1. #886
    Married ♥.

    Reacties
    15.976
    24-01-2006



    Lang hier niet geweest op m.nl! Hoe is het met jullie? En met jullie lovely babys ?!
    Jullie draai al gevonden.. Zijn er dames die op vakantie gaan ondanks ze de kleine hebben?
    - Offline.
    - Still in love..

    - Love my little boy &nd husband..


    - The rest of my life with you inshAllah.


  2. #887
    MVC Lid

    Reacties
    762
    24-10-2013

    Salam dames,

    Ik begin mijn draai wel te vinden hoor, hamdoelillah gaat het veel beter. Ik heb echt afgezien de eerste paar weken.
    Ik wil wel op vakantie gaan, maar ik vind het zoooo moeilijk met een kleine en het is ook ontzettend warm in marokko.. dus ik twijfel heel erg! jullie?

  3. #888
    ...........

    Reacties
    1.974
    07-01-2011

    Ik heb mijn draai nog niet gevonden helaas ,, ma da komt nog wel incha alah.
    We zijn pas 6 weken verder.
    "A baby will make love stronger, days shorter, nights longer, bankroll smaller, home happier, clothes shabbier, the past forgotten, and the future worth living for "

  4. #889
    MVC Lid

    Reacties
    2.051
    03-07-2011

    Heeeey meiden zo das lang geleden. Hoe gaat het met jullie allemaal en met de babytjes?

    Ik heb mijn draai eindelijk gevonden. Het was heeeel zwaar in het begin. 2 Kinderen zijn vermoeiend pfff.
    Nu hamdoulah gaat alles zoals het hoort te zijn het had even tijd nodig.

    Helaas geef ik geen borstvoeding meer. Heb geen melk meer. Heb het een maand kunnen geven en drna afgekolfd. Maar mijn borsten hebben het opgegeven. Maar ja hamdoulah hij heeft toch iets van mij binnengekregen.


    Maar waaaalou tyd om op de pc te komen. Heeel af en toe kom ik gewoon een kijkje nemen. hihi

  5. #890
    MVC Lid

    Reacties
    79
    24-07-2013

    ik heb mijn draai ook nog niet gevonden. Mijn dochter slaapt overdag nauwelijks. Ze heeft wel slaap en valt binnen een paar minuten in slaap in mijn armen, maar zodra ik haar in bed leg, is ze binnen 15 min weer wakker. Ik zit nog op school en vind het op dit moment moeilijk te combineren. Ik kom niet toe aan mijn school werk. hebben jullie tips hoe ik haar overdag makkelijk is slaap kan brengen ?

  6. #891
    MVC Lid

    Reacties
    590
    17-08-2005

    He dames! Lang geleden.

    Ik heb ook nog niet echt m'n draai gevonden maar het gaat steeds beter. Het heeft tijd nodig meiden. Hij begint overdag steeds beter te slapen. Hij drinkt goed ( kV 165 cc ) groeit goed, alhamdoelilah.

    Alles op z'n tijd, onze kleintjes moeten ook wennen, het zal met de tijd beter gaan..

    Xxx


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

    Geluk is het hart dat geen wensen meer heeft..


  7. #892
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    27-07-2013

    Citaat Geplaatst door baby2014 Bekijk reactie
    ik heb mijn draai ook nog niet gevonden. Mijn dochter slaapt overdag nauwelijks. Ze heeft wel slaap en valt binnen een paar minuten in slaap in mijn armen, maar zodra ik haar in bed leg, is ze binnen 15 min weer wakker. Ik zit nog op school en vind het op dit moment moeilijk te combineren. Ik kom niet toe aan mijn school werk. hebben jullie tips hoe ik haar overdag makkelijk is slaap kan brengen ?
    Ik heb precies hetzelfde. En zit ook in dezelfde situatie.
    Erg vermoeiend pff..
    <3.

  8. #893
    MVC Lid

    Reacties
    79
    28-09-2013

    Citaat Geplaatst door SweetRose Bekijk reactie

    Hey

    Ondertussen gaat het prima hmdl.
    Ik heb zowat mijn draai gevonden met 2 kids.
    Ik zag het weliswaar even niet zitten, maar hmdl.

    Ik geef zowel borst- als flesvoeding. Hij drinkt de ene keer 150ml, de andere keer 180ml. Tis een flink etertje hoor .

    Hoe ist met jullie?


    Zijn er nog dames die een keizersnede hebben gehad?
    Ik vond het ook lastig twee kids in het begin. Met name na een ks. Hmdl nu gaat het beter en ik wil zelfs al een derde...haha.
    Na de zomervakantie inshallah

  9. #894
    MVC Lid

    Reacties
    79
    24-07-2013

    hoe gaat het nu met je abdelsvrouwtje?

