1. #46
    ?????

    Reacties
    1.480
    11-11-2006

    Citaat Geplaatst door goudmijntje Bekijk reactie
    Nee hoor schat is duidelijk heel erg bedankt.

    Graag gedaan schat hoop dat het lukt
    Het gaat er niet om wie er eerlijk is in je gezicht, het gaat erom wie er eerlijk is achter je rug !!!!!

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    1.064
    03-08-2011

    salaam dames iemand tips voor de deuren? word er gek van. als ik ze schoonmaak zie ik toch strepen.

  3. #48
    ?????

    Reacties
    1.480
    11-11-2006

    Citaat Geplaatst door happinesss Bekijk reactie
    salaam dames iemand tips voor de deuren? word er gek van. als ik ze schoonmaak zie ik toch strepen.

    Ik maak ze schoon met water met een beetje chloor. En eerst met natte doekje en daarna meteen met droge doek afdrogen. Zo krijg ik geen strepen.
    Het gaat er niet om wie er eerlijk is in je gezicht, het gaat erom wie er eerlijk is achter je rug !!!!!

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Chloor is niet goed voor je.

    Ik doe allesreiniger en water in een emmer en dan schoonmaken ermee. Doe ook mijn glazen tafel en deuren ermee. En maak het daarna droog met een theedoek.

  5. #50
    Live, Laugh, Love❤

    Reacties
    248
    02-02-2015

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Chloor is niet goed voor je.

    Ik doe allesreiniger en water in een emmer en dan schoonmaken ermee. Doe ook mijn glazen tafel en deuren ermee. En maak het daarna droog met een theedoek.
    Lang leve plastic handschoenen

    "Als je intens hebt gebeden om iets en de tijd van het antwoord is uitgesteld, wanhoop niet! Zijn antwoord naar jou toe is gegarandeerd, maar op de manier die Hij kiest, niet de manier die jij kiest of wilt en op het moment dat Hij wilt, niet op het moment dat jij begeert."


  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Haha true! Ik vergeet ze altijd

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    927
    17-08-2010

    Citaat Geplaatst door goudmijntje Bekijk reactie
    hoe krijg ik vieze lucht van mijn wasmachine weg.wordt er gek van.
    Je wasmachine (het klepje) voor een paar uur open laten staan. Als je je wasmachine veel gebruikt en na gebruik ook nog is dicht laat, dan kan het inderdaad wat onaangenaam ruiken.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    927
    17-08-2010

    Citaat Geplaatst door ben_serieus Bekijk reactie
    wie heeft goeie tips om een spiegel mooi schoon te krijgen??
    Bewaar oud papier/kranten en al. Hiermee krijg je spiegels en ramen erg schoon & glanzend. Nadat je je spiegel of raam nat hebt gemaakt, met een krant (als voorbeeld) soort van schrobben en drogen.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    23
    06-02-2015

    Is het niet de bedoeling dat je die juist op hoge temperatuur wast...

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    465
    27-03-2015

    Hey lieve dames,

    Ik heb sinds kort een blog, het leek me erg leuk als jullie een kijkje konden nemen, een berichtje achterwillen laten en mijn facebookpagina zouden willen liken!

    heel erg bedankt

    organizedhappyhome.blogspot.com

  11. #56
    Verbannen

    Reacties
    85
    23-03-2015

    Noti. Leuke topic!

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    159
    26-10-2013

    noti leuke topic!
    liever eerlijk en gehaat dan geliefd door leugens

  13. #58
    My love

    Reacties
    4.087
    12-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Voor deuren en keukenkastjes gebruik ik groene zeep, geweldig spul en goedkoop!
    ♥ Mama van 2 prachtige prinsjes en prinses ♥

    My husband, a beautiful gift from Allah ta3ala... ♥

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    465
    27-03-2015

    Nieuwe blog online: AAN DE SLAG...IN JE VOORRAADKAST.
    Vandaag laat ik jullie een kijkje nemen in mijn keukenkast! Kijk voor tips op: http://organizedhappyhome.blogspot.c...rraadkast.html

    Neem een kijkje, ben benieuwd wat jullie er van vinden...

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    20
    18-03-2015

    Ik heb een probleem met mijn badkamer tegels. Ik wil geen dasty gebruiken omdat ik bang ben voor de gele vlekken. Heb ookal azijn met water geprobeerd, heeft ook niet geholpen.
    Oud lid, nieuw jasje