1. #256
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    kom met feiten BITCH

  2. #257
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door IncognitoX Bekijk reactie
    63% zijn Riffijnen en de rest zijn juliie soort dieven en prostituees zoals jullie dat ook in Casa doen.

    Drink jij verder je Lidl bier dronkaard, leugenachtige varken die beweerde dat hij van Alhoceima kwam.
    ik ben een pure rifi op steenworp van alhociema, ben daar geboren en opgegroeid, alleen ben totaal tegen jullie denkwijze , jaloezie , nijd , leugens bedrog enzo,

  3. #258
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door IncognitoX Bekijk reactie
    Je hebt geen identiteit en eer. Daarom dat je het toelaat dat saudis je zusjes komen verkrachten in Marokko. Wie pak jij aan? Jij zit de hele tijd hun goedkeuring te zoeken onderdanige slaaf.
    Zo braaf deze identiteitsloze straatrat die zoefzoefie probeert te kopieren die voor niks goed is dan haar lichaam te verkopen in de cafe aan oude stinkende hollanders om wijntjes kunnen drinken dramaqueen.

  4. #259
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    hoe kan je zeggen van iemand die je niet kent nooit hebt gezien dat ie rookt of drinkt. alles wat je zegt zijn leugens ontstaan uit frustraties

  5. #260
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Ze scheld niet alleen arabs uit, ze discrimineert op huidskleur. Onacceptabel.
    .

  6. #261
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door IncognitoX Bekijk reactie
    Gisteren beweerde je nog dat het Riffijnen zijn en toen je op je plaats gezet opeens veranderen? Kun jij je incoherente gebral nog volgen junkie?
    je spreekt je zelf tegen nu . ik zei juist dat ze rwafa zijn en heb je gezegd van ghomara. scrol back al keddaba

  7. #262
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door IncognitoX Bekijk reactie


    Meskien, ik kan wel begrijpen met als prostitutie en eerloos gedrag dat jij je inferieur voelt en daarom graag een Riffijn wil zijn. Minder lijm snuiven junk.
    typisch rif gedrag, dingen roepen die er niet zijn. je maakt je zelf belachelijk

  8. #263
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    riffijnen van tanger/tetouan hebben zeker niet zelfde denkwijze als mensen die nog in rif leven

  9. #264
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Ik begrijp jullie pijn wel sinds kahina hebben de azulis altijd een pak slaag gekregen in noord afrika .2017 zijn ze nog steeds niet welkom in heel noord afrika hebben ze een schijthekel aan de azulis en hebben nergens macht gewoon lekker laten blaffen op youtube en facebook verder komen ze niet .
    Dit valt ook op, hun azul heeft nooit enige aantrekkingskracht gehad

  10. #265
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Weet je wat het is, je kan wel de azul uitdragen, maar je doet het dan wel in een kooi

    Of In het azul: qooi

    ||
    V

  11. #266
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    riffijnen van tanger/tetouan hebben zeker niet zelfde denkwijze als mensen die nog in rif leven
    Klopt, er is al een wereld van verschil tussen iemand uit al hoceima en nador..


    Maar bro eerlijk, die al hoceima dialect is horror ik denk altijd dat er nu een kaak gaat ontwrichten

  12. #267
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door IncognitoX Bekijk reactie
    Ben je dement aan het worden incoherente oude gek?

    Je beweerde gisteren dan jbela en Riffijnen dezelfde zijn. En daar werd je aangepakt en begon te janken als een geslagen hond. Ik weet dat feiten pijn doen voor een leugenachtige dronkaard.
    ja zeker zei ik nu ook, ik zei gisteren dat jbala zijn rwafa die verder zijn gegaan en niet in achterlijkheid zijn blijven hangen, ik zeg dat als rif, en zijn veel met mij eens

  13. #268
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door IncognitoX Bekijk reactie
    Kijk de ongeschoolde woestijndieren elkaar helpen. Gossie, is Incognito zo gemeen.
    jij bent alleen maar aan het schelden , we lachen je uit

  14. #269
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door IncognitoX Bekijk reactie
    Wat is azul?
    azulis zijn berbers die nooit islam hebben aanvaard

  15. #270
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    azulis zijn berbers die nooit islam hebben aanvaard
    plus ze zeggen dat de amazigh in bedwang worden gehouden door het geloof aangezien de arabische taal een belangrijke onderdeel daar van is.

    Ze willen leven van de azul