1. #1
    eerlijk & oprecht

    Reacties
    17.640
    13-11-2009

    ik zoek h...el o.

    ik zoek een oude klasgenoot ze heet hafida el o....ik ben echt super benieuwd hoe het met haar gaat nu....heb er hel lang nie gezien....ze is een beetje bleek kwa gezichtsuitraling en gebruikt no make up noch lippenstift o balsem, puur natuur...ze is berbers en ze heeft een broer die een kickboxzaal heeft in de baarsjes, me broertjes trainen daar....

    ze heeft broers en zussen...kan iemand me met haar in kontak late komen, weet iemand wie ik bedoel pm me aub.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    We weten dat je niet zonder ons kan, maar Uit Het Oog Verloren is een paar rubrieken verderop schat.

  3. #3
    eerlijk & oprecht

    Reacties
    17.640
    13-11-2009

    idd ...ik kan niet naar een ander rubriekje want ik ga er dan nooit op....ik moet alles hier droppen dan vin dik het sneller terug solly

  4. #4
    vertrouw op Allah

    Reacties
    789
    25-12-2009

    Uit Rotterdam...?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.035
    03-05-2010

    Het is niet zo aardig om gegevens achternaam enzo hier te plaatsen :/

  6. #6
    eerlijk & oprecht

    Reacties
    17.640
    13-11-2009

    neej amsterdam west

  7. #7
    Hamdoulilah

    Reacties
    12.057
    09-06-2004

    Heeft ze een zusje Hanan. Komen uit Osdorp ?
    hamdoulilah

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.162
    15-09-2007

    Jouw broertjes kunnen bij haar broer toch om haar nr vragen?

  9. #9
    Allahuma alayka bihi

    Reacties
    244
    21-12-2009

    Citaat Geplaatst door boekenwurm Bekijk reactie
    Jouw broertjes kunnen bij haar broer toch om haar nr vragen?
    , wat als die broer van haar denkt dat die broertje gwn een smoesje gebruikt om aan het nr. van zijn zusje te komen haha.
    Kennis is een troostende vriend in tijden van eenzaamheid. Het is de beste metgezel gedurende het reizen, en het is de innerlijke vriend die tot je spreekt in tijden dat je alleen bent. Kennis is het opmerkzame bewijs van wat goed is en wat verkeerd is, en het is de positieve macht die je zal helpen in het overwinnen van de beproevingen.

  10. #10
    Allahuma alayka bihi

    Reacties
    244
    21-12-2009

    Citaat Geplaatst door boekenwurm Bekijk reactie
    Jouw broertjes kunnen bij haar broer toch om haar nr vragen?
    , wat als haar broer denkt dat haar broertje een smoesje gebruikt om het telnr. van zijn zusje te regelen hehe.
    Kennis is een troostende vriend in tijden van eenzaamheid. Het is de beste metgezel gedurende het reizen, en het is de innerlijke vriend die tot je spreekt in tijden dat je alleen bent. Kennis is het opmerkzame bewijs van wat goed is en wat verkeerd is, en het is de positieve macht die je zal helpen in het overwinnen van de beproevingen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    397
    06-06-2003

    selam meid, als we het over dezelfde hebben.je mag mij pmen.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.162
    15-09-2007

    Citaat Geplaatst door Renunciatie Bekijk reactie
    , wat als haar broer denkt dat haar broertje een smoesje gebruikt om het telnr. van zijn zusje te regelen hehe.
    Kan, maar als hij de situatie uitlegt dan zal hij het vast begrijpen, het gaat om een bekende tenslotte.
    Anders moet hij hem maar naar deze topic doorverwijzen

  13. #13
    .SSA.

    Reacties
    5.801
    04-11-2011

    Je kan het toch net zo goed via je broertjes proberen? denk dat je dan meer kans hebt..
    "A drop in the ocean.."

  14. #14
    eerlijk & oprecht

    Reacties
    17.640
    13-11-2009

    Citaat Geplaatst door Unkown_ Bekijk reactie
    Je kan het toch net zo goed via je broertjes proberen? denk dat je dan meer kans hebt..
    me broertje is 21 die gaat aankakken bij haar broer ewa mlih....me broertje gaat zo ie zo niet willen

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    8
    08-04-2015

    Hoi, ik ben hafida die je zoekt wie ben jij???