1. #9196
    MVC Lid

    Reacties
    354
    27-01-2016

    Heel goed bezig riahanna tbarkallah. Hoeveel ben jw nu in totaal afgevallen?

    Hier even stil gestaan maar weer de draad opgepakt. Dus wr gaan weer door. Er moet er echt 5 kilo af dan ben ik blij. Heb jij voor mij recepten voor die shakes? Ik wil zo na de supermarkt maar weet niet welke combies lekker zijn dan kan ik de juiste ingrediënten halen

  2. #9197
    MVC Lid

    Reacties
    2.406
    19-09-2012

    In een week tijd geen kg afgevallen.... Echt balen.
    Centimeters weet ik niet, heb niet gemeten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #9198
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door moslima14 Bekijk reactie
    Heel goed bezig riahanna tbarkallah. Hoeveel ben jw nu in totaal afgevallen?

    Hier even stil gestaan maar weer de draad opgepakt. Dus wr gaan weer door. Er moet er echt 5 kilo af dan ben ik blij. Heb jij voor mij recepten voor die shakes? Ik wil zo na de supermarkt maar weet niet welke combies lekker zijn dan kan ik de juiste ingrediënten halen
    ik was 3,6 kg kwijt, toen na een weekend weg 1,6 erbij ... van morgen gelukkig weer 2 kg eraf ! dus nu in totaal 3,9 kg kwijt,
    nog 8,1 kg te gaan !

    stil staan is normaal, ik merk dat als ik veel sport dan ga ik stil staan, heel raar je verwacht dat het er dan sneller af gaat... dus niet

    ik maak 3 soorten shakes,


    2 scoops proteine poeder ( vanille ) , 1 eetlepel lijnzaad, 100ml magere melk, ( als je shake te dik is wat koud water erbij ) 2 handjes vol bosvruchten uit de diepvries.

    2 scoops proteine poeder ( vanille ), 1 eetlepel lijnzaad, 100 ml magere melk ( als je shake te dik is wat koud water erbij ) halve avocoado, 1 kleine appel ( in snij deze in blokjes en vries deze in) en een hand vol spinazie.


    2 scoops proteine poeder (vanille) 1 eetlepel lijnzaad, 30ml cocos melk, 70 ml magere melk ( als je shake te dik is wat koud water erbij) 2 handjes vol ananas uit de vriezer.

    2 scoops proteine poeder ( vanille ), 1 eetlepel lijnzaad, 100 ml magere melk ( als je shake te dik is wat koud water erbij ) halve bananan, 2 grote sappige dadels..

  4. #9199
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Tameghnest Bekijk reactie
    In een week tijd geen kg afgevallen.... Echt balen.
    Centimeters weet ik niet, heb niet gemeten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    soms blijf je hangen meid, is normaal hoe frusti het ook is ... gewoon doorgaan !

  5. #9200
    MVC Lid

    Reacties
    354
    27-01-2016

    Riannah wat goed meid ook je doorzettingsvermogen heel goed. Je gaat lekker door. Bedankt voor het uittypen van deze shakes. Ik ga ze ook maken alleen die proteïne poeder he? Waar koop je die en heb je foto ervan? Waarvoor is dit geschikt... heb het nooit gebruikt

  6. #9201
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008





    2 oefeningen die ik weer in m'n routine heb gegooid. Ga zometeen weer!

    Bij de 2e houd ik me wel ergens aan vast met 1 handje heb niet zo'n goed evenwicht


    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  7. #9202
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Heb wel andere foto's maar die zijn een beetje too much, deze is nog bescheiden

    Biceps beginnen eindelijk na zo lang weer wat te komen en quadriceps ook.. Maar vind m'n schouders/nek een beetje too much worden moet ff opmeten of ze nog wel gelijk zijn aan m'n heupen. Wil niet dat de bovenkant breder wordt dan onder

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  8. #9203
    MVC Premium

    Reacties
    3.833
    13-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Heb sinds een paar weken ook de draad weer opgepakt. Ik ben waar ik wil zijn en nu gewoon fit blijven en leniger.. daarvoor doe ik O.a pilates, wat een heerlijke sport is dat toch.. thuis doe ik veel rek en strech oefeningen en ik merk het echt aan Mn houding en lenigheid.. mijn evenwicht is ook 10x niks maar na een paar weken pilates gaat het al veel beter, mijn core is veel sterker geworden.. zijn er meer meiden die pilates doen? Thuis doe ik nog wat kettlebell oefeningen voor erbij.. heerlijk om gewoon fit te zijn elke keer jezelf uitdagen!
    Wie weet wat Instagram sportgerelateerde pagina's die leuk zijn om te volgen?
    Proud Mama

  9. #9204
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Ziet er goed uit, Lief! Echt een hele verbetering van de laatste foto die ik van je heb gezien..zo'n half jaar geleden volgens mij. You did it again:-).

    @Fatimahh; pilates ken ik niet. Ga ff googelen, misschien ook wat voor mij om erbij te doen voor variatie. Ik gebruik pinterest voor interessante workouts. Instagram doe ik niet zo veel mee.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  10. #9205
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Dankjewel innoe! Weet al niet meer hoe 't toen was of welke foto [emoji14]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  11. #9206
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008



    Ochtend



    Tussendoortje




    Lasagne met courgette ipv Lasagne bladeren. Zo lekker dit zou het wel elke dag kunnen eten

    Middag was 2 wasa zuurdesem crackers een beetje te mager eigenlijk want heb ook nog getraind. Zo nog ff iets nemen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  12. #9207
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Zo nog ff Shake genomen met kiwi en whey

    Vast Overnight oats klaargezet voor morgen smaakt nu al lekker! Alleen griekse yoghurt 2% vet, beetje honing, kaneel en de havermout. Morgenochtend nog wat fruit en/of nootjes

    Vast zilvervliesrijst op gezet. Ga morgen dat meenemen als lunch met tonijn en groenten en overmorgen ook. Daar gaat t vaak mis bij mij, te weinig voorbereiding. Toen ik het wel deed ging het perfect want voorbereiding is idd het halve werk..

    Nu nog volhouden dit. Kost maar ff zo in de avond

  13. #9208
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Innoe insta is trouwens ook heel handig. Je volgt wat fit chicks en hebt zo veel filmpjes en routines met verschillende oefeningen enz!

  14. #9209
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008





    Overnight oats als ontbijtje



    Zilvervliesrijst, tonijn en groenten voor de lunch to go

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  15. #9210
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Come on people

    waar is iedereen!