1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.801
    10-02-2011

    Citaat Geplaatst door _Bride2014_ Bekijk reactie
    Die ervaring heb ik ook. De zussen van de bruid moesten beginnen met afruimen omdat het hoofdgerecht er al aan kwam en de spullen van voorgerecht nog niet weg waren, toen pas kwamen de serveersters in actie. Ze stonden gewoon lekker te praten met elkaar.
    Echt jammer! Snap zulke diensten niet.
    Je neemt juist diensten zodat je familie kan genieten en alsnog moeten ze overal opletten.

    There are two primary choices in life:
    to accept conditions as they exist, or accept the responsibility for changing them.
    Denis Waitley


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    01-02-2011

    Iemand hier ervaring met serveerteam Umaima?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.388
    20-01-2008

    Catering:
    Catering Zohour toppers mijn nummer 1
    Catering Maghrebia zijn ook heel goed
    Catering Arabia goed en vooral als je van luxe houdt en goed gevulde portemonnee
    Catering Ameny geen ervaring mee


    Negaffa/Ziana:

    El Magnifique goede ervaring mee
    Ziana Chaimae mooie jurken en make up en kapsels
    Ziana Zahia teveel bling en kapsels soms too much, make up daarentegen subliem
    Ziana Layla niet mijn smaak
    Ziana Soumeya (Veenendaal) niet mijn smaak, too much
    Ziana Miriam Jillal KLASSIEK!! echt een topper
    Ziana Dounia oke
    Ziana Touria Gamar ook een geweldige ziana en met klassieke jurken
    Ziana Sahrawedding oke

    Special Effecten/Decorateurs:

    Karim iMotion PRACHTIGG
    Heaven Effects geen ervaring
    Basma FX goede verhalen gehoord
    V. Creations Party Service geen ervaring
    Weddingking geen ervaring
    Party-Effects oke
    Sahrawedding (Decoratie) heel mooi

    Fotografie & Camerawerk
    Spontane Film & Fotografie GEWELDIG!!
    Najwa Fotografie oke
    El Warda Fotografie geen ervaring
    GS4U geen ervaring
    Aliana Design geen ervaring
    Morena geen ervaring

    Dj:
    Dj Hiba goede dj, veel variatie, gezellige meid
    Dj Saida ook een hele goede en weet wat ze draait en houdt de dansvloer vol
    Dj Afrah beetje te druk als persoon, je moet er van houden
    Dj Adra geen ervaring
    Dj Yasmina geen ervaring
    Dj Nadia jarenlang in het vak en doet het nog steeds goed! toppertje!

    Taartenbaksters:
    Couture Cakes geweldigggg
    Heldentaartjes ook mooi vooral die hele hoge taarten die op fb zie voorbij komen
    Cake Bakkery ook heel mooi

    Bruidsmode:
    Bruidsmode The Bridal Closet prachtige bruidsjurken, veel keus en aardige meiden
    Sara's Bridal geen ervaring
    Maziana Bruidsmode mooie bruidsjurken en aardige meiden
    Bridal Room geen ervaring

    Zalen:
    De Koning in Amsterdam hele mooie zaal, ruim en mooie trap in het midden
    Zichtenburg in Den Haag ook mooi en ruim met diverse zalen
    Opera in Den Haag geen ervaring
    Meet&Eat in Utrecht mooie zaal en met restaurant en live muziek
    Luxury in Utrecht mooi
    Partycentrum Noord in Amsterdam oke
    Event Plaza in Rijswijk oke
    The Royal in Amsterdam geen ervaring
    Ruya in Doorn te afgelegen en niet veel bijzonders
    Meeting District in Nieuwegein geen ervaring
    De Diamant in Amsterdam geen ervaring
    Kon Kan Lkhokh Idawi, Kon Dawa Raso.

