1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.831
    17-10-2009

    Mensen die een (dure)bruiloft hebben gehad.

    Hoe kijken jullie achteraf hiernaar?

    Spijt of juist totally worth it?
    ...

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    360
    14-03-2007

    20 tot 30K en sommige zelfs meer is zonde van je geld. Ik denk ook dat de meeste mannen het zonde van het geld vinden.

    De dames dromen al vanaf hun puberleeftijd van een grote mooie bruiloft. Zij ( los van de uitzonderingen ) zullen het niet zonde van het geld vinden.

    meerdere persoonlijkheden..


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    745
    18-05-2020

    Citaat Geplaatst door Praatjesmakers Bekijk reactie
    20 tot 30K en sommige zelfs meer is zonde van je geld. Ik denk ook dat de meeste mannen het zonde van het geld vinden.

    De dames dromen al vanaf hun puberleeftijd van een grote mooie bruiloft. Zij ( los van de uitzonderingen ) zullen het niet zonde van het geld vinden.
    +

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Nog niet getrouwd ofzo, maar wil wel mn mening geven.

    Vind dure bruiloften echt zonde van het geld. Als je het bedrag wat je gaat neerleggen deelt door de aantal X uren dat je de zaal gehuurd hebt, kom je erachter hoeveel € je per uur ongeveer kwijt bent. Het bedrag ligt echt in de duizenden gwn. Niet normaal. Na 24 uur is je geld gone, is echt zonde.

    Je kan een leuke bruiloft geven, door slim te wezen met keuzes maken tussen verschillende diensten. Duur betekent niet altijd kwaliteit etc.
    Van het overige geld kunnen jullie samen genieten of ergens in investeren, waar jullie beiden daadwerkelijk iets aan hebben.

    Mohiem zo denk ik erover.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Ik heb laatst een simpele bruiloft mee gemaakt van een vriendin, heb alles vanaf begin mee gekregen..ze kreeg hulp van alle kanten, mensen waren oprecht blij voor haar..alles ging gewoon perfect <3
    Verwacht het onverwachte

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Ik heb laatst een simpele bruiloft mee gemaakt van een vriendin, heb alles vanaf begin mee gekregen..ze kreeg hulp van alle kanten, mensen waren oprecht blij voor haar..alles ging gewoon perfect <3
    Aahw dat is echt mooi!! Vind zelf ook hoe simpeler, des te beter. En als het goed is ook meer baraka.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    247
    23-01-2020

    Was niet nodig geweest die hele poppenkast.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    111
    30-03-2016

    Volgens mij is een goedkope bruiloft tegenwoordig al snel 10k toch?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    247
    23-01-2020

    Wat mooi zahar.. ik heb hier geen woorden voor. Prachtig..

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door Avaya Bekijk reactie
    Wat mooi zahar.. ik heb hier geen woorden voor. Prachtig..
    ❤️❤️❤️
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    111
    30-03-2016

    ik heb gehuild om jou verhaal zahar hij was echt mooi

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    848
    25-06-2020

    ik wil een kleine bruiloft en op wereldreis
    je bent gek om zo veel geld uit te geven voor mensen die je niet eens kent hhh

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Ik zal je zeggen wou eerst altijd een grote Prinsessen bruiloft.
    Door de jaren heen maakte ik super Grote bruiloften van een ton mee tot aan bruiloft thuis en serieus de bruiloften thuis vond ik het allergezelligst,wat een pure sfeer en heerlijk eten❤️

    Nog steeds wou ik die grote bruiloft,niet voor de sfeer maar voor de foto's etc en was bang dat ik spijt zou krijgen als ik het niet zou doen.

    Het lot besliste anders,
    We waren bezig met de voorbereidingen voor mijn Droombruiloft,mijn aanstaande man en ouders wouden mij mijn Droombruiloft met liefde geven...
    Helaas werd mijn Dierbare en liefste Mama ziek en stierf.Moge Allah haar rahma schenken en alle moslims❤️

    Je kan begrijpen dat ik geen zin meer had in die bruiloft,heb toen besloten om een intiem etentje te geven en heb stichting gevraagd alle daklozen die ze bij mekaar konden krijgen te tellen en ze uit te nodigen voor een diner in een zaaltje,heb toen het aantal door gekregen en heb ze geld gegeven om die daklozen een heerlijke drie gangen menu te serveren.ze waren heel dankbaar We een mooi boeket met kaartje gehad van die daklozen,moge Allah ze een een mooi leven schenken waar al hun dromen uitkomen.
    Allah yer7amha ou ywesa3 3liha. Moge Allah swt je ma en alle overledenen en mooie plekje in jennat el firdaus schenken. ❤️

    Dat lijkt mij ook zoiets prachtigs, een etentje geven en al het overige geld schenken aan mensen die in armoede leven. Moge Allah jullie huwelijk zegenen.

    Weet je wat ook het mooie hieraan is dat de mensen het eten waarderen, ipv na de bruiloft meteen te roddelen over het eten etc. Lahysme7 3lina.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    247
    23-01-2020

    Ik zal dua voor zowel je moeder Allaah yarhamha en jou verrichtten dat verdienen jullie xx

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door Tanjaouiia Bekijk reactie
    Allah yer7amha ou ywesa3 3liha. Moge Allah swt je ma en alle overledenen en mooie plekje in jennat el firdaus schenken. ❤️

    Dat lijkt mij ook zoiets prachtigs, een etentje geven en al het overige geld schenken aan mensen die in armoede leven. Moge Allah jullie huwelijk zegenen.
    Ameen Ukhti❤️❤️
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU