1. #11476
    Me, Myself And I..

    Reacties
    207
    13-03-2004

    Citaat Geplaatst door appieali Bekijk reactie
    Oh mezian. Mabrok 3likoem.
    Hoe lang heb je gewacht als ik vragen mag voor je positief kreeg?

    Mooi hoor eindelijk toch?
    Geniet ervan
    Allah ej3awn
    Allah yberek fik en 3okba voor iedereen die aan dit zenuwslopend proces begint!

    Ik heb in september de aanvraag verstuurd. Ze hebben de 3 volledige maanden benut om het vervolgens af te wijzen. Daarna heb ik in januari meteen bezwaar ingediend, welke ze de tijd zouden hebben tot half augustus. Maar na 3 weken al positief bericht alhamdolileh
    ....

  2. #11477
    MVC Lid

    Reacties
    61
    26-09-2008

    Citaat Geplaatst door 4TimesALady Bekijk reactie
    Allah yberek fik en 3okba voor iedereen die aan dit zenuwslopend proces begint!

    Ik heb in september de aanvraag verstuurd. Ze hebben de 3 volledige maanden benut om het vervolgens af te wijzen. Daarna heb ik in januari meteen bezwaar ingediend, welke ze de tijd zouden hebben tot half augustus. Maar na 3 weken al positief bericht alhamdolileh
    MasaAllah. Hamdolilah. Even in je handen wrijven
    3okba 3endna insaAllah

    3 weken is echt wel goed.

    Nog iemand goed nieuws!!

  3. #11478
    Lela La3r0ssa

    Reacties
    323
    24-08-2007

    Citaat Geplaatst door 4TimesALady Bekijk reactie
    Allah yberek fik en 3okba voor iedereen die aan dit zenuwslopend proces begint!

    Ik heb in september de aanvraag verstuurd. Ze hebben de 3 volledige maanden benut om het vervolgens af te wijzen. Daarna heb ik in januari meteen bezwaar ingediend, welke ze de tijd zouden hebben tot half augustus. Maar na 3 weken al positief bericht alhamdolileh

    Ongelofelijk heh! Mag ik vragen waarom ze de eerste keer hebben afgewezen? XxX

  4. #11479
    Lela La3r0ssa

    Reacties
    323
    24-08-2007

    Wil iedereen die dit leest een Dua voor mij en mijn man verrichten?

    Ik heb alle documenten ingediend, althans mijn advocaat. Hij zegt dat het er goed uitziet voor ons. Alhamdyoulileh heb ik ook al 8 jaar een vast contract maar dat ter zijde.

    Zou iedereen een Dua willen verrichten voor ons? InshaAllah ontvangen we positieve nieuws en zal alles voorspoedig verlopen.

    Moge Allah het voor iedereen vergemakkelijken!

  5. #11480
    Me, Myself And I..

    Reacties
    207
    13-03-2004

    Citaat Geplaatst door Simply__Rabatia Bekijk reactie
    Ongelofelijk heh! Mag ik vragen waarom ze de eerste keer hebben afgewezen? XxX
    Ja ik had een min/max contract. En werkte ook altijd de max dus dan voldeed ik aan de inkomenseis, maar contractueel zijn je minimale uren wat gegarandeerd is. En dan voldeed ik dan weer niet aan de inkomenseis. Dus m'n werkgever heeft alhamdolileh de papieren aangepast.

    Ik lees dat jij het via een advocaat hebt aangevraagd? Mag ik vragen waarom je hiervoor gekozen hebt? Moge Allah swt jullie aanvraag voorspoedig laten verlopen! Khair insha'Allah
    ....

  6. #11481
    MVC Lid

    Reacties
    3.033
    10-09-2005

    Voor degene die vragen hebben over hoe het precies zit is dit een handige blog:

    https://www.buitenlandsepartner.nl/s...ederland-halen
    And He is with you wherever you are. - Al Hadid (57:4)

  7. #11482
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door sara_sarsora Bekijk reactie
    Dorra, moge Allah swt je leiden.

    De profeet Mohamed heeft tegen ons gezegd dat als je niks goeds te zeggen hebt je beter kunt blijven zwijgen. Oordeel nooit over iemand anders haar leven. Natuurlijk kun je er van alles van vinden en dat hoeft niet goed of fout te zijn, maar om je zusters zo neer te halen is een slechte zaak. Je weet zelf heel goed hoe het leven je al genoeg beproefd. Laten we elkaar dan niet ook nog eens neerhalen.
    Als je vindt dat ze niet verstandig zijn, onderwijs ze dan en ondersteun ze naar het verstandige of zwijg. Maar ga alsjeblieft niet neerhalen. Weet dat Allah swt al je woorden en daden bijhoudt. Je zult al het bovenstaande vast al weten, ik herinner je er alleen even aan als je zuster.

