1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    2.772
    29-05-2009

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    bij gebrek aan beter. Labyad is de meest technische voorhoede speler die we hebben. ken jij een betere?

    Na Ziyech heeft hij de meeste kansen gecreëerd in de eredivisie. Beter dan Botola 'Danone' divisie.
    Harit, speelt niets voor niets basis bij Schalke. Boufal is al helemaal veel technischer, die scoort zelfs een solo in de PL. Labyad moest tegen Oezbekistan zich laten zien en deed dat niet terwijl een El Kaabi dat wel deed.

  2. #107
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door racboy13 Bekijk reactie
    Harit, speelt niets voor niets basis bij Schalke. Boufal is al helemaal veel technischer, die scoort zelfs een solo in de PL. Labyad moest tegen Oezbekistan zich laten zien en deed dat niet terwijl een El Kaabi dat wel deed.
    Harit lijdt veel te veel balverlies.

    Over Boufal gesproken, heb je hem gezien afgelopen jaar?
    hij is 1 keer ingevallen en maakte een solo en scoorde. Voor de rest houdt hij de bank warm.

    Labyad heeft wedstrijd ritme en is beslissend in de eredivisie.
    De eredivisie is geen grote competitie maar de botola kan je vergelijken met de hoofdklasse in NL.

    Maar zelfs Boufal en Harit zijn beter dan Kaabi.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Harit lijdt veel te veel balverlies.

    Over Boufal gesproken, heb je hem gezien afgelopen jaar?
    hij is 1 keer ingevallen en maakte een solo en scoorde. Voor de rest houdt hij de bank warm.

    Labyad heeft wedstrijd ritme en is beslissend in de eredivisie.
    De eredivisie is geen grote competitie maar de botola kan je vergelijken met de hoofdklasse in NL.

    Maar zelfs Boufal en Harit zijn beter dan Kaabi.
    Harit is zoveel beter dan Labyad ik vind zelfs Amrabat beter, en je vergelijking met hoofdklasse slaat nergens op. Die hoofdklasse van Nederland wint niet van clubs als nice, athletic bilbao, zuid Amerikaanse clubs, staat in de finale van de wereld club cup, wint de confederatie cup en champions league van Afrika, de lokale Afrika cup en zo kan ik nog even doorgaan.

    Natuurlijk de botola is niet van erg hoog nivaue maar dat is Nederland absoluut niet die presteren niks buiten Nederland zelfs niet de top clubs.

    Clubs als Utrecht verliezen tegen ameteurs uit Luxemburg die gewoon postbodes en slagers zijn. Of ajax die constant verliezen van Oost blok landen.

  4. #109
    MVC Lid

    Reacties
    25
    19-11-2016

    Die bouhaddouz is wel aardig lang. Misschien daarom. Ik ken hem verder niet goed maar voor de kenners, kan hij een beetje goed koppen?

  5. #110
    MVC Lid

    Reacties
    961
    06-12-2011

    dat is ook t idee.. bouhadouz heeft de rol van stormram...relatief lang en stevig maar heeft niet echt sprongkracht.... bij gebrek aan beter... het is wel een teamplayer, hij ging gewoon naar ivoorkust om zijn team te supporten toen hij geblesseerd was

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    158
    29-04-2009

    luister selectie is perfect maar die bouhadouz is echt niks hij is rond de 30 reserve bij een club in tweede bundesliga ik begrijp er niks van ik hem zien spelen bij marokko geeen pit maar misschien dat hij een andere rol vervult in de selectie vergeleken wat we hebben hij past er niet bij

  7. #112
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door CapoDiTutiCapi Bekijk reactie
    luister selectie is perfect maar die bouhadouz is echt niks hij is rond de 30 reserve bij een club in tweede bundesliga ik begrijp er niks van ik hem zien spelen bij marokko geeen pit maar misschien dat hij een andere rol vervult in de selectie vergeleken wat we hebben hij past er niet bij
    Wie zou je in zijn plaats zetten? Azarou of El Arabi?

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  8. #113
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006

    Citaat Geplaatst door CapoDiTutiCapi Bekijk reactie
    luister selectie is perfect maar die bouhadouz is echt niks hij is rond de 30 reserve bij een club in tweede bundesliga ik begrijp er niks van ik hem zien spelen bij marokko geeen pit maar misschien dat hij een andere rol vervult in de selectie vergeleken wat we hebben hij past er niet bij
    tegen de perzen gaat het 4-4-2 worden

  9. #114
    MVC Lid

    Reacties
    1.403
    04-12-2010

    Het os de grootste blunder van onze trainer wat ziet hij in vredesnaam is die bohaddouz terwijl we veeeeel betere spitsen hebben jayour al arabi bennaam vergeten spits van al ahly Ohh azzarrou die zijn 20 keer beter wat een blunder zeg van zo goede trainer