1. #136
    Berkania.

    Reacties
    26
    19-02-2011

    ahhahahhahha alles komt weer naaar boven

  2. #137
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Veeeeeertel, haha..

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  3. #138
    Berkania.

    Reacties
    26
    19-02-2011

    Citaat Geplaatst door -Hogebloeddruk Bekijk reactie
    Veeeeeertel, haha..
    Oh my god NEEE whhahahah lees liever mee

  4. #139
    MVC Lid

    Reacties
    599
    24-05-2011

    wollah leveahh bij die marokaanse parkeerplaats voor bij madrid. Douchen met koud wat gek, of je nou wilt of niet.

  5. #140
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Citaat Geplaatst door atlasleeuw070 Bekijk reactie
    wollah leveahh bij die marokaanse parkeerplaats voor bij madrid. Douchen met koud wat gek, of je nou wilt of niet.
    wAllaahila.

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  6. #141
    -

    Reacties
    527
    11-02-2011

    Citaat Geplaatst door Obsession- Bekijk reactie
    ohja en een keer gingen we samen met mijn tante hun hadden zo'n gare groene bus ahahah en ik
    weet nog ze hadden plak acher dan kon je slapen moheem het was 2 uur snachts en onze ouders
    wouden gaan slapen maar wij hadden hele reis al geslapen dus we hadden geen slaap, dus wij gingen
    buiten film kijken opeens komt er wahid dief aan dus wij vet stresse wij gingen helemaal plan bedenken
    over wat we gingen doen enzo ahahaha, moheem we lagen opdegrond met deken over ons heen ineenkeer
    mijn vader ja zied naar binnen ga slapen, en ik mocht op de bestuurders plek. maar ik drufde niet te slapen
    ik dacht ik ga opassn of er dieven komen, maar ik viel in slaap kwam mijn hoofd tegen de stuur aan
    ging de alarm af tuuuuuuuuuuuuutuuuuuuuutut dus mijn vader van buiten op staan paktie knuppel
    hij dacht dief ahahahahaha, en ik kon niet meer ik deed het in mijn broek, ik had iedereen wakker gemaakt
    die daar sliep ik weet nog er was een marokkaanse jongen tegen over ons en hij kon oo niet slapen
    gingen we hand gebaren maken had echt lol met hem en mijn nichtje ahahahah

  7. #142
    Begin With Bismillah

    Reacties
    163
    10-04-2010

    hahaha, echt kapot gelachen hier!!
    To veil or not to veil.
    -Muhammad alshinawy

  8. #143
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Vertel jij ook eens wat!

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  9. #144
    MVC Lid

    Reacties
    1.164
    15-01-2007

    Citaat Geplaatst door -Hogebloeddruk Bekijk reactie
    Ik zal dan wel beginnen..

    We waren met heel de familie gegaan.. In onze ozó mooie 207.. Aangekomen in Frankrijk maakte we een tussenstop. Na wat gegeten te hebben gingen we weer de snelweg op. Me moeder zat voorin met me broer en vader. Me moeder deelde wat eten uit; Hier hogebloeddruk, hier Oessie, hier Hakima, hier Nadia. Maar zus Nadia paktte niks aan. Me moeder deed een ruk naar achter en Nadia zat niet in het busje. We waren haar dus vergeten.. Me vader de eerst volgende afslag nemen en daar zat ze op een stoepje.


    HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OMG ZO ZIELIG!

  10. #145
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Citaat Geplaatst door Miss_Nadoria Bekijk reactie
    HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OMG ZO ZIELIG!
    10 kinderen.. Tja, dan kan het dat je er ééntje vergeet.

