1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    6
    28-11-2009

    Citaat Geplaatst door shoukria Bekijk reactie
    wat is stap 1 dan?
    dat ie me mee uit eten vraagt?
    whaha dat kan.
    eerst geeft hij je het gevoel dat hij gewoon serieus bezig is. als jullie band beter wordt gaat hij ook meer proberen.

  2. #32
    verwijderd/ve*****en

    Reacties
    143
    31-08-2010

    Citaat Geplaatst door shoukria Bekijk reactie
    wat is stap 1 dan?
    dat ie me mee uit eten vraagt?
    ik vind dat een jongen zijn grenzen al overschrijd alstie in je verleden gaat graven,
    ook al zal die daar niets afkerends vinden gewoon het principe
    wie is hij als dienaar van allah om te oordelen op zondes of dergelijke
    dat mag alleen allah toch?
    of ligt dat nou aan mij?

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    6
    28-11-2009

    Citaat Geplaatst door Y.asminee Bekijk reactie
    Ik weet dat de islam echt belangrijk is. &ik doe er ook veel aan.
    Maar er zijn ook genoeg meisjes die y die beschrijving horen maar niet bidden ofzo.
    Horen ze volgens jou zonder dat islam-gedoe dan niet meer bij dat beschrijving?

    -Geen haatreactie, gwn een vraagje!
    uhm ik heb geen idee.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    6
    28-11-2009

    Citaat Geplaatst door Jalilaatje Bekijk reactie
    ik vind dat een jongen zijn grenzen al overschrijd alstie in je verleden gaat graven,
    ook al zal die daar niets afkerends vinden gewoon het principe
    wie is hij als dienaar van allah om te oordelen op zondes of dergelijke
    dat mag alleen allah toch?
    of ligt dat nou aan mij?
    als hij je een vraag stelt over je verleden dan kun je toch gewoon daarop antwoorden?

  5. #35
    verwijderd/ve*****en

    Reacties
    143
    31-08-2010

    Citaat Geplaatst door MisterMoker___ Bekijk reactie
    als hij je een vraag stelt over je verleden dan kun je toch gewoon daarop antwoorden?
    ja maar ik bedoel de onbeschofte vragen..
    waarvan je gaat blozen enzo..

  6. #36
    La Ilaha Ila Allah

    Reacties
    14.947
    04-10-2005

    Citaat Geplaatst door MisterMoker___ Bekijk reactie
    whaha dat kan.
    eerst geeft hij je het gevoel dat hij gewoon serieus bezig is. als jullie band beter wordt gaat hij ook meer proberen.
    Alhamdoelillah ken ik mn grenzen en laat me echt niet leiden door mijn gevoel maar door mijn geloof na een maand elkaar te hebben leren kennen, gelijk naar papalief wil je niet donder dan op je bent niet de enige man op deze wereld
    leren kennen doe je toch pas nadat je met elkaar samen woont ervoor kan alles schijn zijn
    “...het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.”
    (Soerat al-Baqarah: 216)

  7. #37
    Dienares van Allaah.

    Reacties
    22
    09-05-2011

    De sneaky meiden zetten ons voorschut.

    Ze zouden een voorbeeld moeten zijn voor de andere meiden, maar het enige wat ze doen is de waarde van de hijab etc omlaag halen.


  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    6
    28-11-2009

    Citaat Geplaatst door Jalilaatje Bekijk reactie
    ja maar ik bedoel de onbeschofte vragen..
    waarvan je gaat blozen enzo..
    geef is een voorbeeld dan weet niet wat je bedoeld.
    Citaat Geplaatst door shoukria Bekijk reactie
    Alhamdoelillah ken ik mn grenzen en laat me echt niet leiden door mijn gevoel maar door mijn geloof na een maand elkaar te hebben leren kennen, gelijk naar papalief wil je niet donder dan op je bent niet de enige man op deze wereld
    leren kennen doe je toch pas nadat je met elkaar samen woont ervoor kan alles schijn zijn
    whahaha ok dan.
    meisjes laten zich echt makkelijk voor de gek houde. het gebeurd non stop

