geen problemen heb met boodschappen doen maar online is ook wel chill. Je vergeet heel veel dingen ook niet. Lekker in rust wanneer de kids slapen erop los bestellen.

  9. #232284
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Ze noemen mij in de familie Youtube expert, ik geniet echt van vlogs kijken. Maja ik kijk nooit tv ofzo. Maar het is wel leuk.

    Mijn haar is weer lekker lang en daar geniet ik ook van. Toch wel een ander mens met lang haar. Kort is stoer maar lang is vrouwelijk. Bij mij dan, voordat ik weer een hele aanval krijg wanneer ik mij hier uitlog,

  10. #232285
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Ze noemen mij in de familie Youtube expert, ik geniet echt van vlogs kijken. Maja ik kijk nooit tv ofzo. Maar het is wel leuk.

    Mijn haar is weer lekker lang en daar geniet ik ook van. Toch wel een ander mens met lang haar. Kort is stoer maar lang is vrouwelijk. Bij mij dan, voordat ik weer een hele aanval krijg wanneer ik mij hier uitlog,
    [emoji28]

    Nou ik kan gewoon alles hebben hoor...vind ikbdan he...en dat is wat geldt...

    Ik las en eerd ook door mn neefje gewaarschuwd dat er crap wordt verstopt in onschuldige kinderfilmpjes...op youtube...je doet je best en aaaaaaalleh kindjes zityen op youtube...maar ik over weeg die app er af te halen....maar las ook iets over youtube kids...hoe werkt dat?
    En ik heb helemaal een hekel aan die bad kids filmpjes.
    Maar gelukkig hebben ze net dat ding van playmobil op zolder ontdekt en zijn ze daar mee bezig...had ik daar mooi voor de einter bewaard.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #232286
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Salaam aleikum Hrsx

    Het huwelijksleven bevalt je wel hé.

    Waarom zou men losbarsten? Ik vind lang haar ook vrouwelijk en mooi.

    Kom net van de kapper. Ook al is het slecht weer, wat fijn om gewoon me myself and me time te hebben.

    Net lekker brood gekocht voor w-end. Voor mij en mn mama.

    Nu eerst even genieten van een heerlijk kopje koffie met een gebakje en een boek.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  12. #232287
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    doodgelachen sihr en inwerktijd

  13. #232288
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    kent er iemand nog een leuke indische film?

  14. #232289
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    sooo wel blij dat het friday is hmdll jumuah ook lekker chillen, niet dat ik in de week zooo druk bezig was maar ik zeg altijd aan mijn dochtertje als jij geen huiswerk hebt dan heeft mama ook geen huiswerk so bij deze dus geniet lekker van jullie weekendje <3

  15. #232290
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Helo ladys
    Bijnaaa weeeeekeenddd

    Ga morgen ook naar de kapper ben benieuwd
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