1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    FvD over vier jaar de grootste partij?

    Henk Bleker (CDA): ‘Partij Thierry Baudet over vier jaar de grootste’

    Oud-CDA-staatssecretaris Henk Bleker denkt dat bij de aankomende Tweede Kamerverkiezingen het Forum voor Democratie (FvD) en het CDA zullen strijden om de verkiezingsoverwinning. Dat zei hij vanavond in WNL Haagse Lobby op NPO Radio 1.

    Volgens Bleker is FvD-leider Thierry Baudet een serieuze kandidaat voor het premierschap. “Je moet daar serieus naar kijken. Het is een fatsoenlijke man, hij is genuanceerd”, zegt Bleker. “Hij heeft nog niet de allure van een Pim Fortuyn, maar kan dat wel krijgen. En hij bindt nog veel meer fatsoenlijke mensen aan zich en stoot weinig mensen af.”


    ‘Mensen vinden Baudet schitterend’

    Dat Baudet in het verleden controversiële uitspraken over vrouwen heeft gedaan, doet er volgens Bleker niet toe. ”Iedereen kan wel een keer iets ongelukkigs zeggen”, aldus Bleker.

    Ook AD-journalist Werd Duk blaast de loftrompet over Baudet. “Mensen vinden het schitterend. Die filmpjes van hen gaan de hele tijd viraal op internet. Hij trekt zich nergens wat van aan.”

    Als voorbeeld noemt Duk het optreden van de politicus tijdens het debat over de militaire missie in Mali, waarbij Baudet in militair uniform verscheen. “D66’ers als Sjoerd Sjoerdsma komen dan met heel vervelende tweets over dat het niet kan. Maar een heel groot gedeelte van de kiezers vindt het prachtig.”

    Overigens verwacht Bleker dat uiteindelijk het CDA de grootste partij van het land wordt. “Uiteindelijk denk ik dat het fatsoenlijke rechts van Buma het toch net zal winnen van Baudet. Maar het wordt een harde strijd.”

    Door: Jelle Dijkstra

    https://wnl.tv/2017/10/09/henk-bleke...jaar-grootste/
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Er is zeker een "markt" voor Baudet c.s. De mensen de "progressieve" tendens totaal zat zijn in de westelijke landen; de weg met ons mentaliteit.
    Het afschuwelijk cultuur relativisme, we hebben geen cultuur c.q. het stelt niets voor, dus overboord er mee maar wel enorm veel respect hebben voor culturen die met mensen is mee gekomen uit Azië en Afrika.

  3. #3
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    Over een paar jaar zal er geen kabinet meer zijn en geen stem onzin, niemand wilt nog voorgelogen worden door rijke stinkerds die er zelf met de buit van door gaan.
    Gastjes als Baudet die over je lot zal beslissen, alleen die kop al van hem is bewijs van een rat, al zat hij in mijn vriendengroep, ik zou mijn rug niet naar hem keren, dus eigenlijk onbegrijpelijk dat dit soort figuren zo ver komen.
    En dan nog niet beginnen over die andere ratten.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Ik ga niet af op uiterlijk, beoordeel mensen naar wat zij zijn.

    Welke vorm is beter dan de parlementaire democratie?

  5. #5
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ik ga niet af op uiterlijk, beoordeel mensen naar wat zij zijn.
    Daarom zit je hier ook natuurlijk.
    Om elke moslim/Marokkaan te veroordelen op zijn/haar reactie.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    Daarom zit je hier ook natuurlijk.
    Om elke moslim/Marokkaan te veroordelen op zijn/haar reactie.
    Je blijft lezen wat je wilt lezen maar er niet staat.

    Ik geef geen mening over posters, wel indien nodig over wat zij posten. Inhoudelijk, wat zij hebben geschreven.

  7. #7
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Je blijft lezen wat je wilt lezen maar er niet staat.

    Ik geef geen mening over posters, wel indien nodig over wat zij posten. Inhoudelijk, wat zij hebben geschreven.
    De essentie dat je je hier hebt aangemeld is omdat je vind dat moslims en Marokkanen zich moeten verantwoorden aan jou en aan gebeurtenissen in de wereld waar de islam in genoemd wordt.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Weer een bewijs dat je leest wat je wilt lezen maar niet geschreven is. Verschijnsel ook bekend als vooroordeel.

    Voor mij is het simpel, ieder mens is verantwoordelijk voor het eigen handelen, eigen uitspraken, niet wat anderen doen of zeggen.

  9. #9
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Weer een bewijs dat je leest wat je wilt lezen maar niet geschreven is. Verschijnsel ook bekend als vooroordeel.
    Je ontkent niks, en je reacties ontkennen ook niet mijn visie.

    Als het een vooroordeel was dan nam ik je reacties niet als leidraad, je begint weer net als in de vorige topic, met allemaal excuusjes en iedereen moet naar jouw pijpen dansen en zich aanpassen aan jouw visie.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Volgens Bleker is FvD-leider Thierry Baudet een serieuze kandidaat voor het premierschap. “Je moet daar serieus naar kijken. Het is een fatsoenlijke man, hij is genuanceerd”, zegt Bleker. “Hij heeft nog niet de allure van een Pim Fortuyn, maar kan dat wel krijgen. En hij bindt nog veel meer fatsoenlijke mensen aan zich en stoot weinig mensen af.”



    meen je dit
    nrc gaat zeker hierbij helpen...
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Ook al komt Satan himself aan de macht in Nederland... het stelt geen ruk voor

    Ergens wordt de illusie gewekt dat Nederland een ultra belangrijk land is in de wereld

    Altijd grappig als ze het proberen.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Ook al komt Satan himself aan de macht in Nederland... het stelt geen ruk voor

    Ergens wordt de illusie gewekt dat Nederland een ultra belangrijk land is in de wereld

    Altijd grappig als ze het proberen.
    Waar wordt die illusie gewekt dan?

  13. #13
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Hiep Hiep Hoera

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Waar wordt die illusie gewekt dan?
    Over de angst dat Wilders of zijn mildere broertje Baudet aan de macht zouden komen

    Enige vrees is er wel als deze partijen ná een verkiezing meer dan 2/3 zetels in handen zouden krijgen en daardoor samenwerking, dus de grondwet wijzigen naar eigen inzicht.

    Maar zelfs dan komt Nederland in de EU strafbankje, zo makkelijk is het allemaal niet.

    Leven de vrije onafhankelijke instituten waar ik altijd voor heb gepleit en verdedig.