    Moge Allah swt ons allen leiden, ook mij. We leren allemaal.

    Ssst!

  8. #11483
    Lela La3r0ssa

    Reacties
    323
    24-08-2007

    Citaat Geplaatst door 4TimesALady Bekijk reactie
    Ja ik had een min/max contract. En werkte ook altijd de max dus dan voldeed ik aan de inkomenseis, maar contractueel zijn je minimale uren wat gegarandeerd is. En dan voldeed ik dan weer niet aan de inkomenseis. Dus m'n werkgever heeft alhamdolileh de papieren aangepast.

    Ik lees dat jij het via een advocaat hebt aangevraagd? Mag ik vragen waarom je hiervoor gekozen hebt? Moge Allah swt jullie aanvraag voorspoedig laten verlopen! Khair insha'Allah

    Hamdoulileh is het goed gekomen bij je meis. Moge Allah het voor 1 ieder vergemakkelijken.

    Ik heb voor een advocaat gekozen omdat mij dit het beste leek. Ik had alles zelf eerst gedaan maar ik zeg je heel eerlijk, ik zag door de bomen het bos niet meer en ik wist gewoon niet meer wat te doen. Het zijn zoveel papieren en al. Ik dacht laat ik het maar gewoon in 1 keer goed doen. Ik ben blij dat ik het uiteindelijk door een advocaat heb laten doen, die kan ook meteen vertellen wat de kansen zijn.

    Nu is het afwachten

  9. #11484
    MVC Lid

    Reacties
    424
    20-11-2012

    moet je voor een visum kort verblijf ook een vast contract of 1 jarig hebben>?

  10. #11485
    MVC Lid

    Reacties
    3.033
    10-09-2005

    Citaat Geplaatst door unhappy_ Bekijk reactie
    moet je voor een visum kort verblijf ook een vast contract of 1 jarig hebben>?
    Salaam ou aleikoum,
    Als jij de referent bent en garant gaat staan voor hem, dan wel. Maar je kan ook een familielid met een vast contract garant stellen.
    Wees op je hoede, je hebt heel erg weinig kans dat hij naar Nederland mag komen, vooral als je kan aantonen dat jullie echt samen zijn en samen willen blijven.
    Het klinkt erg onlogisch, maar hoe minder de IND erin kan geloven dat hij terug wil naar Marokko en graag bij jou in NL wil zijn hoe minder kans je hebt dat ze hem een visum willen geven.
    Hoe lastig het ook is kan je daarom beter concentreren op de MVV en hem af en toe bezoeken in Marokko.

    Moge Allah swt de weg vergemakkelijken en ons op het juiste pad leiden. Ameen.
    And He is with you wherever you are. - Al Hadid (57:4)

  11. #11486
    MVC Lid

    Reacties
    424
    20-11-2012

    Citaat Geplaatst door sara_sarsora Bekijk reactie
    Salaam ou aleikoum,
    Als jij de referent bent en garant gaat staan voor hem, dan wel. Maar je kan ook een familielid met een vast contract garant stellen.
    Wees op je hoede, je hebt heel erg weinig kans dat hij naar Nederland mag komen, vooral als je kan aantonen dat jullie echt samen zijn en samen willen blijven.
    Het klinkt erg onlogisch, maar hoe minder de IND erin kan geloven dat hij terug wil naar Marokko en graag bij jou in NL wil zijn hoe minder kans je hebt dat ze hem een visum willen geven.
    Hoe lastig het ook is kan je daarom beter concentreren op de MVV en hem af en toe bezoeken in Marokko.

    Moge Allah swt de weg vergemakkelijken en ons op het juiste pad leiden. Ameen.
    Het is voor schoonouders, mijn man is hier al 2 jaar.

    Amine!

  12. #11487
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    @uhappy... je mag ook een jaar contract hebben..

  13. #11488
    ~ I Wanna Be..

    Reacties
    159
    17-05-2006

    Weet iemand toevallig hoe t zit met Wa jong. Wel aan t werk maar onder de minimumloon.

    beautifull lliar..


  14. #11489
    MVC Lid

    Reacties
    51
    25-04-2011

    Citaat Geplaatst door Miss_Avant Bekijk reactie
    Weet iemand toevallig hoe t zit met Wa jong. Wel aan t werk maar onder de minimumloon.
    Daar ben ik ook eigelijk wel nieuwsgierig naar.

  15. #11490
    Getrouwd. <3

    Reacties
    4.246
    25-07-2007

    Ik zou IND bellen.
    Oujdiia & Berkaniia
    ProudMommy