MVC Lid

Reacties
    62
    16-11-2012

Leukuitziend, spontaan, intelligent? Dan ben jij misschie m'n prins op de witte ezel

Goedendag,

Wat leuk dat je er bent! Ik kan nu eindeloos typen over waarom ik het op deze manier probeer, maar zeg nou zelf he.. Tegenwoordig gaat alles via internet.
    In het dagelijks leven kom ik er door drukte van werk en alles erom heen niet aan toe om actief opzoek te gaan naar mijn levenspartner in een restaurant of andere uitgaansgelegenheden. Bovendien moet je dan ook maar heel veel geluk hebben om die in één keer te treffen. Een vriendin van mij heeft onlangs ook haar ware man leren kennen via deze site, dus waarom ik niet?

Ik zal een korte omschrijving geven van mezelf.

Ik word over een maandje 24, universitair opgeleid, elhamdoulilah een fulltime baan in vaste dienst verband. Ik kom uit de Randstad en ook in Marokko kom ik uit één van de grotere steden. Ik ben spontaan en goedlachs en houd van mensen om mij heen. Wat betreft uiterlijke kenmerken draag ik geen hoofddoek, ben 1.70 lang en heb een bos krullen.

Wat ik zoek is mijn beste vriend, man, maatje, kortom mijn alles in één. De desbetreffende jongeman moet spontaan zijn, intelligent, verantwoordelijk, respectvol en er leuk uitzien. Uiteraard moet hij Islamitisch zijn en Marokkaans!

Mocht je jezelf herkennen in de punten en mijn omschrijving jou ook aanspreken, hoor ik graag van je!

Wie weet is het dan wel het begin van iets moois.

Groetjes,

Arabischedame
    Meerdere gebruikers!

MVC Lid

Reacties
    9
    21-04-2013

Zie je pm..

MVC Lid

Reacties
    192
    27-06-2005

Hoii arabische dame, kom prive als je wilt

Abekoy

Reacties
    506
    01-12-2011

Trap niet in die bariolover hij reageert op elke vrouw zoekt man topic

MVC Lid

Reacties
    192
    27-06-2005

Nou ongezellige gast haat me niet omdat je zus me zo leuk vind en jij niemand kan krijgen.

Ben je zo geobsedeerd door mij dat je op mij let en verkeerde info over mij geeft?

Get a life

Abekoy

Reacties
    506
    01-12-2011

Citaat Geplaatst door bariolover Bekijk reactie
    Nou ongezellige gast haat me niet omdat mijn oma me zo leuk vind en jij niemand kan krijgen.

Ben je zo geobsedeerd door mij dat je op mij let en verkeerde info over mij geeft?

Get a life
    Get zelf een life. Viezerik

MVC Lid

Reacties
    192
    27-06-2005

Sorry typfoutje, wou zeggen haat me niet omdat je zus mij zo leuk vind. En jij zo obsessed van mij bent.

Flikker op haterr, ga dood aan je jaloezie

Abekoy

Reacties
    506
    01-12-2011

Citaat Geplaatst door bariolover Bekijk reactie
    Sorry typfoutje, wou zeggen haat me niet omdat mijn oma mij zo leuk vind. En jij zo obsessed van mij bent.

Flikker op haterr, ga dood aan je jaloezie
    Kowed man ik jaloers? Alles behalve jaloers op zo een balhaar als jij die elke vrouw zoekt man topic nummers loopt te verzamelen a mis n shigha