    2 gebruikers

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    3
    23-04-2014

    Heel erg jammeren dit terug te lezen over Amenycatering, vind het een top catering. Service is TOP, geweldige lieve meiden,eten is heerlijk, TOP bediening, kan zo wel even doorgaan. Ze hebben vele bruiloften voor ons gedaan, en bij ons staan ze op nummer 1. Wat betreft de verhalen die er hier over hun rond gaan, echte onzin. Vind het sowieso rare verhalen, de meeste bruiloften zijn gescheiden, vraag me dan af met welke jongens ze moeten praten, en wat betreft dat de Fam tafels afruimt terwijl 2 gerecht eraan komt, kan ook niet meerdan onzin zijn aangezien de meide zelf met gerechten naar binnen komen. Lijkt me sterk dat ze met 2de gerecht naar binnen komen terwijl eerste nog op tafel ligt. En ook raar dat zoiets nooit is voorgekomen bij 1 van onze bruiloften, en geloof me we hebben er veel bij ze gehad en er zullen nog veel meer aankomen inshaAllah. Kortom een top cateraar, niets op aan te merken. Heb een beetje het idee dat ze nu door een collega cateraar naar beneden gehaald worden. Want op fb worden ze de hemel in geprezen, beetje tegenstrijdig en opvallend wat er nu op Marokko.nl verteld wordt over deze catering. Meide is zou zeggen niets van aantrekken wat je hier leest, geloof me je zult geen spijt krijgen als je ze neemt. Heb ze tenslotte zelf gehad als catering op mijn bruiloft.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3
    23-04-2014

    Dit lijkt me sterk, zwaar tegen het ongeloofwaardige aan. De meide van de catering komen zelf binnen met eten, en dat zouden ze niet doen als de rest er nog staat.

  6. #21
    XOXO

    Reacties
    3.067
    03-01-2006

    Citaat Geplaatst door Heavenlylove Bekijk reactie
    Ameny heeft mijn schoonfamilie geen goede ervaring mee. Komt neer op de serveersters.
    - Meisjes gingen steeds naar buiten
    - Stonden met jongens te praten
    - Waren echt slordig met serveren en afruimen

    Super zonde en een dikke nee voor deze catering.
    Of je hebt de verkeerde catering voor je of je schoonfamilie heeft je verkeerd geïnformeerd! Het type meisje dat jij nu omschrijft komt niet voor bij Ameny Catering, dit zeg ik omdat dit bekenden van me zijn én hier niks van waar is. Astaghfighu'Allah dat mensen zulke leugens durven te verspreiden! In en in triest!
    I speak fluent Sarcasm.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    952
    10-03-2014

    Citaat Geplaatst door Sousoua010 Bekijk reactie
    Heel erg jammeren dit terug te lezen over Amenycatering, vind het een top catering. Service is TOP, geweldige lieve meiden,eten is heerlijk, TOP bediening, kan zo wel even doorgaan. Ze hebben vele bruiloften voor ons gedaan, en bij ons staan ze op nummer 1. Wat betreft de verhalen die er hier over hun rond gaan, echte onzin. Vind het sowieso rare verhalen, de meeste bruiloften zijn gescheiden, vraag me dan af met welke jongens ze moeten praten, en wat betreft dat de Fam tafels afruimt terwijl 2 gerecht eraan komt, kan ook niet meerdan onzin zijn aangezien de meide zelf met gerechten naar binnen komen. Lijkt me sterk dat ze met 2de gerecht naar binnen komen terwijl eerste nog op tafel ligt. En ook raar dat zoiets nooit is voorgekomen bij 1 van onze bruiloften, en geloof me we hebben er veel bij ze gehad en er zullen nog veel meer aankomen inshaAllah. Kortom een top cateraar, niets op aan te merken. Heb een beetje het idee dat ze nu door een collega cateraar naar beneden gehaald worden. Want op fb worden ze de hemel in geprezen, beetje tegenstrijdig en opvallend wat er nu op Marokko.nl verteld wordt over deze catering. Meide is zou zeggen niets van aantrekken wat je hier leest, geloof me je zult geen spijt krijgen als je ze neemt. Heb ze tenslotte zelf gehad als catering op mijn bruiloft.
    Ik zei niet dat de gerechten al binnen kwamen, maar dat ze al klaar stonden zegmaar. Ik heb geen enkele reden om hierover te liegen. Ook weet ik dat de ervaring vaak heel goed zijn met hen, ik vertel enkel MIJN ervaring. Slaat nergens op hoe je daarop reageert, ik zeg ook niet dat jouw goede ervaringen gelogen zijn, waarom andersom wel?

