1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    waneer je ouder word ga je veel te make hebbe met vrouwe die

    waneer je ouder word ga je veel te make hebbe met vrouwe die vroeger kechs ware maar dan serieus probere te zijn is mij egt opgevalle. in begin zijn ze eve goed en dan valle ze door de man ik vind dit wel zielig want deze vrouwe worde zo omdat ze merke dat niemand ze wil maar soms snap ik nie dan lijke ze op mode popje en dan hebbe ze karakter van beste vrouw van de wereld maar dat klopt toch nie wallah ik vind dit egt ziek

    mij advies aan deze vrouwe eige schuld moest je maar geen kech pad volge en ten tweede ga niet nep doen tege serieuze manne als ik want manne als mij zijn te goed voor julie! Egt ziek dit wallah
    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    "een kech kan geen moeder zijn."

    -bigups

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    151
    20-08-2021


  3. #3
    Almoravid Córdoba

    Reacties
    6.020
    28-07-2010

    Jouw woordenschat en taalgebruik komt overeen met 2 andere accounts, kan het niet helpen maar t valt me wel op.

    '' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Is normaal … in hij prime tijden 18-25 hebben ze geen oog voor rustige nette mannen … wanneer ze 30 zijn dan weer wel …. Is oud nieuws ……

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ze hebben wahd ziekte .. elke keer dat er iemand op hun oad komt dan denken ze dat er na hem een betere zal komen …. En wanneer ze zien dat de koek bijna op is .. tegen de 30 jaar …. Dan veranderd de hele zaak ….

  6. #6
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Mensen die woorden van rappers gebruiken kan je noet serieus nemen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021


  8. #8
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Mensen die woorden van rappers gebruiken kan je noet serieus nemen.
    Mensen die niet weten waar ze het over hebben kan je noet serieus nemen.
    I know what they dont wanna tell you.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    4.576
    03-01-2013

    Heb na lange tijd niet zo hard moeten lachen

  10. #10
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Vandaag is het bewolkt met af en toe zon en een beetje regen. Morgen ben ik er weer met meer weer.
    Sincerity is the face of the soul.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    89
    03-07-2021

    Wat een haat zeg. Tering hè. Ik begrijp niet hoe iemand 24/7 onder tig persoonlijkheden op een forum kan vertoeven. Hebben jullie geen werk, verantwoordelijkheden. Ze hebben de trein gemist en niemand wilt ze. Dan maar de de hele dag lopen haten op mannen en vrouwen. Maar elke dag lopen janken waarom ze ongetrouwd diploma en kindloos zijn. Vind je het logisch. Als je goed bent krijg je goed van Allah swt en als je nep bent en denkt iedereen inclusief Allah swt te kunnen misleiden zal je leven een hel worden. Je zult nooit maar dan ook nooit geluk proeven. Dat krijg je ervan als je een pact met de duivel sluit en zoveel op je geweten hebt. Allah swt beloont slechtheid met een rot leven.De hypocrieten zijn de laagsten van de laagsten en daarom hebben ze ook de laagste rang in hel. Ik begrijp dat volkomen. Er is niks ergers dan hypocretie. Het leven is geen spel. Het leven is serieus, neem het ook serieus.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    89
    03-07-2021

    Mnl is de riolering van de Marokkaanse samenleving. Subhana Allah ik ken dit echt niet in real life. Marokkanen die ik ken zijn allemaal. Er is absoluut geen haat of wantrouwen naar elkaar toe. Gelukkige huwelijken, mooie gezinnen. Alleen deze rommel hier mnl doen alsof zijn de Marokkaanse gemeenschap vertegenwoordigen. Schaamteloos. Kechies, satanisten en homofielen heb je alleen hier op mnl. Ze zijn zo uitgekotst door de samenleving dat ze mnl als hun huis hebben gemaakt. Ze hebben geen vrienden, geen goede familiebanden, geen geld, geen diploma, geen werk, geen toekomst. Walloe mislukkelingen eerste klas. Iedereen heeft een hekel aan ze en niemand wilt ermee omgaan of mee geassocieerd worden. Wat moet je nou met rommel.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Even door de tv gids bladeren jeetje niks bijzonders vandaag op tv
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  14. #14
    Almoravid Córdoba

    Reacties
    6.020
    28-07-2010

    Citaat Geplaatst door JohnWW Bekijk reactie
    Wie dan?
    Dat ga ik niet openlijk delen hier omdat het slechts vermoedens zijn!

    '' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A


  15. #15
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Hahaha ik zeg wat boeken lezen... woorden vinden van hoe je vrouwen kan noemen. Alle mensen die zo super depri in t leven staan...

    Hebben duidelijk traumas opgelopen. Wellicht een psycholoog bezoeken.

    Het andere geslacht uitschelden... omdat jij je ei kwijt eilt, is zielig en zorgwekkend. De grote vraag is, wie wil er met een boze gefrustreerde man zoals jou eindigen... dus maak je vooral druk om jezelf ... be happy and have youre deen....