1. #1
    Verbannen

    Reacties
    1.018
    01-05-2014

    PVV-Senator slaat op de vlucht voor de waarheid

    PVV-Senator Marjolein Faber weigert terug te komen op haar bewezen onjuiste tweet, waarin ze beweert dat de man die vorige week op twee studenten instak in Groningen ‘een Noord Afrikaans uiterlijk’ had. Ondanks het feit dat de verdachte reeds door de politie in hechtenis is genomen en het volgens de politie om een witte Groninger van 67 jaar gaat, verklaart Faber aan Nieuwsuur: “Mijn tweet klopt.”

    Wat de zaak extra lelijk maakt is dat juist het slachtoffer van buitenlandse afkomst is. De student Berk Kaykanat, die oorspronkelijk uit Turkije komt, zat met een vriend op het terras toen hij uit het niets door een vreemde met een mes werd aangevallen op de Grote Markt. De 26-jarige student werd in zijn nek gestoken, maar kwam er uiteindelijk met lichte verwondingen vanaf omdat zijn vriend zeer alert reageerde en de man van zijn vriend af en over hun tafel heentrok. Hij verklaarde aan het Dagblad van het Noorden:


    Anders was het denk ik heel anders met mij afgelopen. We waren gewoon een biertje aan het doen. Er kwam een totaal onbekende man op ons af. Volgens mij vanaf mijn rechterkant, Anne zag het beter dan ik. En toen werd ik in m’n nek gestoken. Ik had ‘m nog nooit gezien. Hoe hij eruitzag? Grijs haar, een wat oudere man, ik denk een jaar of zestig. Wat ik zo raar vond: hij zei helemaal niets. Ik woon al drie jaar in Groningen, het is een hartstikke leuke stad. Zoiets als dit heb ik hier nog nooit meegemaakt. Had ik ook nooit verwacht.

    Nieuwsuur sprak het andere slachtoffer, Anne Clerc, de vriend van Berk die in zijn hand werd gestoken toen hij zijn vriend redde. Ook hij bevestigt dat de dader een witte man van in de 60 was, met grijze haren en een Nederlands uiterlijk. Ook aan zijn verklaring hecht Faber geen enkele waarde. Zij weigert haar ongefundeerde verdachtmaking in te trekken.



    https://joop.bnnvara.nl/nieuws/pvv-s...or-de-waarheid

  2. #2

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Wilders & zijn boevenbende zijn kampioen in het demoniseren en stigmatiseren van moslims en marokkanen in het bijzonder. Desnoods liegen ze alles bij elkaar.
    Wilders gedijt en heeft baat bij slecht nieuws over deze groepen. Als liefst ziet hij geen enkele marokkaan die goed meedoet met deze maatschappij.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Gemaakte fouten die later als een 'ware' leugen worden ontmaskerd worden wel vaker gemaakt bij mensen.
    Dat is natuurlijk dom. Maar het is wel menselijk.
    Het wordt pas echt een leugen als de waarheid wordt ontkend.
    Zo iets moet/mag je natuurlijk niet doen!
    Die a-sociale media brengen mensen alleen in maar negatief verband nader tot elkaar.
    Als ergens wel bezorgd om ben is als ik de nadelen tegen de voordelen tegen het licht houdt.
    Het medium voor het internationale terrorisme en voor geestelijk gestoorden die aanhang proberen te vinden!

  5. #5
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Citaat Geplaatst door anunaki Bekijk reactie
    We waren gewoon een biertje aan het doen.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.018
    01-05-2014

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Gemaakte fouten die later als een 'ware' leugen worden ontmaskerd worden wel vaker gemaakt bij mensen.
    Dat is natuurlijk dom. Maar het is wel menselijk.
    Het wordt pas echt een leugen als de waarheid wordt ontkend.
    Zo iets moet/mag je natuurlijk niet doen!
    Die a-sociale media brengen mensen alleen in maar negatief verband nader tot elkaar.
    Als ergens wel bezorgd om ben is als ik de nadelen tegen de voordelen tegen het licht houdt.
    Het medium voor het internationale terrorisme en voor geestelijk gestoorden die aanhang proberen te vinden!
    maar die wijf blijft bij haar standpunt. das toch dom

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.018
    01-05-2014

    Citaat Geplaatst door aL3araF Bekijk reactie
    citeer de hele shit

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door anunaki Bekijk reactie
    maar die wijf blijft bij haar standpunt. das toch dom
    Dat mens is gek.
    Helaas heeft ze technisch wel gelijk, althans als er inderdaad een getuige is geweest die haar dit verteld heeft.
    Ze zegt nu feitelijk dat haar tweet klopt omdat er dan inderdaad een (betrouwbare) getuige is geweest die dit gezegd heeft en daarom zegt ze dat ze niet gelogen heeft.
    Ze heeft namelijk niet zelf letterlijk gezegd dat...