  8. #23
    pareltje

    Reacties
    2.247
    12-12-2004

    Er was ooit een catering Amanee maar die waren idd heel slecht de Catering amany die nu wordt aangegeven is echt niet zo slecht als beweert wordt heb ze 2x meegemaakt en ze zijn echt top

  9. #24
    InshaAllah

    Reacties
    101
    02-04-2011

    LIJST:


    Catering:
    Catering Zohour: Geen ervaring mee.
    Catering Maghrebia: Ze verrichten hun werk goed, eten vond ik wel oke, maar de decoratie daarentegen was een tegenvaller.
    Catering Arabia: De prijs-kwaliteit verhouding is hier echt bagger!
    Catering Ameny: Kan hier niks kwaads over bedenken! Top catering. Zowel de bediening als het eten! Hele vriendelijke én professionele serveersters. Het eten, met name de vispastilla is echt van formidable! Wat betreft de decoratie ziet het er ook altijd klassiek mooi uit!


    Negaffa/Ziana:

    El Magnifique: Prachtige jurken én prachtige make-up. Heb de Visagisten bijna allemaal wel meegemaakt om dit te concluderen. Wel vind ik dat je hard en duidelijk moet zijn bij het maken van afspraken! Ik heb ze van dichtbij meegemaakt, vandaar dat ik dit zeg.
    Ziana Chaimae: Begint een beetje weg te rotten in het vak.. Vind het niet meer spectaculair.. Teveel tierelantijn!
    Ziana Zahia: Ook een top Ziana! Mooie jurken en de visagie is echt een dikke 10!
    Ziana Layla: Leuke Ziana! Mooie jurken en mooie make-up!
    Ziana Soumeya (Veenendaal): Totaal niet mijn ding! En daarnaast ook hondsbrutaal!
    Ziana Miriam Jillal: Klassieke Ziana.. Die het lekker tradioneel houdt!
    Ziana Dounia: Ook een leuke Ziana.. Maar niet mijn favoriet!
    Ziana Touria Gamar: Geen ervaring mee!
    Ziana Sahrawedding: Ook een klassieke Ziana.. Mooie serene visagie en jurken!

    Special Effecten/Decorateurs:

    Karim iMotion: Topper!
    Heaven Effects: Topper!
    Basma FX: Geen ervaring mee!
    V. Creations Party Service: Dit zijn echt de toppers wat betreft special effecten! Hele lieve mensen!
    Weddingking: Geen ervaring mee!
    Party-Effects: Topper!
    Sahrawedding (Decoratie): Prachtig!

    Fotografie & Camerawerk
    Spontane Film & Fotografie: Prachtige foto's, daar kunnen we niet om heen.. Wat betreft de video heb ik daar geen ervaring mee bij SFF.
    Najwa Fotografie: Najwa levert hoe dan ook prachtig werk!
    El Warda Fotografie: Warda is een schat van een vrouw met oog voor detail. Zeker een topper binnen dit vak!
    GS4U: Geen ervaring mee!
    Aliana Design: Geen ervaring mee, lees wel altijd positieve verhalen!
    Morena: Mijn nicht heeft Morena gehad op haar bruiloft. Wat een prachtvideo hebben we gekregen en wat zijn de foto's mooi geworden!

    Dj:
    Dj Hiba: Geen ervaring mee.
    Dj Saida: Topper der toppers! Zit al jaren in het vak en weet gewoon waar ze mee bezig is! Wat betreft haar afspraken is ze, ondanks haar overvolle agenda, altijd te bereiken! DIKKE PLUSPUNT!
    Dj Afrah: Hele gezellige DJ die er altijd een knallend feestje van weet te maken!
    Dj Adra: Vind ik niet zo denderend.
    Dj Yasmina: Vind ik niet zo denderend.
    Dj Nadia: Vind ik niet zo denderend.

    Taartenbaksters:
    Couture Cakes: De queen wat betreft taarten maken!
    Heldentaartjes: Schat van een vrouw met ook nog eens hele lekkere taarten
    Cake Bakkery: Geen ervaring mee.


    xoxo


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    952
    10-03-2014

    Nogmaals: voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat Ameny slecht is. Ik vertel enkel mijn ervaring...het kan gewoon een slechte avond geweest zijn. Voor die avond overwoog ik zelfs ook om hen te nemen als cateraar, dus het is zeker geen zwartmakerij. Deze topic gaat over ERVARINGEN uitwisselen, dit doen we dan ook.
    Met elke dienst zijn goede en slechte ervaringen. Ik zie ook ervaringen voorbij komen waarvan ik denk huh, nooit meegemaakt met hen. Zo werkt het nu eenmaal.

