1. #1
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Tegenvaller voor Marokko; Geen steun van Zuid-Amerika

    Tegenvaller voor Marokkaans WK-bid: geen steun vanuit Zuid-Amerika
    14 apr 201808.29 uurPraat mee


    De tien leden van de Zuid-Amerikaanse confederatie CONMEBOL hebben twee maanden voor de toekenning van het WK 2026 hun steun uitgesproken voor het gecombineerde bid van de Verenigde Staten, Canada en Mexico.

    Het trio landen duelleert gezamenlijk met Marokko om de organisatie van het 23ste WK. 'We zijn de CONMEBOL dankbaar', meldt het bidcomité van de Verenigde Staten, Canada en Mexico in een verklaring. 'De steun borduurt voort op de toezeggingen van zes landen in maart. We kijken uit naar onze gesprekken met andere bonden en zullen hen wijzen op de economische zekerheden van ons bid.'

    De bij de wereldvoetbalbond aangesloten bonden kennen de organisatie op 13 juni toe tijdens het 68ste FIFA-congres in Moskou. Dit gebeurt in het openbaar. Voorheen beslisten de leden van het uitvoerend comité achter gesloten deuren over de WK-gastheren, wat verhalen over corruptie in de hand werkte.

    De vroege steun van landen aan een van de kandidaten is opvallend, want momenteel is de zogeheten '2026 Bid Evaluation Task Force' beide kandidaturen aan het analyseren, met onder meer bezoekjes aan de landen. De kandidaten krijgen op talloze vlakken scores toegekend. De CONMEBOL-landen wachten de uitkomst hiervan dus niet af.

    https://www.vi.nl/nieuws/tegenvaller...t-zuid-amerika
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Tegenvaller voor Marokkaans WK-bid: geen steun vanuit Zuid-Amerika
    14 apr 201808.29 uurPraat mee


    De tien leden van de Zuid-Amerikaanse confederatie CONMEBOL hebben twee maanden voor de toekenning van het WK 2026 hun steun uitgesproken voor het gecombineerde bid van de Verenigde Staten, Canada en Mexico.

    Het trio landen duelleert gezamenlijk met Marokko om de organisatie van het 23ste WK. 'We zijn de CONMEBOL dankbaar', meldt het bidcomité van de Verenigde Staten, Canada en Mexico in een verklaring. 'De steun borduurt voort op de toezeggingen van zes landen in maart. We kijken uit naar onze gesprekken met andere bonden en zullen hen wijzen op de economische zekerheden van ons bid.'

    De bij de wereldvoetbalbond aangesloten bonden kennen de organisatie op 13 juni toe tijdens het 68ste FIFA-congres in Moskou. Dit gebeurt in het openbaar. Voorheen beslisten de leden van het uitvoerend comité achter gesloten deuren over de WK-gastheren, wat verhalen over corruptie in de hand werkte.

    De vroege steun van landen aan een van de kandidaten is opvallend, want momenteel is de zogeheten '2026 Bid Evaluation Task Force' beide kandidaturen aan het analyseren, met onder meer bezoekjes aan de landen. De kandidaten krijgen op talloze vlakken scores toegekend. De CONMEBOL-landen wachten de uitkomst hiervan dus niet af.

    https://www.vi.nl/nieuws/tegenvaller...t-zuid-amerika
    Sommige Zuid Amerikaanse landen zijn dichterbij Marokko dan de VS. Ik vraag me af wat ze daarvoor gekregen hebben... ach ja over 15 jaar horen we over steekpenningen die aan Zuid Amerika is gegeven terwijl Marokko weer wordt genaaid, dit keer tegen een Frankrijk of Saoedi Arabië.
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  3. #3
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Ik vind het wel goed. Geen dronken supporters die de boel gaan slopen en vrouwen lastig gaan vallen.

    Geen toenname van prostituee´s. Geen gevaar op een aanslag.


    Ik zie alleen maar voordeel,alhamdoelillah. Laten die Amerikanen het Wk maar organiseren.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Terwijl hun (oud) spelers Marokko willen vertegenwoordigen! Jammer...

  5. #5
    Worldfamous

    Reacties
    25.414
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Goed nieuws, weg met die geld smijterij, geld dat we niet eens hebben

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    515
    06-11-2017

    Tfoeee man, Marokko had zich nooit kandidaat moeten stellen. Ze zijn al 4x afgewezen in het verleden en de kans is zeer groot dat dit de 5de x zal worden. Wesh houden die beleidsbepalers ervan om iedere keer voor schut te staan voor de wereld?

  7. #7
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Goed nieuws, weg met die geld smijterij, geld dat we niet eens hebben

    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Ik vind het wel goed. Geen dronken supporters die de boel gaan slopen en vrouwen lastig gaan vallen.

    Geen toenname van prostituee´s. Geen gevaar op een aanslag.


    Ik zie alleen maar voordeel,alhamdoelillah. Laten die Amerikanen het Wk maar organiseren.
    Hier heb jij echt een goed punt!!
    Ik wil zo graag dat het WK naar Marokko gaat maar hier heb ik eerlijk gezegd niet aan gedacht.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  9. #9
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Hier heb jij echt een goed punt!!
    Ik wil zo graag dat het WK naar Marokko gaat maar hier heb ik eerlijk gezegd niet aan gedacht.
    Ik wil ook dolgraag dat het WK naar Marokko komt maar ik zie helaas alleen maar negatieve aspecten uit voortkomen.