    Smerig trucje want ze weet best wat de consequenties zijn wanneer ze niet tweet dat deze getuige er (waarschijnlijk naast zat)

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    993
    17-01-2013

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dat mens is gek.
    Helaas heeft ze technisch wel gelijk, althans als er inderdaad een getuige is geweest die haar dit verteld heeft.
    Ze zegt nu feitelijk dat haar tweet klopt omdat er dan inderdaad een (betrouwbare) getuige is geweest die dit gezegd heeft en daarom zegt ze dat ze niet gelogen heeft.
    Ze heeft namelijk niet zelf letterlijk gezegd dat...

    Smerig trucje want ze weet best wat de consequenties zijn wanneer ze niet tweet dat deze getuige er (waarschijnlijk naast zat)


    Interessant punt benoem je hier; dit is in mijn ogen een heel groot probleem in onze samenleving. Namelijk het feit dat mensen klakkeloos leugens overnemen, en het direct verspreiden via social media, zonder enigszins te checken of het daadwerkelijk klopt, maar we weten van dePVV dat ze er letterlijk alles aan doen om Moslims in een verkeerd daglicht te zetten, hun hele partijprogramma is daarop gebaseerd, dus we hadden ook niks anders verwacht van deze populistische partij met nazi achtige trekjes.
    Hoe kan haar getuige nou betrouwbaar zijn als beide slachtoffers aangeven dat het een blanke man was? Het moet niet gekker worden. Je veroordeeld ze, maar tegelijkertijd kom je ook voor ze op, sorry maar ik weet nu even niet wat ik moet denken beste Mike. Is het zo moeilijk om
    dit soort geintjes gewoon in Jip en Janneke taal te veroordelen? Zonder voor ze op te komen?

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    1.018
    01-05-2014

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dat mens is gek.
    Helaas heeft ze technisch wel gelijk, althans als er inderdaad een getuige is geweest die haar dit verteld heeft.
    Ze zegt nu feitelijk dat haar tweet klopt omdat er dan inderdaad een (betrouwbare) getuige is geweest die dit gezegd heeft en daarom zegt ze dat ze niet gelogen heeft.
    Ze heeft namelijk niet zelf letterlijk gezegd dat...

    Smerig trucje want ze weet best wat de consequenties zijn wanneer ze niet tweet dat deze getuige er (waarschijnlijk naast zat)
    wat een achterlijke mafkees ben je

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door global30 Bekijk reactie
    Interessant punt benoem je hier; dit is in mijn ogen een heel groot probleem in onze samenleving. Namelijk het feit dat mensen klakkeloos leugens overnemen, en het direct verspreiden via social media, zonder enigszins te checken of het daadwerkelijk klopt, maar we weten van dePVV dat ze er letterlijk alles aan doen om Moslims in een verkeerd daglicht te zetten, hun hele partijprogramma is daarop gebaseerd, dus we hadden ook niks anders verwacht van deze populistische partij met nazi achtige trekjes.
    Hoe kan haar getuige nou betrouwbaar zijn als beide slachtoffers aangeven dat het een blanke man was? Het moet niet gekker worden. Je veroordeeld ze, maar tegelijkertijd kom je ook voor ze op, sorry maar ik weet nu even niet wat ik moet denken beste Mike. Is het zo moeilijk om
    dit soort geintjes gewoon in Jip en Janneke taal te veroordelen? Zonder voor ze op te komen?
    Ik kom absoluut niet voor ze op.
    Ik geef alleen aan wat ik vermoed waar ze op doelt als ze zegt dat de tweet klopt.
    Ik probeer te begrijpen op basis waarvan zij vindt dat ze niet gelogen heeft.

    Natuurlijk klopt die tweet niet want het was geen dader die voldeed aan de beschrijving die zij van haar bron kreeg.
    Waarom zij denkt dat die bron betrouwbaar is weet ik niet.
    Ik vind het zeer kwalijk dat ze zonder check haar onderbuik heeft laten spreken en zonder te weten hoe het in elkaar stak een bevolkingsgroep slecht in het daglicht wil zetten, maar ik wind het ronduit walgelijk dat ze nu wetende dat haar bron er naast zat en zij ook, geen rectificatie plaatst.

    Citaat Geplaatst door anunaki Bekijk reactie
    wat een achterlijke mafkees ben je
    Ik denk dat je niet goed hebt begrepen wat ik wilde zeggen.
    Ik heb die tweet ook gemeld zodra ik wist dat haar verhaal niet klopte en ze geen rectificatie plaatste.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Liegen is geen probleem voor de huichelaar
    If you 'don't know', Allah knows.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.592
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Liegen is geen probleem voor de huichelaar
    Dat klopt.
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door anunaki Bekijk reactie
    maar die wijf blijft bij haar standpunt. das toch dom
    Ze laat in dit geval zien wie ze daadwerkelijk is en dat is een onbetrouwbaar loeder!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Ze laat in dit geval zien wie ze daadwerkelijk is en dat is een onbetrouwbaar loeder!
    Tegen de muur met die haath0er!