  11. #26
    La Ilaaha Ilaa Allah

    Reacties
    1.515
    30-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    You made my dag met je opmerkingen
    Citaat Geplaatst door bamischijf Bekijk reactie
    Catering:
    Catering Zohour
    Catering Maghrebia
    Catering Arabia
    Catering Ameny

    Voordeel: Allemaal ontzettend lekker eten en gevarierde menu
    Nadeel: Serveersters van Arabia kunnen bot zijn. Bij Arabia moet je echt zorgen dat je de eigenaar krijgt op je bruiloft. Soms stuurt hij iemand anders bij een dubbele boeking.


    Negaffa/Ziana:
    El Magnifique
    Voordeel: Mooie jurken
    Nadeel: Je weet niet welke visagiste je krijgt, asociale personeel, niet klantvriendelijk, jurken stinken en soms scheuren in, eigenaresse maakt ruzie met bruiden
    Ervaring: Zou ik nooit aanraden bij iemand.

    Ziana Chaimae
    Voordeel: Mooie jurken die mooi bewerkt zijn met aparte stoffen. Anders dan bij El Magnifique (die gebruikt 1 lap stof en maakt een hele jurk van)
    Nadeel: Geen

    Ervaring: Aan te raden bij iedereen.

    Ziana Zahia:
    Voordeel: Geen
    Nadeel: Weinig jurken, dezelfde jurken maar ander kleur, bitchy

    Ervaring: Zou ik zelf nooit nemen.



    Special Effecten/Decorateurs:
    Karim iMotion:
    Voordeel: Mooie spullen!
    Nadeel: Onnodig duur en hanteert diverse prijzen bij iedereen.

    Heaven Effects:
    Voordeel: Heeft mooie spullen
    Nadeel: Stuurt amateurs die er niks van bakken

    Ervaring: Ik skip Heaven Effects liever.

    V. Creations Party Service:
    Voordeel: Geweldige service en mooie spullen!!
    Nadeel: Geen!

    Ervaring: Super service en denkt altijd met je mee.

    Party-Effects:
    Voordeel: Super kwalitatieve materiaal en goede service. Prijs/kwaliteit is zeer goed
    Nadeel: Geen. Toppers!!

    Sahrawedding (Decoratie):
    Voordeel: Zeer mooie decoratie!
    Nadeel: Alleen helaas geen catering.

    Fotografie & Camerawerk
    Spontane Film & Fotografie
    Najwa Fotografie
    Aliana Design

    Alle drie geweldige fotograven!!
    Nadeel: SFF betaal je een stuk meer en videokwaliteit is minder.

    Dj:
    Dj Hiba
    Dj Saida
    Dj Afrah
    Dj Adra
    Dj Yasmina
    Dj Nadia

    Voordeel: Allemaal super dj's, vooral Saida, Hiba en Afrah!
    Nadeel: Dj Adra is een big NO! Maakt ruzie met bruiden.

    Taartenbaksters:
    Couture Cakes
    Heldentaartjes
    Cake Bakkery

    Allemaal geweldig! CC is wel beetje duur.

  12. #27
    Ga 's weg!

    Reacties
    3.087
    30-10-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Niemand ervaring met catering Malaki of fotograaf Weddingshoots?
    --

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    01-02-2011

    Citaat Geplaatst door Sesamstraat_ Bekijk reactie
    Iemand hier ervaring met serveerteam Umaima?
    ?

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    25
    05-08-2007

    Ameny catering neem ik zelf op mijn bruiloft en heb ze zelf nog meegrmaakt ik heb zo iets nog nooit meegemaakt wat jij nu zegt de serveersters zijn altijd netjes en gast vrij en ze ruimen alles zelf op ik heb nog nooit op een bruiloft gezien waar ameny catering aanwezig is dat de mensen helpen met opruimen ze doen alles zelf en ze zijn nog snel ook!! En wat ik ook nog belangrijk vindt is dat ze zelfs naar iedere tafel lopen en vragen of alles naar wens is en kijken of er drinken bij gevuld moet worden dus begrijp de mensen niet die haten en dood van binnen gaan!!! Ameny catering dikke 10 voor jullie!!!
    *...Je moet keuzes maken waar je achteraf geen spijt van krijgt...*

    Er Is Niks Mooiers Op Aarde Dan Een Moeder Die Gelukkig Is ..

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    952
    10-03-2014

    Nou, deze topic kan ook gesloten worden. Iedereen die een afwijkende ervaring heeft van de massa haat en gaat dood van binnen, dus dan zijn we snel klaar.