    Honderdduizenden suporters zitten daar zeker voor minimaal 2 weken. Die willen ook zuipen en sex hebben.

    Laat ze maar lekker daar in Amerika het WK gaan houden. Daar kan het allemaal wel prima. Marokko moet en mag geen WK organiseren. Das mijn mening.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Ik wil ook dolgraag dat het WK naar Marokko komt maar ik zie helaas alleen maar negatieve aspecten uit voortkomen.

    Honderdduizenden suporters zitten daar zeker voor minimaal 2 weken. Die willen ook zuipen en sex hebben.

    Laat ze maar lekker daar in Amerika het WK gaan houden. Daar kan het allemaal wel prima. Marokko moet en mag geen WK organiseren. Das mijn mening.
    Het is 2 weken feest maar de interpretatie van de term 'feest' is wereldwijd anders.
    Stel je eens voor wanneer KSA zich kwalificeert. Die honden wil je niet in je land hebben. #Prostitutie

    Daarnaast de blanken en russen die er op los zuipen. #alcohol
    De Engelse hooligans die alles slopen wat los en vast zit. #hooliganisme

    Ik begin mijn mening inderdaad te herzien. Dat stukje feest hoe wij Marokkanen dat interpreteren is niet hoe de rest van de 'savages' in de wereld dat interpreteren.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  11. #11
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Het is 2 weken feest maar de interpretatie van de term 'feest' is wereldwijd anders.
    Stel je eens voor wanneer KSA zich kwalificeert. Die honden wil je niet in je land hebben. #Prostitutie

    Daarnaast de blanken en russen die er op los zuipen. #alcohol
    De Engelse hooligans die alles slopen wat los en vast zit. #hooliganisme

    Ik begin mijn mening inderdaad te herzien. Dat stukje feest hoe wij Marokkanen dat interpreteren is niet hoe de rest van de 'savages' in de wereld dat interpreteren.
    Broer. Het hoort ook bij het bid. Mensenhandel gaat ook omhoog en zeker in Marokko.

    Wist jij dat er in 2006 meer dan 40.000 prostituees naar Duitsland zijn gegaan om de behoefte daar te bevredigen en dat er veel vrouwen zijn verhandeld uit voornamelijk oost-europa?

    In 2010 in zuid-afrika net zo. Brazilie 2014 ook. Daar zijn heel wat vrouwen verdwenen uit Brazilie.

    De meeste zijn allemaal richting Europa gesmokkeld.

    https://sekswerkerfgoed.nl/wk-2006-2...-mensenhandel/


    In Marokko gaat precies hetzelfde gebeuren.


    Ik heb hier ook over nagedacht en een paar vrienden van mij hebben mij ook overgehaald. Ik was voor het WK in Marokko.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Jij komt met wel hele goede argumenten bro!!

    Ik ben beetje voor beetje mijn mening aan het herzien.

    2026 is nog heel ver maar mocht ik in goede gezondheid verkeren wilde ik dat WK in Marokko meemaken en alle wedstrijden ten koste van alles in het stadion zien.

    Maar aan de bij gevolgen heb ik inderdaad niet nagedacht. Het WK van 2026 mag wat mij betreft naar Amerika gaan.

    Het WK van Brazilië zonden ze uit op een perfecte tijdstip voor Europese landen (tussen 18:00 uur en 22:00) en het WK van Mexico, Amerika en Canada zal niet anders zijn.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  13. #13
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Jij komt met wel hele goede argumenten bro!!

    Ik ben beetje voor beetje mijn mening aan het herzien.

    2026 is nog heel ver maar mocht ik in goede gezondheid verkeren wilde ik dat WK in Marokko meemaken en alle wedstrijden ten koste van alles in het stadion zien.

    Maar aan de bij gevolgen heb ik inderdaad niet nagedacht. Het WK van 2026 mag wat mij betreft naar Amerika gaan.

    Het WK van Brazilië zonden ze uit op een perfecte tijdstip voor Europese landen (tussen 18:00 uur en 22:00) en het WK van Mexico, Amerika en Canada zal niet anders zijn.
    Ja toch. Ik was ook altijd een voorstander van het WK halen naar marokko. Super cool natuurlijk. Maar de gevolgen zijn niet om aan te zien.

    Natuurlijk zal het MKB in Marokko ook wel profiteren maar dat weegt niet af tegen de nadelen.


    Maar Marokko gaat het WK niet krijgen. Die Amerikaanse zenders bieden meer dan de andere zenders. De FIFA gaat veel meer geld binnenhalen met de Amerikanen dan met de Marokkanen.

    FIFA = een B.V. Die willen winst maken.


    Ik feliciteer de Amerikanen,mexicanen en Canadeze met het binnen halen van het WK. Want het moet wel heel gek lopen als Marokko die wk alsnog toegewezen krijgt.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  14. #14
    Ourzazate!

    Reacties
    1.713
    16-06-2007

    Is dit nieuws dit is toch logisch. Dat deze landen dat bid steunen. Zolang wij afrika azie en een deel van europa halen zijn we er ook.
    Free PALESTINA

  15. #15
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Falastine Bekijk reactie
    Is dit nieuws dit is toch logisch. Dat deze landen dat bid steunen. Zolang wij afrika azie en een deel van europa halen zijn we er ook.
    Het was 50-50 maar nu krijgt Marokko het heel moeilijk.


    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5632073
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela