1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    - Reisverhalen onderweg Naar Marokkoo..




    Het komt steeds dichterbij. Vertel hier de dingen die jij hebt mee gemaakt onderweg. Altijd lachen.
    [ Maghrib erfeyn oe 7itach. ]

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    336
    26-12-2008

    -Awkward Silence-

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Ik zal dan wel beginnen..

    We waren met heel de familie gegaan.. In onze ozó mooie 207.. Aangekomen in Frankrijk maakte we een tussenstop. Na wat gegeten te hebben gingen we weer de snelweg op. Me moeder zat voorin met me broer en vader. Me moeder deelde wat eten uit; Hier hogebloeddruk, hier Oessie, hier Hakima, hier Nadia. Maar zus Nadia paktte niks aan. Me moeder deed een ruk naar achter en Nadia zat niet in het busje. We waren haar dus vergeten.. Me vader de eerst volgende afslag nemen en daar zat ze op een stoepje.

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  4. #4

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    284
    13-04-2009

    ahaha , upppp

  6. #6
    een nieuw begin

    Reacties
    326
    25-10-2004

    hahah leuk hoor je eigen dochter vergeten, hou je dan nog wel van haar hahah

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Vertel jullie ook eens.

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Citaat Geplaatst door ala_dounia Bekijk reactie
    hahah leuk hoor je eigen dochter vergeten, hou je dan nog wel van haar hahah
    10 kinderen tbarkhAllaah, dan kan het dat je er ééntje vergeet.

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    336
    26-12-2008

    We reden in Spanje en het was al aan het schemeren en mijn zus zat naast mijn vader te slapen. Dus mijn zus wordt wakker en kijkt echt zo verdwaasd om zich heen. Mijn vader was ondertussen nog rustig door aan het rijden.
    Zus: Papa, waarom hangen de wolken zo laag?
    Papa: Welke wolken?
    Mijn zus wijst naar de wolken...
    Papa: Dat zijn wolken...
    Toen brak het allemaal los. We bleven echt 5 minuten lacng lachen!
    Als je in Spanje rijdt zijn er toch weestal van die dunne boompjes met kleine bosjes bladeren...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    De zomervakantie kwam er weer aan en we gingen weer naar Marokko.. Na lang gereden te hebben hadden we autopech in Borgos/Spanje. ANWB kwam en we moesten daar weer uren blijven wachten.. Me vader was vroeger een harde werker en heeft overal wel gewerkt, dus is Spanje ook. Me vader vertelde de mensen van de ANWB wat er was gebeurd.. Maar zijn Spaans was niet meer zo oké. Me vader wou hem vertellen dat we met de auto nar Bilbao moesten.. Dus hij zei; Gaate met de coche (auto) naar Bilbao. Die man keek hem aan van, wat ze je nou allemaal? Ik begrijp maar één woordje. Me broers, zussen en k lagen gestrekt.

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Citaat Geplaatst door RedEyedBiatch_ Bekijk reactie
    We reden in Spanje en het was al aan het schemeren en mijn zus zat naast mijn vader te slapen. Dus mijn zus wordt wakker en kijkt echt zo verdwaasd om zich heen. Mijn vader was ondertussen nog rustig door aan het rijden.
    Zus: Papa, waarom hangen de wolken zo laag?
    Papa: Welke wolken?
    Mijn zus wijst naar de wolken...
    Papa: Dat zijn wolken...
    Toen brak het allemaal los. We bleven echt 5 minuten lacng lachen!
    Als je in Spanje rijdt zijn er toch weestal van die dunne boompjes met kleine bosjes bladeren...
    Yeah the3youtch.

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  12. #12
    een nieuw begin

    Reacties
    326
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door -Hogebloeddruk Bekijk reactie
    De zomervakantie kwam er weer aan en we gingen weer naar Marokko.. Na lang gereden te hebben hadden we autopech in Borgos/Spanje. ANWB kwam en we moesten daar weer uren blijven wachten.. Me vader was vroeger een harde werker en heeft overal wel gewerkt, dus is Spanje ook. Me vader vertelde de mensen van de ANWB wat er was gebeurd.. Maar zijn Spaans was niet meer zo oké. Me vader wou hem vertellen dat we met de auto nar Bilbao moesten.. Dus hij zei; Gaate met de coche (auto) naar Bilbao. Die man keek hem aan van, wat ze je nou allemaal? Ik begrijp maar één woordje. Me broers, zussen en k lagen gestrekt.

    hahaha wat een drama zeg als je in spanje autopech hebt, je verstaat geen woord en zij verstaan je ook niet. ewa zie dan maar hoe je je zaakjes daar moet regelen

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Citaat Geplaatst door ala_dounia Bekijk reactie
    hahaha wat een drama zeg als je in spanje autopech hebt, je verstaat geen woord en zij verstaan je ook niet. ewa zie dan maar hoe je je zaakjes daar moet regelen
    Uff, k vergeet dat nooit meer. We moesten daar zo lang wachten, uiteindelijk hadden we een hotel gepakt. Gelukkig waren er ook nog andere Nederlandse Marokkanen die autopech hadden, en we elkaar dus gezelschap hadden gegeven. Haha.

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.


  14. #14
    Not rude, but honest

    Reacties
    2.093
    28-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Hahaha, gewoon tè veel. Mesha geen zin om helemaal uit te typen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.217
    13-02-2011

    Citaat Geplaatst door Doritosgek Bekijk reactie
    Hahaha, gewoon tè veel. Mesha geen zin om helemaal uit te typen.
    Vertel shem, het is toch dood op deze site.

    Schoonheid zonder schaamte, is als een geurloze roos.