1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ras al ghul valt op mannen is niet erg hoor we leven in Nederland je mag best uit de kast komen. Het wordt eens tijd na zoveel kontgaten te hebben geneukt. Veel Marokkaanse zenmers in Nederland maar ook in Marokko alleen daar doen ze het stiekem en hier komen er steeds meer uit de kast. Wat een vrijheid moet je ook gebruik van maken ipv stiekem en schijnheilig doen
    Uhm ok je verwacht dit soort taalgebruik van een man eerlijk gezegd maar van een vrouw ?? akward

    Maar ok suit yourself, mij kwets je er totaal niet mee ofzo hoor.
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Uhm ok je verwacht dit soort taalgebruik van een man eerlijk gezegd maar van een vrouw ?? akward

    Maar ok suit yourself, mij kwets je er totaal niet mee ofzo hoor.
    Oké zemmer

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Ik zeg alleen als mannen vinden dat ze vrouwen zomaar een h o e r mogen noemen, dat ze ook niet beledigd moeten zijn om het woord homo of man- h o e r, dat zijn dan immers ook geen scheldwoorden. Meer heb ik niet gezegd. Als je een man een homo noemt krijg je veel gezeur over je heen maar volgens jou moet dat dus gewoon kunnen, prima.

    Overigens, alleen omdat het geen scheldwoord is kan het (soms) nog wel respectloos zijn. Kanker was eigenlijk ook geen scheldwoord, wordt wel erg veel op die manier gebruikt.

    Maar goed ik laat het hierbij, is immers off topic.
    In mijn topics mag je het over alles hebben in ieder geval.

    Ik ben het met je eens, homo is geen scheldwoord. Je kan iemand onterecht homo noemen maar het ligt aan jezelf of je bent gekwetst of niet.
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Oké zemmer
    Het is nu wel overduidelijk dat ik deze discussie heb gewonnen.
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Het is nu wel overduidelijk dat ik deze discussie heb gewonnen.
    Je bent altijd de winnaar zemmer

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Ik snap niet waarom jij het woord **** opvat als scheldwoord eigenlijk, het is immers een legaal beroep in Nederland dus je kan niet uitgescholden worden voor ****, het is dus geen scheldwoord. Het is hetzelfde als dat iemand op straat mij zou uitmaken voor timmerman, het klopt niet maar het zou raar zijn als ik me daardoor gekwetst zou voelen.
    Dat jij je gekwetst voelt is dus een keuze.
    Als iemand het doet bij een vrouw uit jouw gezin/familie, zou je dan gekwetst zijn?

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Je bent altijd de winnaar zemmer
    Je leert het snel genoeg.
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Je leert het snel genoeg.
    Ja zo zie je maar

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    Als iemand het doet bij een vrouw uit jouw gezin/familie, zou je dan gekwetst zijn?
    Als iemand mij voor een timmerman aanziet omdat ik met een hamer loop wat ik niet ben kan ik daar niet echt kwaad om worden.

    Dave Chappelle legt het exceptioneel goed uit https://www.youtube.com/watch?v=J7QNw1LRJv4
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ja zo zie je maar
    Nee niet ik, jij , zo zie jij maar

    Nobody can beat me son
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door hayat2000 Bekijk reactie
    de echte winnaars zijn de kafira's zoals ik: vrij, zelfstandig trots en sterk
    Lieverd, we weten allemaal dat jij geen Marokkaanse vrouw bent. Who are you trying to fool, like really ??
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Lieverd, we weten allemaal dat jij geen Marokkaanse vrouw bent. Who are you trying to fool, like really ??
    Waarom zou ze niet Marokkaans kunnen zijn?

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    Waarom zou ze niet Marokkaans kunnen zijn?
    Omdat ik shit kan hacken enzo en zijn berichten lees ??
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Als iemand mij voor een timmerman aanziet omdat ik met een hamer loop wat ik niet ben kan ik daar niet echt kwaad om worden.

    Dave Chappelle legt het exceptioneel goed uit https://www.youtube.com/watch?v=J7QNw1LRJv4
    Je geeft geen antwoord op de vraag.

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    Je geeft geen antwoord op de vraag.
    De vraag is waarom jij je gekwetst voelt als iemand jou een timmerman noemt terwijl je een bankier bent.
    Ik zal je vertellen waarom, dat is omdat jij denkt dat je beter bent dan een timmerman.
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.