1. #1
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium

    9 w. geleden bevallen en weer zwanger!? De minipil Cerazette is echt ONBETROUWBAAR!

    alaikoem salaam,

    Ik ben op 12-07-07 bevallen van me eerste kind.

    En wat denk je ik ben WEER Zwanger!!! Ik ben me kapot geschrokken van de test. Kreeg maar geen menstruatie en dacht hier is iets mis. Ik slikte de minipil ( cerazette ) en gaf 100% borstvoeding. Nam de pil ook op de tijd in. Je zou dan denken dat je dan echt niet zwanger kan raken? Ik kan het maar niet begrijpen wallah.

    Nog een zwangerschap dat was iets waar ik absoluut niet op zat te wachten zo snel. omdat de eerste bevalling zo zwaar is gegaan en tijdens de zwangerschap ook veel opgenomen werd. Dacht ik voorlopig echt niet aan nog meer kinderen. Maar jah het is el-mektab.

    Wie heeft deze ervaring ook meegemaakt? En hoe was jou reactie hierop.?

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  2. #2
    Mijn lieve dochter..

    Reacties
    2.286
    10-10-2005

    oeps meid!

    mn dochter is net 5 mnd. geworden......en met 3 mnd wist ik zeker dat ik zwanger was omdat ik vaak achter elkaar de pil vergat............... aan de ene kant waren we heel erg blij en aan de andere kant dacht ik aan hoe zwaar t zou zijn voor mij..................en wilde eigenlijk nog van mn baby genieten...........en alle aandacht en tijd geven..................na de test bleek dat ik t niet was!!............ergens een opluchting, maar aan de andere kant vond ik t stiekem wel jammer.................maar zie het zo, je hebt 2 in 1, kwa opvoeding enzo en je bent er voorlopig vanaf..............mabrouk

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.452
    02-11-2004

    sUBHANNA aLLAH.............ik zou zeggen neem het met 2 handen aan, want dit is gewoon pure elmekteb..........subhanna Allah.........ik begrijp dat de bevalling nog vers is en je n iet echt op een tweede zat te wachten, maar zeg hamdolilah! hamdolilah 3la *****e haal......dit komt van allah en zo zie je dat als hij iets wilt niets hem kan tegenhouden subhanna ALlah ......nou meid mabroek met je tweede en doe rustig aan en je bevalliing is nog laang niet 9 maanden ( dus voorlopig heb je nog ff tijd om aaan de baby en jezelf te denken!


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    527
    24-05-2007

    Ik heb ook de cerazette geslikt en ben hamdoulilah er niet zwanger van...wat echt een nadeel is van deze pil is dat je hem echt op tijd (zelfs op de minuut) moet slikken....nu heb ik spiraal laten plaatsen omdat ik echt niet zwanger wil raken (nu dan)...

    Oumaima...gefeliciteerd..geniet nu van je baby....en van je zwangerschap....Allah heeft het zo gewild...en zoals Kar1 heeft gezegd neem het met 2 handen aan want het is inderdaad elmektab.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.016
    17-02-2004

    Gefeliceteerd!!!! Het komt wel allemaal goed insch'allah, dubbel genieten!

  6. #6
    mama van 4 schatjes

    Reacties
    16.096
    03-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    na me eerste nam ik ook die pil in en ook ik gaf borstvoeding ....en toch raakte ik zwanger en me kind was toen geen eens 3 maanden !!
    Koningin van Marokko.nl


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.912
    06-05-2007

    jeetje dames oooh dat is wel erg als je net bevallen bent en absoluut nog geen 2de wilt.....Tangia...welke pil slikte jij want ik wil inshallah na de bevalling ook de pil en borstvoeding geven...heb ik dan ook weer kans om zwanger te worden???

