1. #223936
    MVC Lid

    Reacties
    686
    26-06-2016

    Citaat Geplaatst door Jst_s Bekijk reactie
    Xav: Al maanden geleden wou ik het een keer typen of je het wellicht niet ziet zitten om hem terug te nemen. Hoe je over hem sprak (met respect) en vooral hoe jullie een team vormen ondanks jullie geen stel zijn. Prachtig gewoon Allaahoema baarek lahoem!

    Indien hij het ziet zitten, verricht 2 raka'aat en ga ervoor!
    Precies dit. Allahouma ameen. Moge Allah datgene waar goeds in zit doen uitkomen.

  2. #223937
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Hoop dat jullie bij elkaar komen als het goed voor jullie is. Denk dat altijd wanneer je bijv typt dat ie met een visschotel komt oid hihi. Jullie lijken me een leuk stelletje

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  3. #223938
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Xav indien jij er zo over denkt en hij is oprecht veranderd etc dan zou ik het gewoon een kans geven.
    Jullie kennen elkaar het beste. Ghayr inshaAllah.

    Wel mooi om te lezen trouwens

  4. #223939
    Niet-Hollandse

    Reacties
    784
    20-04-2013

    Citaat Geplaatst door Jst_s Bekijk reactie
    Xav: Al maanden geleden wou ik het een keer typen of je het wellicht niet ziet zitten om hem terug te nemen. Hoe je over hem sprak (met respect) en vooral hoe jullie een team vormen ondanks jullie geen stel zijn. Prachtig gewoon Allaahoema baarek lahoem!

    Indien hij het ziet zitten, verricht 2 raka'aat en ga ervoor!
    Haha die vraag werd me vaker gesteld hier maar stel dat we terug komen bij elkaar en alles gaat voor altijd goed, dat klinkt te mooi om waar te zijn. En als iets te mooi klinkt om waar te zijn is dat het vaak ook.
    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Je vergeet de cadeautjes en de verse karnemelk en vis en andere delicatessen.

    Als het mekteb is komen jullie wel bij elkaar. En mijn gevoel zegt.....
    Hahaha dat doet ie vooral voor de kinderen denk ik maar, hij is zeer betrokken bij ze en wil nooit iets missen uit hun leven. Hij is wel lief in die opzicht. Maar ja.
    Citaat Geplaatst door Zilverbloempje Bekijk reactie
    Precies dit. Allahouma ameen. Moge Allah datgene waar goeds in zit doen uitkomen.
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Xav indien jij er zo over denkt en hij is oprecht veranderd etc dan zou ik het gewoon een kans geven.
    Jullie kennen elkaar het beste. Ghayr inshaAllah.

    Wel mooi om te lezen trouwens
    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Hoop dat jullie bij elkaar komen als het goed voor jullie is. Denk dat altijd wanneer je bijv typt dat ie met een visschotel komt oid hihi. Jullie lijken me een leuk stelletje

    Ah zo lief jullie haha. Ik weet jullie bedoelen het goed maar het is nog altijd wat het is helaas. Ik vind hem alleen maar heel erg veranderd osaf. Is misschien ook wel logisch want ´vroeger´ was ie jong en realiseerde de gevolgen van zijn daden niet, nu is ie midden 30 al en lijkt volwassener te zijn geworden. En eerlijk ik heb en hij ook, in de de afgelopen jaren dat we alleenstaand zijn goed beseft dat er echt veeeeeel ergere mannen en vrouwen zijn, en dat hij (en hij vindt dat ook van mij zo zei tie) zo gek nog niet is. We waarderen elkaar gewoon omdat we 1 ding gemeen hebben en dat is dat ons leven alleen maar draait om onze kinderen. Iets wat een ander nooit met hem of mij zal kunnen delen. Mohim hij is ouder en volwassener daar komt het op neer

  5. #223940
    MVC Lid

    Reacties
    836
    20-05-2016

    Ja Indd heel mooi om te kezen Xaviera!

  6. #223941
    Niet-Hollandse

    Reacties
    784
    20-04-2013

    Thnks dames

  7. #223942
    MVC Lid

    Reacties
    600
    11-12-2009

    Zo leuk om te lezen xav,

    Jullie zijn allebei ouder en wijzer geworden in de loop der jaren.

    Allah i jieb li fiha al gair, zou mooi zijn om weer n gezinnetje te worden, ik wil dan wel n uitnodiging he
    Kama tadieno toedaan.

  8. #223943
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    Citaat Geplaatst door Mirella Bekijk reactie
    We hebben het er in het verleden over gehad maar we waren beiden niet klaar voor een nieuwe kans. We waren wat jonger en eigenwijzer. Tot nu toe nooit meer erover gehad. Ik vind ook niet dat ik degene moet zijn die erover moet beginnen. Heb dat al eens eerder gedaan en kwamen er niet uit. Nooit meer.
    Ghair inshallah
    Maar ik merk aan alles wat je schrijft over hem, dat jij er nu wel klaar voor bent of niet?
    Zoals je zegt, ik vind dat hij ermee moet komen!
    Een gesprek om te beginnen!
    Wel knap dat hij na jaren ook nog steeds niet hertrouwd is!
    Als het mektab is komen jullie inshallah samen
    Zou heel leuk zijn, jullie zijn een van de weinige koppels die zo met elkaar om gaan, mooi om te zien
    Dus jullie zien elkaar niet? Of bellen wel?
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. #223944
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Mirella waarom niet weer gezin idd zoals iemand anders al zegt! Je hebt kindjes zou niet verkeerd zijn

    Ik ken persoonlijk 2 stellen die gescheiden zijn en weer terug met elkaar leven waarvan 1 niet eens kindjes had daarna toch terug en samen kindje gekregen etc etc

    Zou niet verkeerd zijn

  10. #223945
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    mooi om te lezen xav! in sha allah komen jullie bij elkaar als t jullie mekteb isen dat allebei willen
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  11. #223946
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Mirella ben jij die van die visschotel? Wuahahahah my god k ben dood

  12. #223947
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Iets super liefs gekregen van mn zusje toen ze het hoorde

    Happiness is an inside job


  13. #223948
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Plaats een foto van wat...

    Citaat Geplaatst door Mirella Bekijk reactie
    Hoe kan een mens zo veranderen?
    Hahah zo lief hoe je over hem praat. Moge Allah jullie bij elkaar laten komen als dat het beste is is natuurlijk ook het beste voor je kinderen. Opgroeien met papa en mama samen.

  14. #223949
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Xav heel leuk om dit te lezen! Ook best bijzonder hoor je niet vaak. InshaAllah zal hij gauw de eerste stap nemen en komen jullie uiteindelijk toch weer bij elkaar als dit het beste voor jullie is. Ik gun t je oprecht

  15. #223950
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Mirella/xaviera
    Leuk om te lezen. insha Allah zullen jullie er uit komen, ook omwille van de kinderen. Zij zien hun ouders het liefst samen.



    Praline, zoooo cute. Ben je al een beetje aan het idee gewend dat je een meisje krijgt?
    Ben je van plan te vasten, gezien je dan bijn 6maanden bent? Allah ishel
    the best things are free