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  11. #146
    MVC Lid

    Reacties
    1.164
    15-01-2007

    We waren met twee autos. In de eerste auto zaten ik, mijn vader, moeder en broer. In de andere auto zat mijn andere broer.
    We hadden dus boottickets gehaald.. We stonden zo in de file van de boot.
    Wij waren helemaal voor, die bootmensen verdelen het ofsow. Wij waren helemaal achter (familie) en mijn broer was helemaal voor (jongetje helemaal alleen enzo). Die boottickets van ons waren dus ma+pa+ik. .Van broer waren +andere broer. Toen mijn broer in de boot was had die bootman dus kaartje gescheurd van hem en van mijn andere broer. We stapten zo in de boot opeens die bootman scheurt die kaartje zo. Mohim, we dachten niets aan de hand. Opeens mijn broer belt mijn vader. " ewa, die bootman heeft die kaartje verscheurd broer bij jullie kan er niet in enzo" . Mijn moeder raakte helemaal in paniek. Wajow, wie blijft hier met hem. Als hij niet kan overnacht ik hier met hem in Spanje en pakken we morgen een boot. Straks gaan ze hem hier vastnemen."
    Mijn broer stond dus bij de opening en gelukkig was de bootman aardig en had bootman kaartje teruggevonden van mijn broer ondanks dat hij is geknipt. Reactie van mijn moeder was gewoon keigrappig, niet normaal.

  12. #147
    MVC Lid

    Reacties
    11.639
    07-01-2011

    Nou even denken, denk dat ik er ook 1 heb voor jullie
    We waren dus met de hele familie naar Marokko gegaan(toch een aantal jaar geleden hoor).
    En die jaar hadden we echt veel bagage meegenomen je weet wel boven op de auto.
    Dus we waren in Spanje en plots hielden politiemannen ons tegen en moesten we aan de kant.
    Het waren echt strenge mannen, zeker racisten ofzo
    Mouhim ze zagen dus al die bagage en zeiden tegen men vader: ja jullie mogen niet verder rijden, we willen jullie bagage checken.
    Dus men vader en broer moesten op de dak van de auto en moesten alles uitpakken en eraf halen, echt erg.
    Mouhim ze hadden daar zo'n heel grote container staan en zeiden van dit mogen jullie niet meenemen en dit en dit.. Echt kei veel spullen en wat deden ze ermee, ze gooiden al die spullen in die reuze container.(Ze gooiden gewoon onze spullen weg!!)
    Er viel gewoon niet te discussiëren met hun.
    Maar Soubhanallah, ze kregen opeens een oproep via telefoon, ze moesten ergens zijn dus 1 van die agenten zei tegen men vader van jullie blijven hier, we zijn over 10 minuten terug ofzo, ok. Men vader zei ok.
    Dus net dat ze wegreden begon men vader tegen men oudste broer te roepen van spring op die container, snel!
    Dus men broer sprong echt op die container en ging erin om al onze spullen er terug uit te halen en naar men vader te gooien, zodat we ze terug op onze auto konden plaatsen, wij snel alles inpakken voor die politie terug kwamen en wegrijden voor ons leven.
    Wayaw dat was echt spannend jong, Oeff!

  13. #148
    MVC Lid

    Reacties
    1.164
    15-01-2007

    Mijn broer was dus helemaal alleen in de auto. Toen we bijna bij de boot waren wouden die douane shitmensen ofsow zijn auto controleren. Mohim iedereen die controleert noem ik gewoon douane. Hij praat in het Frans tegen mijn broer mijn broer zo rustig en hij verstaat misschien 1 woord frans. Mijn moeder wou bijna uitstappen. Mijn vader maakt het nog erger en zegt tegen mijn moeder dat ze hem willen controleren op drugs. Dat doen ze meestal bij ong. 20-30 jarige jongens die helemaal alleen zijn.
    Moeder: waa, straks heeft hij wat meegenomen voor iemand. waa straks word hij gearresteerd blijft hij in frankrijk voor chen 6 jaar vast."