  8. #8
    mama van 4 schatjes

    Reacties
    16.096
    03-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Dreaming_lady Bekijk reactie
    jeetje dames oooh dat is wel erg als je net bevallen bent en absoluut nog geen 2de wilt.....Tangia...welke pil slikte jij want ik wil inshallah na de bevalling ook de pil en borstvoeding geven...heb ik dan ook weer kans om zwanger te worden???

    er bestaat maar 1 pil (die de topicstarter heeft genoemd) als je borstvoeding wilt geven


    ik gebruik nu pleisterpil en geef geen borstvoeding
    Koningin van Marokko.nl


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.912
    06-05-2007

    Citaat Geplaatst door tangia19 Bekijk reactie
    er bestaat maar 1 pil (die de topicstarter heeft genoemd) als je borstvoeding wilt geven


    ik gebruik nu pleisterpil en geef geen borstvoeding

    dus ik kan niet straks niet weer Lovette slikken die ik voor me zwangerschap slikte en daarnaast borstvoeding geven??

  10. #10
    mama van 4 schatjes

    Reacties
    16.096
    03-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Dreaming_lady Bekijk reactie
    dus ik kan niet straks niet weer Lovette slikken die ik voor me zwangerschap slikte en daarnaast borstvoeding geven??

    nee meid,dat is gevaarlijk voor je kind.

    Alleen cezarette is veilig voor je kind..maar voor ons?
    Koningin van Marokko.nl


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.912
    06-05-2007

    Citaat Geplaatst door tangia19 Bekijk reactie
    nee meid,dat is gevaarlijk voor je kind.

    Alleen cezarette is veilig voor je kind..maar voor ons?

    ooh shit zeg....ja ik wil niet gelijk zwanger worden..ik denk dat ik maar aan gehele onthouding ga doen...

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    17.690
    01-08-2007

    Citaat Geplaatst door Oumaima_rose Bekijk reactie
    alaikoem salaam,

    Ik ben op 12-07-07 bevallen van me eerste kind.

    En wat denk je ik ben WEER Zwanger!!! Ik ben me kapot geschrokken van de test. Kreeg maar geen menstruatie en dacht hier is iets mis. Ik slikte de minipil ( cerazette ) en gaf 100% borstvoeding. Nam de pil ook op de tijd in. Je zou dan denken dat je dan echt niet zwanger kan raken? Ik kan het maar niet begrijpen wallah.

    Nog een zwangerschap dat was iets waar ik absoluut niet op zat te wachten zo snel. omdat de eerste bevalling zo zwaar is gegaan en tijdens de zwangerschap ook veel opgenomen werd. Dacht ik voorlopig echt niet aan nog meer kinderen. Maar jah het is el-mektab.

    Wie heeft deze ervaring ook meegemaakt? En hoe was jou reactie hierop.?

    Oumaima_rose

    Oh wat snel ik zou doodgaan man als ik weer zwanger blijk te zijn, kan het totaal niet aan pff
    Maar langst de andere kant meid het is je mekteb dat je weer zwanger bent dus geniet ervan

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.912
    06-05-2007

    Citaat Geplaatst door MissLoulou Bekijk reactie
    Oh wat snel ik zou doodgaan man als ik weer zwanger blijk te zijn, kan het totaal niet aan pff
    Maar langst de andere kant meid het is je mekteb dat je weer zwanger bent dus geniet ervan


    Miss LL heb je ook borstvoeding gegeven en zoja welk voorbehoedsmiddel gebruikte je dan...

    Dames er moet toch wel iets anders zijn dan die valse Shahrazedpil???

  14. #14
    mama van 4 schatjes

    Reacties
    16.096
    03-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Dreaming_lady Bekijk reactie
    ooh shit zeg....ja ik wil niet gelijk zwanger worden..ik denk dat ik maar aan gehele onthouding ga doen...

    kdenk niet dat je dat gaat lukken


    tip: hou je vruchtbare dagen in de gaten
    Koningin van Marokko.nl


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.912
    06-05-2007

    Citaat Geplaatst door tangia19 Bekijk reactie
    kdenk niet dat je dat gaat lukken


    tip: hou je vruchtbare dagen in de gaten


    een mens moet wat....