Poll resultaten: Wie is Glenn in het verhaal?

Stemmers
14. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Fred?

    10 71,43%
  • Fatima?

    2 14,29%
  • Aad?

    0 0%
  • Eric?

    2 14,29%
  • of een ander personage in het verhaal?

    0 0%
Meerkeuze vragen
  1. #556
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Wajow! The King himself?...Nou, ik wacht er dan maar toch eventjes mee...ik wacht gewoon tot er een filmregisseur zich aandient die mijn verhaal gaat verfilmen...whahahahahahahahaha...
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  2. #557
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Citaat Geplaatst door soraya28 Bekijk reactie
    Oh jij denkt gelijk kassa ehem ....maar voordat zo'n filmregisseur zich aandient...is het niet slimmer om eerst het verhaal af te maken.....en dan te verfilmen .....Goh als je deze slimme marokantjie niet had ......dus wat word het .....
    Ik laat in het contract wel opnemen dat jij een rol krijgt in die film, ik wil ook een rol, namelijk Aad!

    Dus beste Soraya, dat wordt voor jou acteer lessen nemen, en vooral gewaagde kleding dragen...whahahahahahahaha
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  3. #558
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Citaat Geplaatst door soraya28 Bekijk reactie
    Oh je gaat dus gelijk voor de jackpot ....Aad zeg je hè hmmm
    die geile vrouwenversierder ....goede keus jij denkt als ik toch een rol ga krijgen dan maar gelijk de beste ....sliem sliem. ....

    En waarvoor moet ik acteer lessen nemen dan ..ik weet al hoe ik moet acteren .....haha en hoe gewaagd moet ik me kleden
    Dan.... kan Aad me wel weerstaan ..... .....straks valt ie uit zijn rol en dat is dan niet de bedoeling hè .....ik wil wel wat verdienen maar als jij dat steeds verpest door niet op te letten dan gaat het mis .....en kunnen we fluiten naar onze centen.
    Jij krijgt de rol van de hollandse Monique, dus haren blonderen, of pruik en contactlenzen nemen, en als het even kan een onvervalst amsterdams accent aannemen...whahahahahaha, wordt wel de rol van je leven Soraya!

    btw is de rol van Aad voor mij letterlijk op het lijf geschreven...(!!!)
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  4. #559
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Citaat Geplaatst door soraya28 Bekijk reactie
    Oh dus ik moet die blonde rasist gaan spelen oké ....ik weet niet of blond haar mij staat en blauwe lenzen ook nog jeetje ...
    Hmmm ra ra waarom ik de blonde chick moet spelen maargoed ik doe gewoon lekker mee .....dit kan ik nog wel allemaal maar die amsterdamse accent gaat wel moelijk worden .....de rotjeknor accent zit goed ingebakken maar daar vinden we wel wat op ..... ......en hoezo is de rol van Aad op jou lijf geschreven.......jij moet ook een grijze pruik op of is het een ijdel dekhengst met altijd geverfd haar .......ik denk eerlijk gezegd dat jij langer nodig heb dan ik om in de rol van Aad te kruipen ....
    you no why :
    Aad is een makkelijke rol hoor! Gewoon alle vrouwen lang aankijken met een bepaalde blik...whahahaha

    Tja voor jou wordt het wat een amsterdams accent betreft moeilijk, maar er was een komedie die 'De Schaap met de vijf poten' heet, gaat over een amsterdamsbuurt café, nou kijk daar een paar afleveringen van op youtube ofzo en leer je het prachtige amsterdamse accent aan!

    Succes blonde Soraya!
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  5. #560
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Laatste 'update' van dit verhaal is van 20-7-2014...pfff, erg lang geleden, om het op te pikken moet ik het weer helemaal doorlezen...

    Als er genoeg liefhebbers zijn van dit verhaal wil ik wel een poging wagen om het weer op te pikken.
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  6. #561
    ~

    Reacties
    268
    19-03-2015

    Iedereen gaat voor Fred, ik kies Eric wel. Ondanks ik het met de meerderheid eens ben hihi

  7. #562
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Misschien ben ik wel Fatima...
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  8. #563
    ~

    Reacties
    268
    19-03-2015

    Citaat Geplaatst door Glenn Bekijk reactie
    Misschien ben ik wel Fatima...
    Zolang je maar niet de behulpzame Aad bent, vind ik het prima

  9. #564
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Haha, tja...

    Overigens zou ik mij weer helemaal moeten 'inleven' om dit verhaal op te gaan pakken...
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  10. #565
    ~

    Reacties
    268
    19-03-2015

    Misschien helpt het om je verhaal opnieuw te lezen?

  11. #566
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Jeetje zeg! De laatste reactie van iemand op dit verhaal is van 31 maart 2015! En de laatse verhaalupdate nog langer geleden...(juli 2014, nog even en dan is dat 4 jaar geleden zeg!) Ik durf gewoon niet meer aan dit verhaal te beginnen...
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik