1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Tsiehta Bekijk reactie
    Dit soort redeneringen hebben geen zin. Je haalt er nu de duivel bij en insinueert dat homo's zijn 'beïnvloed' door de duivel, of zoiets? Dan zal je mij toch eerst moeten overtuigen van het bestaan van zoiets als de duivel, want ik geloof er niet in. Want waarom zouden die gevoelens niet aangeboren kunnen zijn? Het homo-gen is toch allang ontdekt. En de hersenen van een homoseksueel verschilt toch iets van dat van een hetero.
    Sorry ik denk dat je het tegen de verkeerde hebt. Mijn reactie was niet aan jou gericht. Ik heb namelijk niet gezegd dat het van de duivel komt, heb je wel goed mijn reactie gelezen?

  2. #77

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    9
    30-10-2017

    I think it’s pretty cool how 
the Chinese made a language entirely out of tattoos.

  4. #79
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    IK geef niemand de schuld maar als de duivel jou gevoelens kan opwekken lijkt het mij dat god dat ook kan doen of het gevoel weg kan nemen. God is tenslotte sterker en machtiger dan de duivel toch?

    Figuren als mij?
    Waar heb je het over man, of je het wel of niet accepteert, het is toch niet jouw probleem?
    Leef je eigen leven i.p.v. bezig te zijn met andermans leven. Hoe weet jij nou wie er na de hell gaan en wie niet?
    De islam zegt ook dat er meer vrouwen dan mannen in de hell zitten, betekent dat jij één van hen bent?

    Nogmaals, leef je eigen leven en laat andere hen leven leiden.
    Ik ben geen vrouw gekkemeid, En iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen keuzes en je weet dat homo’s en lesbiennes gestraft zullen worden voor hun keuze...en dat er meer vrouwen dan mannen in de hel zijn dat klopt

  5. #80
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Citaat Geplaatst door Tsiehta Bekijk reactie
    Ja, homoseksualiteit is aangeboren; het is genetisch bepaald. Jammer voor sommigen die graag willen geloven van niet, maar het is de realiteit.
    Dat wil jij mensen doen laten geloven omdat jezelf een homo bent vuile ongelovige leugenaar..

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Ik ben geen vrouw gekkemeid, En iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen keuzes en je weet dat homo’s en lesbiennes gestraft zullen worden voor hun keuze...en dat er meer vrouwen dan mannen in de hel zijn dat klopt
    Jij ook weer blij
    Jij WEET niet of ze gestraft worden, je gelooft het omdat het in een boek staat. Dus doe maar niet alsof je al in de hemel bent geweest en hebt gezien

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Dat wil jij mensen doen laten geloven omdat jezelf een homo bent vuile ongelovige leugenaar..
    Typisch een reactie van een ongeschoolde

  8. #83

  9. #84
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Jij ook weer blij
    Jij WEET niet of ze gestraft worden, je gelooft het omdat het in een boek staat. Dus doe maar niet alsof je al in de hemel bent geweest en hebt gezien
    Ik dacht eerst dat je Moslim en Marokkaans was, maar het is mij nu duidelijk geworden dat je dat niet bent. En als je Marokkaans bent dan heb ik medelijden met je ouders

  10. #85
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Typisch een reactie van een ongeschoolde
    Typisch een reactie van een ongelovige, Ik ben liever ongeschoold en geloof dat er een God bestaat dan goed geschoold zonder geloof wetend waar ik zal eindigen.. In elk boek of het nou van de Christenen zijn joden of de Islam, Alle 3 zeggen hetzelfde dat ongelovigen naar de hel gaan en homo’s en lesbiennes ook.. Ik geloof dat wel want God heeft Adam en Eva geschapen geen Adam en Adam of Eva en Eva dat zijn tegen de regels die God heeft geschapen en dat word zeker met de hel bestraft lieverd..

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Ik dacht eerst dat je Moslim en Marokkaans was, maar het is mij nu duidelijk geworden dat je dat niet bent. En als je Marokkaans bent dan heb ik medelijden met je ouders
    Wie ben jij om over mij te oordelen en een stempel te geven?
    Dat ik Marokkaanse ben wil niet zeggen dat ik dezelfde gedachten of geloof moet hebben als andere Marokkanen.
    Ik heb eerder medelijden met jou omdat je niks weet van het menselijk brein of het menselijk lichaam.

    Dus dat bedoel ik met ongeschoold.

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Typisch een reactie van een ongelovige, Ik ben liever ongeschoold en geloof dat er een God bestaat dan goed geschoold zonder geloof wetend waar ik zal eindigen.. In elk boek of het nou van de Christenen zijn joden of de Islam, Alle 3 zeggen hetzelfde dat ongelovigen naar de hel gaan en homo’s en lesbiennes ook.. Ik geloof dat wel want God heeft Adam en Eva geschapen geen Adam en Adam of Eva en Eva dat zijn tegen de regels die God heeft geschapen en dat word zeker met de hel bestraft lieverd..
    Als jij dat wilt geloven, ik hou je niet tegen maar heb ook respect voor een andere die het niet gelooft.
    Jij wordt gelukkig van de gedachte dat god jou naar de hemel stuurt waar je 72 maagden krijgt maar als iemand anders dat niet gelooft, heb daar respect voor. Ik zeg ook niet dat jij niet 100 bent omdat je dat gelooft.

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    604
    12-06-2016

    Helemaal mee eens.

  14. #89
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Wauw dat er zoveel ongelovigen zijn op deze site ik sta perplex!!

    Ey ffe serieus iedereen moet zelf weten waar hij of zij in gelooft ik oordeel niet maar heb wel mijn mening Thats iT

    The only judge is God Oftewel Allah in het Arabiers en hij zal alle mensen belonen of veroordelen ja Ikweet Life aint easy maar het hiernamaals helemaal niet als je niet gelooft... I Said What a have to say en homo zijn of lesbiennes zijn is een keus die iemand maakt en dat is verkeerd tegen de regels van de mensheid en de schepper zal daarover oordelen zo denk ik erover Peace!

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    604
    12-06-2016

    En als ik nou tegen een hetero zou zeggen het is haram om op een vrouw of man te vallen, diegene moet op hetzelfde geslacht vallen??? Een keus ok maar wel een lastige keuze aangezien iemand van nature zijn voorkeur heeft. Als je nou zou zeggen ok het is zo je bent ermee geboren maar je zult er toch tegen moeten vechten, dan kan ik je nog enigszins begrijpen. Maar deze mensen zijn echt zo geboren, het is niet iets waarvoor ze kiezen.