1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    283
    03-01-2011

    Citaat Geplaatst door Hayat_Riffia Bekijk reactie
    Hahahhahahaahhahhahahahahahahaha
    Grappig ik had het er nog pas over met me zus. Ze wilt er 1 ze ging op markplaats zoeken hahahahhaha!!
    Kennen julli dat spel nog met die pistool dat je die vogels dood most schieten hahahha
    duckhunt!!

    "You have no responsibility to live up to what other people think you ought to accomplish.
    You have no responsibility to be like they expect you to be.
    It's their mistake, not your failing."


  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    144
    19-01-2008

    Citaat Geplaatst door Tamaghrabesjt Bekijk reactie
    Ik speelde dit altijd

    hahahaha deze heb ik nog

  3. #78
    ❤...

    Reacties
    3.842
    25-02-2005

    Dat waren nog eens tijden!

    Of de tamakotchie, zo een kleine zogenaamde huisdier die je dan hebt op zo een kleine speeldingentje..

    'Wie zich realiseert dat zijn uitspraken tot zijn daden behoren; zal zijn spreken verminderen, behalve wanneer het hem aangaat.


  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    360
    01-04-2011

    Ja wollahila
    Vroeger hea met geluk deed die het nogh
    Gelieve geen pm's van mannelijke leden.

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    2.665
    04-02-2011

    Citaat Geplaatst door Sweetyhanane Bekijk reactie
    Dat waren nog eens tijden!

    Of de tamakotchie, zo een kleine zogenaamde huisdier die je dan hebt op zo een kleine speeldingentje..

    tamaakotchii hahahaha
    iedereen had die, maar mijn ouders wilden niet voor mij kopen. ze vonden het onzin. zo'n klein ding
    Had ik van een hollander afgepakt maar ik begreep er niks van, vond het egt een droog ding. heb ik het na paar dagen teruggegeven



    tfoee wat een tijden man hahaha

    De Joden maken in slechts 1 land de meerderheid uit, en hebben toch de macht in alle landen op aarde...
    De Moslims maken in 51 landen de meerderheid uit, maar hebben in geen enkele land op aarde de macht..

    vreemd..


  6. #81
    Spiritos Santos

    Reacties
    1.636
    22-11-2010

    Citaat Geplaatst door revolutie030 Bekijk reactie
    Wollahila
    Snake van 3310, ik had topscore van 2duizend nogwat.
    Vroeger was leuker man

    als we hout of karton vonden, gewoon afval brachten we het naar bosjes, maakten we zogenaamd een hutje
    gewoon 2 houten planken over een winkelwagen, gingen we daar met 4 kinderen onder kruipen. fantaseerden we dat we eigen hutje hadden
    haaha wij dan we hadden een buurman die in houtbedrijf werkt haha , vroegen we 6 planken hout , spijkers , hamers enz en dat gaf ie dan gingen we vierkante hut bouwen met erbash erboven hahah , leuke tijden

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    2.665
    04-02-2011

    Citaat Geplaatst door X-Onbekenduh-X Bekijk reactie
    haaha wij dan we hadden een buurman die in houtbedrijf werkt haha , vroegen we 6 planken hout , spijkers , hamers enz en dat gaf ie dan gingen we vierkante hut bouwen met erbash erboven hahah , leuke tijden
    Jullie hadden luxe tijden dan spijkertjes, hamers pff..
    Ik woonde vroeger in een 10 hoog flaf egt aan de rand van de stad. dus naast die flat had je allemaal bos enzo.
    en wij kutkinderen al die troep die we vonden namen we mee naar die bossen. ergens diep in de bosjes was zo'n kleine open plek, daar deden we alles bij elkaar. gingen we hutje van maken.
    maar egt letterlijk alles wat we op straat vonden sleepten we daarnatoe.
    op gegeven moment hadden we 3 banken. gewoon 2persoonsbanken. matrassen, kleine tv op een klein kastje. Alsof je daar ooit stopcontact gaat vinden koelkasten, autobanden, winkelkarretjes, kinderwagens.
    moehiem gewoon woonkamer
    we chillden daar.

    zeker leuke tijden jah

    De Joden maken in slechts 1 land de meerderheid uit, en hebben toch de macht in alle landen op aarde...
    De Moslims maken in 51 landen de meerderheid uit, maar hebben in geen enkele land op aarde de macht..

    vreemd..