  14. #149
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Citaat Geplaatst door Miss_Nadoria Bekijk reactie
    We waren met twee autos. In de eerste auto zaten ik, mijn vader, moeder en broer. In de andere auto zat mijn andere broer.
    We hadden dus boottickets gehaald.. We stonden zo in de file van de boot.
    Wij waren helemaal voor, die bootmensen verdelen het ofsow. Wij waren helemaal achter (familie) en mijn broer was helemaal voor (jongetje helemaal alleen enzo). Die boottickets van ons waren dus ma+pa+ik. .Van broer waren +andere broer. Toen mijn broer in de boot was had die bootman dus kaartje gescheurd van hem en van mijn andere broer. We stapten zo in de boot opeens die bootman scheurt die kaartje zo. Mohim, we dachten niets aan de hand. Opeens mijn broer belt mijn vader. " ewa, die bootman heeft die kaartje verscheurd broer bij jullie kan er niet in enzo" . Mijn moeder raakte helemaal in paniek. Wajow, wie blijft hier met hem. Als hij niet kan overnacht ik hier met hem in Spanje en pakken we morgen een boot. Straks gaan ze hem hier vastnemen."
    Mijn broer stond dus bij de opening en gelukkig was de bootman aardig en had bootman kaartje teruggevonden van mijn broer ondanks dat hij is geknipt. Reactie van mijn moeder was gewoon keigrappig, niet normaal.
    Ik snap het niet zie alleen maar bootman bootman staan..
    Citaat Geplaatst door tweety_sweety Bekijk reactie
    Nou even denken, denk dat ik er ook 1 heb voor jullie
    We waren dus met de hele familie naar Marokko gegaan(toch een aantal jaar geleden hoor).
    En die jaar hadden we echt veel bagage meegenomen je weet wel boven op de auto.
    Dus we waren in Spanje en plots hielden politiemannen ons tegen en moesten we aan de kant.
    Het waren echt strenge mannen, zeker racisten ofzo
    Mouhim ze zagen dus al die bagage en zeiden tegen men vader: ja jullie mogen niet verder rijden, we willen jullie bagage checken.
    Dus men vader en broer moesten op de dak van de auto en moesten alles uitpakken en eraf halen, echt erg.
    Mouhim ze hadden daar zo'n heel grote container staan en zeiden van dit mogen jullie niet meenemen en dit en dit.. Echt kei veel spullen en wat deden ze ermee, ze gooiden al die spullen in die reuze container.(Ze gooiden gewoon onze spullen weg!!)
    Er viel gewoon niet te discussiëren met hun.
    Maar Soubhanallah, ze kregen opeens een oproep via telefoon, ze moesten ergens zijn dus 1 van die agenten zei tegen men vader van jullie blijven hier, we zijn over 10 minuten terug ofzo, ok. Men vader zei ok.
    Dus net dat ze wegreden begon men vader tegen men oudste broer te roepen van spring op die container, snel!
    Dus men broer sprong echt op die container en ging erin om al onze spullen er terug uit te halen en naar men vader te gooien, zodat we ze terug op onze auto konden plaatsen, wij snel alles inpakken voor die politie terug kwamen en wegrijden voor ons leven.
    Wayaw dat was echt spannend jong, Oeff!
    Ziek.

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  15. #150
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Citaat Geplaatst door Miss_Nadoria Bekijk reactie
    Mijn broer was dus helemaal alleen in de auto. Toen we bijna bij de boot waren wouden die douane shitmensen ofsow zijn auto controleren. Mohim iedereen die controleert noem ik gewoon douane. Hij praat in het Frans tegen mijn broer mijn broer zo rustig en hij verstaat misschien 1 woord frans. Mijn moeder wou bijna uitstappen. Mijn vader maakt het nog erger en zegt tegen mijn moeder dat ze hem willen controleren op drugs. Dat doen ze meestal bij ong. 20-30 jarige jongens die helemaal alleen zijn.
    Moeder: waa, straks heeft hij wat meegenomen voor iemand. waa straks word hij gearresteerd blijft hij in frankrijk voor chen 6 jaar vast."
    Moeders altijd zo bezorgd.

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.