1. #61
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Fleuri. Bekijk reactie
    Heeft - voor mij - niks met onzekerheid of vermoeden van vreemdgaan te maken. Je hoeft echt niet elkaars telefoon te checken, maar ik zou het echt raar vinden als hij in paniek zou raken als ik zijn telefoon pak.

    Geloof mij, ik heb echt geen behoefte aan het lezen van zijn gesprekken en zal zijn telefoon echt niet met regelmaat pakken, maar als ik het dan een keer doe, moet dat kunnen (en andersom).
    Precies dit.
    HAGENEESJE

  2. #62
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Zonder vertrouwen heb je geen band/huwelijk. Op het moment dat je elkaar moet controleren dan is er iets goed mis. Geen leven. Mijn man zou gewoon in mijn telefoon mogen kijken, niet omdat hij alles wilt controleren maar omdat hij bijvooebeeld een nummer nodig heeft of op internet moet. Gesprekken wat ik voer met mijn vriendinnen en familie mag hij niet lezen. Dat gaat hem niks aan.

  3. #63
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Butterflyyy Bekijk reactie
    Zonder vertrouwen heb je geen band/huwelijk. Op het moment dat je elkaar moet controleren dan is er iets goed mis. Geen leven. Mijn man zou gewoon in mijn telefoon mogen kijken, niet omdat hij alles wilt controleren maar omdat hij bijvooebeeld een nummer nodig heeft of op internet moet. Gesprekken wat ik voer met mijn vriendinnen en familie mag hij niet lezen. Dat gaat hem niks aan.
    Het kan ook zijn dat je het vertrouwen verloren bent door eerdere ervaringen, dan is het wel fijn als je partner daar begrip voor heeft.
    HAGENEESJE

  4. #64
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Ben ook geen type die meneen controleert( tenzij hij mij aanleiding zou geven). Als hij zijn telefoon met zijn leven bewaakt dan zal ik gelijk een gesprek met hem voeren. Hij heeft dan wat te verbergen en als vrouw ben je niet dom. Gesprekken met zijn familie en vrienden wil en hoef ik niet te lezen. Gaat mij niks aan.

  5. #65
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Het kan ook zijn dat je het vertrouwen verloren bent door eerdere ervaringen, dan is het wel fijn als je partner daar begrip voor heeft.
    Persoonlijk vind ik dat het verleden geen rol moet spelen in je nieuwe relatie. Je maakt alles kapot en hij/zij is je ex niet. Communicatie is erg belangrijk en controleren heeft met onzekerheid te maken. Ben daar allergisch voor.

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    1
    07-11-2017

    Jaa, ze zou eigenlijk geen rede moeten hebben. Maargoed die geeft ze jou nu wel.

  7. #67
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen. Stel ik zou iemand leren kennen en die vraagt me (om een vb te noemen): heb je nog andere mannen op whatsapp en ik antwoord daar eerlijk op en daarna vraag ie daar niet meer naar - dan denk ik: ja plausibel. Maar een man die mij niet gelooft en iedere keer vraagt met wat ik aan het doen ben en waar ik ben en met wie ik sprak en boos wordt uit het niets, nee sorry, maar die past niet bij mij. Een man moet eerlijk en oprecht zijn en zoals jij zei zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Geef je mij geen reden om jou te wantrouwen, dan doe ik dat ook niet. Maar ga je uit het niets vaag doen zonder reden, dan mag je me wel een uitleg geven.
    Simpel dat is het voor mij gewoon klaar. Ik ga niet vragen mag ik in je telefoon kijken, enige reden waarom ik dat zou doen is om mijn gegevens te wissen !
    .

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    Simpel dat is het voor mij gewoon klaar. Ik ga niet vragen mag ik in je telefoon kijken, enige reden waarom ik dat zou doen is om mijn gegevens te wissen !
    Doet me denken aan die versiertruc: mag ik je telefoon lenen om even te bellen. Vraag me niet waarom haha.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Ik vind dat er transpatantie moet zijn voor elkaar zowel telefoon als facebook als alle andere communicatie middelen !
    blijf in elkaar geloven