  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door revolutie030 Bekijk reactie
    Jullie hadden luxe tijden dan spijkertjes, hamers pff..
    Ik woonde vroeger in een 10 hoog flaf egt aan de rand van de stad. dus naast die flat had je allemaal bos enzo.
    en wij kutkinderen al die troep die we vonden namen we mee naar die bossen. ergens diep in de bosjes was zo'n kleine open plek, daar deden we alles bij elkaar. gingen we hutje van maken.
    maar egt letterlijk alles wat we op straat vonden sleepten we daarnatoe.
    op gegeven moment hadden we 3 banken. gewoon 2persoonsbanken. matrassen, kleine tv op een klein kastje. Alsof je daar ooit stopcontact gaat vinden koelkasten, autobanden, winkelkarretjes, kinderwagens.
    moehiem gewoon woonkamer
    we chillden daar.


    zeker leuke tijden jah
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA STREKKEN! ik kom zulke praktijken tegen wnr ik telkens ff pitstop doe richting marokko, zie je gezinnen gewoon een heel huis uit hun auto halen
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  9. #84
    undercova

    Reacties
    66
    07-11-2010

    streetfighter en blaren krijgen haha oude tijd
    deber 3la kerekkk

  10. #85
    -

    Reacties
    1.610
    25-09-2009

    De tijd dat je geen oorlog of haat kende.

    Dat was een mooie tijd joh vroeger

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    2.665
    04-02-2011

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA STREKKEN! ik kom zulke praktijken tegen wnr ik telkens ff pitstop doe richting marokko, zie je gezinnen gewoon een heel huis uit hun auto halen
    hahaha onderweg na marokko zie je de gekste dingen zowizo
    weetje wat ik grappig vind altijd
    dan sta ik bij een tankstation ff rusten enzo, komt er een andere auto naast je parkeren. een busje/gezinsauto
    Niks bijzonders natuurlijk, je kijkt zo, merk je dat et nederlanders zijn.
    dan wil je altijd kijken, maar niet te opvallend
    opeens gaat die achterdeur open, zie je zo in je ooghoek mensen eruit komen.
    maar er blijven maar mensen uitkomen je denkt hoeveel mensen passen in zo'n auto .

    De Joden maken in slechts 1 land de meerderheid uit, en hebben toch de macht in alle landen op aarde...
    De Moslims maken in 51 landen de meerderheid uit, maar hebben in geen enkele land op aarde de macht..

    vreemd..


  12. #87
    hehe...

    Reacties
    1.036
    27-04-2008

    Citaat Geplaatst door revolutie030 Bekijk reactie
    HERINNEREN JULLIE DEZE NOG nog nog

    Jaaa donkey kong Good ol' days...*sigh*
    stealing a sunset in Paris...

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door revolutie030 Bekijk reactie
    hahaha onderweg na marokko zie je de gekste dingen zowizo
    weetje wat ik grappig vind altijd
    dan sta ik bij een tankstation ff rusten enzo, komt er een andere auto naast je parkeren. een busje/gezinsauto
    Niks bijzonders natuurlijk, je kijkt zo, merk je dat et nederlanders zijn.
    dan wil je altijd kijken, maar niet te opvallend
    opeens gaat die achterdeur open, zie je zo in je ooghoek mensen eruit komen.
    maar er blijven maar mensen uitkomen je denkt hoeveel mensen passen in zo'n auto .
    Wat betreft het aantal mensen die eruit komen is niet zo erg, toppunt is wat ik ze allemaal eruit zie halen toilet, wasmachine, koelkast, zetel, stoelen
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  14. #89
    La Ilaha Ila Allah

    Reacties
    14.947
    04-10-2005

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    Wat betreft het aantal mensen die eruit komen is niet zo erg, toppunt is wat ik ze allemaal eruit zie halen toilet, wasmachine, koelkast, zetel, stoelen
    broertje!!! zemma nl/ belgie heeft meer kwaliteit dan Marokko
    “...het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.”
    (Soerat al-Baqarah: 216)

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    2.665
    04-02-2011

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    Wat betreft het aantal mensen die eruit komen is niet zo erg, toppunt is wat ik ze allemaal eruit zie halen toilet, wasmachine, koelkast, zetel, stoelen
    hahaha klopt,
    of die busjes die je ziet rijden op de rechterrijbaan standaard, net 80 km per uur. veringen helemaal ingezakt door alle bagage.
    Blauwe of oranje zeil op het dak. 3ami l7adj achter et stuur

    daarom wil ik met auto gaan altijd en nie met vliegtuig.
    je maakt veel meer mee.
    beter dan zo droog 3 uur in het vliegtuig zitte

    De Joden maken in slechts 1 land de meerderheid uit, en hebben toch de macht in alle landen op aarde...
    De Moslims maken in 51 landen de meerderheid uit, maar hebben in geen enkele land op aarde de macht..

    vreemd..