  10. #895
    MVC Lid

    Reacties
    590
    17-08-2005

    Hoi dames,

    Erg vermoeiend is het als je kindje niet goed in bed slaapt. Ik heb het ook gehad. Maar nu gaat het steeds beter. Soms ook minder, vandaag heeft vraagt hij veel aandacht en wilt graag bij mij zijn. M'n zoontje is nu 9 weken. Het is belangrijk om regelmaat te geven dus elke keer alles het zelfde proberen te doen. Wakker verschonen voeden knuffelen box bedje. Probeer je kindje wakker in bed te leggen. Sommige baby's, net als de mijne huilen zich zelf in slaap. Het is niet echt huilen, meer jengelen. Mijn fout is dat ik hem met z'n geboorte te veel van hand naar hand heb laten gaan. En vergeet niet dat ze ook nog krampjes kunnen hebben en liefde nodig hebben. Succes dames, alles word beter!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

    Geluk is het hart dat geen wensen meer heeft..


  11. #896
    MVC Lid

    Reacties
    79
    28-09-2013

    Ramadan kareem. Qul 3aam wa antoum bighair.

    Hoe gaat het hier met de mama's en de kleintjes?
    Gaan de nachten al wat beter? Voeden ook?

    Hoe gaat het met de ramadan en combi kids?

    Hier gaat het hmdl goed. Ik ben weer werken en kom steeds meer in een ritme. Kleine gaat goed hmdl, groeit als kool tbarkallah. Wat gaat de tijd toch hard. Hier gaan we al richting de vier maandjes inshallah. Ongelofelijk.
    En eindelijk vaan de kilo's er ook weer af, dat is ook heel fijn.

  12. #897
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    27-07-2013

    Citaat Geplaatst door baby2014 Bekijk reactie
    hoe gaat het nu met je abdelsvrouwtje?

    Hamdoulilah, veel beter gelukkig!
    Ik heb ook m'n draai gevonden, en nu gaat t echt prima!
    Af en toe zijn er natuurlijk van die momenten dat ze aandacht wil, maar ik heb geprobeerd dat laat in de middag te doen, lekker knuffelen en spelen. En daarna valt ze in slaap en wordt ze nog maar 1 x wakker rond 22:00 uur en dan slaapt ze de hele nacht door tot 6/7 uur sochtends. Het irritante is dat ze dan sochtends wel weer aandacht wil, maar ik heb dan zoo een slaap

    Hoe is t met jou? Je ritme al kunnen vinden?
    <3.

  13. #898
    MVC Lid

    Reacties
    19
    04-07-2014

    jaa bij mij gaat het nu ook stukken beter. Echt een lieve rustige kindje heb ik hmdl. laatste dagen is ze wel ziek geweest koorts. wilde niet drinken. Blijkt ze waarschijnelijk buikgriep te hebben. Smorgens is me dochtertje ook klaar wakker en maakt geluidjes en schoppen met haar beentjes, zoo schattig. schopt de laatste tijd haar dekens van haar af. Ik maak me wel zorgen dat ze de laatste 2 weken erg weinig drinkt, Ik geef haar borstvoerding volledig. Maar ze weigert vaak te drinken.

  14. #899
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Citaat Geplaatst door SarahMaryam Bekijk reactie
    jaa bij mij gaat het nu ook stukken beter. Echt een lieve rustige kindje heb ik hmdl. laatste dagen is ze wel ziek geweest koorts. wilde niet drinken. Blijkt ze waarschijnelijk buikgriep te hebben. Smorgens is me dochtertje ook klaar wakker en maakt geluidjes en schoppen met haar beentjes, zoo schattig. schopt de laatste tijd haar dekens van haar af. Ik maak me wel zorgen dat ze de laatste 2 weken erg weinig drinkt, Ik geef haar borstvoerding volledig. Maar ze weigert vaak te drinken.
    Oppassen dat ze niet uitdroogt hé!
    Zeker in deze dagen dat het superwarm is.
    Mss beter voor alle zekerheid haar laten checken indien ze nog weigert te drinken (of niet voldoende).
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  15. #900
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Allemaal goed voor de rest?
    Ik heb hmdl een heerlijk mannetje
    Ik ervaar deze baby helemaal anders dan als bij mijn eerste.

    Is er iemand die de baby groentehapje of fruithapje geeft?
    Ik ben nl van plan om in de eerste week van augustus te beginnen met het groentehapje. Dan wordt hij net 4 maandjes.
    Hij is er wel aan toe merk ik. Hij heeft constant honger laatste dagen.
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.