1. #16
    Worldfamous

    Reacties
    25.417
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Dat kon je een paar maanden geleden nog zeggen misschien, maar wie nu nog daar Is doet dat uit vrije wil en diepe overtuiging. De echte diehards zijn nu nog over. Ik gun ze allemaal een rechter die over hun lot beslist, maar dan wel een Syrische rechter.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.094
    20-03-2017

    Wat klagen die ouders toch... ze kunnen ze ook zelf ophalen nooit gehoord van zelfredzaamheid participatie maatschappij.
    Staatafhankelijke schapen
    No religions of the world is higher than humanity.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Wijzedwaas Bekijk reactie
    Wat klagen die ouders toch... ze kunnen ze ook zelf ophalen nooit gehoord van zelfredzaamheid participatie maatschappij.
    Staatafhankelijke schapen
    Uitreizen naar een IS gebied is strafbaar wat praat je nou voor gekkigheid.
    Heavy

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.094
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Uitreizen naar een IS gebied is strafbaar wat praat je nou voor gekkigheid.
    is gebied bestaat niet meer...
    de meeste van die "strijders" zitten in kampen gevangenkamp.

    gewoon ouders die zelf geen fuck doen geen zelf verantwoording geen zelfredzaamheid geen enkele participatie alleen overheid dit overheid dat... staatsschapen.
    No religions of the world is higher than humanity.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    zelfs nu moorden ze daar nog honderden burgers..

    https://www.nu.nl/buitenland/4976069...-in-syrie.html

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Wijzedwaas Bekijk reactie
    is gebied bestaat niet meer...
    de meeste van die "strijders" zitten in kampen gevangenkamp.

    gewoon ouders die zelf geen fuck doen geen zelf verantwoording geen zelfredzaamheid geen enkele participatie alleen overheid dit overheid dat... staatsschapen.
    Wat zeg ik nou allemaal je hebt gelijk. Emmer op de hoofd doen en met een schilmes naar oorlogsgebied reizen.
    Heavy

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik weet niet of ik het eens kan zijn met er voor zorgen dat ze daar sterven (als dat echt het geval is), maar ondanks dat ik deze vader begrijp, is het echt zo raar dat de Nederlandse staat niet bepaald haar best doet om deze mensen terug te halen?

    Er zijn ook genoeg mensen in Nederland die door misleiding of andere factoren bepaalde criminele feiten plegen, maar die worden ook gewoon berecht.
    Het probleem in deze is dat er zeker 'slachtoffers' tussen zitten die zeker nog een normaal leven kunnen hebben in Nederland maar een deel kan dat ook niet en je weet niet van te voren welke dat zullen zijn.
    Nederland is niet actief bezig om 'hun burgers' die zijn afgereisd daar in hun graf te stoppen. Frankrijk en GB doen dat wel en waarschijnlijk doen de Russen en de VS het ook.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    zelfs nu moorden ze daar nog honderden burgers..

    https://www.nu.nl/buitenland/4976069...-in-syrie.html
    Assad heeft nadat ze het gebied hebben ingenomen als wraak 116 mensen gedood

    Dus dat was IS niet, maar Assad

    Assad weet dat amerikanen en anderen sympathiek tegenover hem staan vanwege zijn vele misdaden tegen moslims. Dus ze zullen het als zoete koek slikken, zoals jij doet bijvoorbeeld

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    9.056
    06-06-2009

    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Mijn nicht dwaalt daar ook ergens rond. Ze is door bijna iedereen dood verklaard. Er is no way back.

    En ik? Als ze ineens voor mijn deur staat? Weet ik niet.. ik zie haar meer als slachtoffer maar ja, ze heeft wel jaren feestjes gevierd als er weer een niet-moslim stierf...
    Een hoeveel slachtoffers heeft zij gemaakt?

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Assad heeft nadat ze het gebied hebben ingenomen als wraak 116 mensen gedood

    Dus dat was IS niet, maar Assad

    Assad weet dat amerikanen en anderen sympathiek tegenover hem staan vanwege zijn vele misdaden tegen moslims. Dus ze zullen het als zoete koek slikken, zoals jij doet bijvoorbeeld
    Ach van deze moord partij kregen de nazis de schuld, terwijl er toch
    echt de communisten achter zaten...


    https://en.wikipedia.org/wiki/Katyn_massacre


    Zo klinkt jou verhaal ook.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door IncognitoX Bekijk reactie
    Ik kan begrip opbrengen voor de ouders. Maar diegene die doelbewustzijn gegaan om zich aan te sluiten bij IS en onschuldige burgers vermoorden verdienen het om daar berecht te worden en gestraft. Net zoals die NATO F16 terroristen ook mogen berecht worden.
    Die F16 mannen voeren alleen taken uit.
    Je zou het dan hoger op moeten zoeken.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door IncognitoX Bekijk reactie
    Die IS idioten voeren ook alleen hun taken uit, waarom de ene een taak die uitgevoerd moet worden en de andere terrorist. Ze vermoorden beide onschuldige burgers.

    Het zijn beide terroristen, je moet het je humaniteit en moreel besef niet laten gaan ook al ben je een soldaat voor oude mannen (die je als kanonvlees gebruiken in hun geopolitieke oorlogen). Als je hogerop gaat kijken dan merk je dat IS en NATO dezelfde bazen hebben.
    Je hebt geen enkel bewijs voor dat ze dezelfde bazen en ondanks dat ik het met bepaalde acties het ook niet eens ben met de NAVO, kun je de NAVO niet als hetzelfde zien als IS wat mij betreft.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Je hebt geen enkel bewijs voor dat ze dezelfde bazen en ondanks dat ik het met bepaalde acties het ook niet eens ben met de NAVO, kun je de NAVO niet als hetzelfde zien als IS wat mij betreft.
    Is slacht burgers en masse omdat ze niet exact hetzelfde zieke wereldbeeld hebben als hen. IS heeft geen baas, de zieke ideologie heeft geen baas. Het is simpelweg een vorm van extremisme die wellicht net zo erg is als nazisme.

    De Navo grijpt her en der enkel in, en ja ik snap dat er dan landen vallen en ja ik snap ook dat dat soms onterecht is gebeurt.

    De wereld heeft genoeg oorlog gezien. Toch? Een typische quote: 'Can't we all just get along?".