1. #61
    Gekste Arifi

    Reacties
    1.127
    13-06-2011

    Citaat Geplaatst door maghreb_site Bekijk reactie
    Zo moet je dat niet zien, uitschelden heeft niemand gedaan.

  2. #62
    broertje van

    Reacties
    42
    23-06-2011

    Citaat Geplaatst door Aadamwest Bekijk reactie
    die andere gast zei dat je geen maagd meer bent en dat hebt toegegeven, en zonet vertel je weer dat je zogenaamd ''maagd'' bent, dus er is 1 leugenaar.
    Wat denk je nou zelf..
    Als ik over alles eerlijk ben geweest. En het mij geen ene ruk boeit wat een zogenaamde broeder/zuster erop te zeggen heeft.. Waarom zou ik dan liegen over dat? Denk je dat ik bang ben om uitgescholden te worden? Dat maakt jullie allemaal zo vies als mij.. En daarnaast al HAD ik het gedaan zou het toch in mijn verleden zijn als ik al vaker aangeef bezig te zijn met islaam... paranoid people..

    Hoe jij al dik een uur praat over mij en mijn zondes en stukjes tekst hier, heb jij volgens mij ook een rij zondes op je naam staan.. Kijk uit want door jou gescheld alleen zal jij zoals de koraan omschreef geen tong meer hebben noch berouw kunnen tonen op de dag des oordeels
    voordat je wat kunt zijn
    moet je eerst wat voorstellen


  3. #63
    broertje van

    Reacties
    42
    23-06-2011

    Citaat Geplaatst door maghreb_site Bekijk reactie
    Het is aan jou vrouw om zich te houden aan de correcte kledingstijl. Geen trakke kleding, hoofddoek etc. Het is een voorrecht omdat te mogen dragen. Daarmee houd je de zondes van je af.
    True..
    voordat je wat kunt zijn
    moet je eerst wat voorstellen


  4. #64
    Gestopt zie ot.

    Reacties
    846
    11-01-2008

    Citaat Geplaatst door Driouch_Barbie Bekijk reactie
    True..
    En nu mijn mening over het epileren als je het niet erg vind.
    Als je bezig bent met het tonen van berouw, waarom doe je dat kleine stuke dan niet weglaten.
    Dus stoppen met epileren, dat is maar iets kleins maar je bespaart er veel sai-aat mee.

    Vanaf 00:00 op 31-12-2013 niet meer bereikbaar.
    Ook niet middels PM, krabbel of mail.


  5. #65
    Gekste Arifi

    Reacties
    1.127
    13-06-2011

    Citaat Geplaatst door Driouch_Barbie Bekijk reactie
    Wat denk je nou zelf..
    Als ik over alles eerlijk ben geweest. En het mij geen ene ruk boeit wat een zogenaamde broeder/zuster erop te zeggen heeft.. Waarom zou ik dan liegen over dat? Denk je dat ik bang ben om uitgescholden te worden? Dat maakt jullie allemaal zo vies als mij.. En daarnaast al HAD ik het gedaan zou het toch in mijn verleden zijn als ik al vaker aangeef bezig te zijn met islaam... paranoid people..

    Hoe jij al dik een uur praat over mij en mijn zondes en stukjes tekst hier, heb jij volgens mij ook een rij zondes op je naam staan.. Kijk uit want door jou gescheld alleen zal jij zoals de koraan omschreef geen tong meer hebben noch berouw kunnen tonen op de dag des oordeels
    Ten 1e, ik heb je nergens uitgescholden.

    Ten 2e,die vetgedrukte sloeg nergens op, op de dag des oordeels kun je geen berouw tonen omdat de deuren van berouw dan allang gesloten zijn, berouw kun je alleen nu tonen, je bedoelt mensen die veel vloeken noch voorspraak of zullen spreken op de dag des oordeels.

    Ik zeg niet dat ik veel kennis heb over de Islam.. maar uit deze reactie van jou weet ik 100% zeker dat jij geen ene RUK weet over de Islam..

  6. #66
    broertje van

    Reacties
    42
    23-06-2011

    Zó mooi dat je je in ons geloof broeder en zuster dient te noemen. En toch echt jammer dat een bepaalde broeder of zuster je toch het gevoel kan geven dat je er niet bij hoort.. Dan vraag ik me echt af WELKE koraan jij leest..
    Ik zou niemand kunnen oordelen drugsgebruiker, prostituee, leugenaren niemand.. het moment dat iemand aangeeft alles in zn verleden te hebben gelaten dien je het als broeder/zuster te respecteren en doet die persoon dat niet dan bidt je voor die persoon.. dat is ons geloof. En niet schelden en anderen op hun zondes wijzen, dat mag niet eens.

    Allah heeft zelfs een prostituee tot de hemel genomen.. er is een heel verhaal over in de koraan.. dus wie zijn jullie haha seriously?
    voordat je wat kunt zijn
    moet je eerst wat voorstellen


  7. #67
    broertje van

    Reacties
    42
    23-06-2011

    Citaat Geplaatst door maghreb_site Bekijk reactie
    En nu mijn mening over het epileren als je het niet erg vind.
    Als je bezig bent met het tonen van berouw, waarom doe je dat kleine stuke dan niet weglaten.
    Dus stoppen met epileren, dat is maar iets kleins maar je bespaart er veel sai-aat mee.
    Het is geen foto van gister maar jaartje of 2 geleden
    voordat je wat kunt zijn
    moet je eerst wat voorstellen


  8. #68
    Gekste Arifi

    Reacties
    1.127
    13-06-2011

    Citaat Geplaatst door Driouch_Barbie Bekijk reactie
    Zó mooi dat je je in ons geloof broeder en zuster dient te noemen. En toch echt jammer dat een bepaalde broeder of zuster je toch het gevoel kan geven dat je er niet bij hoort.. Dan vraag ik me echt af WELKE koraan jij leest..
    Ik zou niemand kunnen oordelen drugsgebruiker, prostituee, leugenaren niemand.. het moment dat iemand aangeeft alles in zn verleden te hebben gelaten dien je het als broeder/zuster te respecteren en doet die persoon dat niet dan bidt je voor die persoon.. dat is ons geloof. En niet schelden en anderen op hun zondes wijzen, dat mag niet eens.