  9. #39
    La Ilaha Ila Allah

    Reacties
    14.947
    04-10-2005

    Citaat Geplaatst door Jalilaatje Bekijk reactie
    ik vind dat een jongen zijn grenzen al overschrijd alstie in je verleden gaat graven,
    ook al zal die daar niets afkerends vinden gewoon het principe
    wie is hij als dienaar van allah om te oordelen op zondes of dergelijke
    dat mag alleen allah toch?
    of ligt dat nou aan mij?
    hij mag het best vragen vind ik dat maakt hem niet gelijk een slecht persoon maar het ligt aan jou of je dat tussen jou en Allah subhanah wil laten of aan hem wil vertellen
    alleen Allah oordeelt niemand anders jah zondes kunnen worden vergeven door Allah subhanah waarom zou de mens dan niet kunnen vergeven
    gair insha Allah
    “...het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.”
    (Soerat al-Baqarah: 216)

  10. #40
    verwijderd/ve*****en

    Reacties
    143
    31-08-2010

    Citaat Geplaatst door MisterMoker___ Bekijk reactie
    geef is een voorbeeld dan weet niet wat je bedoeld.
    whahaha ok dan.
    meisjes laten zich echt makkelijk voor de gek houde. het gebeurd non stop
    ja zoals heb je wel is gezoent ben je maagd etc
    als een jonge dat vraagt dan ja pff eh kweetniet wat k dan moet zegge het liefst loop ik dan meteen weg.
    of het nou een vraag is met positief of negatief antwoord

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    252
    29-01-2010

    Euhhm..
    Hier hoor ik bij:

    meisje dat teveel bezig houdt met school, en thuis af en toe moskee op een vrijdag of zaterdag voor
    de berberse of nederlandse lezingen.. Rustige meid af en toe schaamt ze zich..
    Lachen doe ik door en door,. Ik onderscheid mijn grenzen goed en weet wanneer op te houden!
    soms maken we wat fouten, maargoed daar leer je van

  12. #42
    La Ilaha Ila Allah

    Reacties
    14.947
    04-10-2005

    Citaat Geplaatst door MisterMoker___ Bekijk reactie
    geef is een voorbeeld dan weet niet wat je bedoeld.
    whahaha ok dan.
    meisjes laten zich echt makkelijk voor de gek houde. het gebeurd non stop
    dat weet ik en daar is ook waar ik van leer. Je ziet veel en je slaat alles op daardoor ga je zelf de fout niet in en als je gelovig bent doe je het zo wie zo niet maar shaytaan zwemt zelfs in onze bloed dus moge Allah over ons waken, vergevenen leiden
    “...het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.”
    (Soerat al-Baqarah: 216)

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    6
    28-11-2009

    Citaat Geplaatst door Jalilaatje Bekijk reactie
    ja zoals heb je wel is gezoent ben je maagd etc
    als een jonge dat vraagt dan ja pff eh kweetniet wat k dan moet zegge het liefst loop ik dan meteen weg.
    of het nou een vraag is met positief of negatief antwoord
    als het je toekomstige man is dan begrijp ik wel dat hy dat wilt vragen. maar gewoon een jongen van de straat niet nee.

    Citaat Geplaatst door Mosslimmeisje Bekijk reactie
    Euhhm..
    Hier hoor ik bij:

    meisje dat teveel bezig houdt met school, en thuis af en toe moskee op een vrijdag of zaterdag voor
    de berberse of nederlandse lezingen.. Rustige meid af en toe schaamt ze zich..
    Lachen doe ik door en door,. Ik onderscheid mijn grenzen goed en weet wanneer op te houden!
    soms maken we wat fouten, maargoed daar leer je van
    haha ok.
    Citaat Geplaatst door shoukria Bekijk reactie
    dat weet ik en daar is ook waar ik van leer. Je ziet veel en je slaat alles op daardoor ga je zelf de fout niet in en als je gelovig bent doe je het zo wie zo niet maar shaytaan zwemt zelfs in onze bloed dus moge Allah over ons waken, vergevenen leiden
    gewoon jezelf niet gek laten maken door vriendinnen daar begint het vaak mee.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    6
    28-11-2009

    Citaat Geplaatst door _LikeAStar Bekijk reactie
    wat lach je

  15. #45
    MVC Premium

    Reacties
    369
    15-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Leerzaam, ik kan me alleen niet echt zo snel ergens plaatsen..

    Ardat 'n walidien *


    | De wijze draagt ruw geweven kleren over zijn lichaam en kostbare juwelen in zijn hart."