    Allah heeft zelfs een prostituee tot de hemel genomen.. er is een heel verhaal over in de koraan.. dus wie zijn jullie haha seriously?
    Jij kent alleen maar prostituee verhalen en die shit, vergelijk je jezelf daarmee ofzo, dat je zulke verhalen opzoekt.

  9. #69
    Gestopt zie ot.

    Reacties
    846
    11-01-2008

    Citaat Geplaatst door Driouch_Barbie Bekijk reactie
    Zó mooi dat je je in ons geloof broeder en zuster dient te noemen. En toch echt jammer dat een bepaalde broeder of zuster je toch het gevoel kan geven dat je er niet bij hoort.. Dan vraag ik me echt af WELKE koraan jij leest..
    Ik zou niemand kunnen oordelen drugsgebruiker, prostituee, leugenaren niemand.. het moment dat iemand aangeeft alles in zn verleden te hebben gelaten dien je het als broeder/zuster te respecteren en doet die persoon dat niet dan bidt je voor die persoon.. dat is ons geloof. En niet schelden en anderen op hun zondes wijzen, dat mag niet eens.
    Allah heeft zelfs een prostituee tot de hemel genomen.. er is een heel verhaal over in de koraan.. dus wie zijn jullie haha seriously?
    Vergis je er niet in, je mag worden aangewezen op je zonden. Anders weet je niet dat je ze verkeerd doet.

    Vanaf 00:00 op 31-12-2013 niet meer bereikbaar.
    Ook niet middels PM, krabbel of mail.


  10. #70
    Gekste Arifi

    Reacties
    1.127
    13-06-2011

    Citaat Geplaatst door maghreb_site Bekijk reactie
    Vergis je er niet in, je mag worden aangewezen op je zonden. Anders weet je niet dat je ze verkeerd doet.
    Owjah, dat was ik nog vergeten te vertellen..

    Als niemand de andere op zijn zondes wijst, dan wordt het 1 chaos.. je moet je broeders en zusters toch helpen

  11. #71
    broertje van

    Reacties
    42
    23-06-2011

    Citaat Geplaatst door Aadamwest Bekijk reactie
    Ten 1e, ik heb je nergens uitgescholden.

    Ten 2e,die vetgedrukte sloeg nergens op, op de dag des oordeels kun je geen berouw tonen omdat de deuren van berouw dan allang gesloten zijn, berouw kun je alleen nu tonen, je bedoelt mensen die veel vloeken noch voorspraak of zullen spreken op de dag des oordeels.

    Ik zeg niet dat ik veel kennis heb over de Islam.. maar uit deze reactie van jou weet ik 100% zeker dat jij geen ene RUK weet over de Islam..
    "En wanneer zij de straf zien zullen zij spijt voelen (asarroe). Er zal met rechtvaardigheid over hen worden gericht en hun zal geen onrecht worden aangedaan" soera Joenoes 10, vers 54
    voordat je wat kunt zijn
    moet je eerst wat voorstellen


  12. #72
    Gekste Arifi

    Reacties
    1.127
    13-06-2011

    Citaat Geplaatst door Driouch_Barbie Bekijk reactie
    "En wanneer zij de straf zien zullen zij spijt voelen (asarroe). Er zal met rechtvaardigheid over hen worden gericht en hun zal geen onrecht worden aangedaan" soera Joenoes 10, vers 54
    Ik heb een vraagje, bid jij 5x per dag?

  13. #73
    broertje van

    Reacties
    42
    23-06-2011

    Citaat Geplaatst door Mijkenjeniet Bekijk reactie
    Driouch_Barbie maak je niet druk we zijn ALLEMAAL zondenaren of je nou maagd bent of niet, God gaat je genoeg kansen geven je moet leren vergeven en vergeten en door gaan met je leven en richten op God want als je dat doet dan zal je heus wel een GOEDE man ontmoeten die jou gaat behandelen en niet naar je zondes zal kijken.
    Is ook zo idd gouya.. inchaAllah!
    voordat je wat kunt zijn
    moet je eerst wat voorstellen


  14. #74
    Gekste Arifi

    Reacties
    1.127
    13-06-2011

    Citaat Geplaatst door Mijkenjeniet Bekijk reactie
    Aadamwest + Driouch_Barbie = trouwen

    gewoon trouwen jullie twee klaar, jullie hebben elkaar gevonden past precies goed geen probleem verder amen.

    ik wil wel op jullie bruiloft uitgenodigd worden
    Layhfed layster

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    522
    22-03-2011

    Citaat Geplaatst door Driouch_Barbie Bekijk reactie
    Zó en nu ff de vrouwen aan t woord!!
    - Arrogante mannen
    - Een man die geen vrees heeft voor Allah.

    Hier zou ik 10000% op afknappen.