1. #61
    ______

    Reacties
    500
    12-06-2011

    Het niveau hier is idd triest. Maar om het alleen op de 'mannen' te betrekken is niet juist.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    662
    12-06-2011

    Citaat Geplaatst door ToaSolCal3 Bekijk reactie
    Hun denkwijze is gewoon belachelijk. Kijk alleen al naar de reacties die men hier plaatst. Misselijkmakend!
    Mee eens !

  3. #63
    Verbannen

    Reacties
    30.112
    20-06-2009

    Citaat Geplaatst door rhizlen Bekijk reactie
    het woord 'mannen' met aanhalingstekens zijn ze niet eens waardig. Hier hangen alleen shmeyet en fags.
    haal die ot weg walgelijk wijf

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    662
    12-06-2011

    Funny, meisjes mogen niet generaliseren en jongens wel.

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    42
    14-07-2011

    Waarom al die haat?
    .

    Follow me on twitter @prettymer


  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    106
    14-05-2011

    Numerooo 1.. Behandel mensen hoe je behandeld wilt worden..
    De heren hier komen met trieste verhalen marokkaanse wijven dit en dat?
    Maar kijk in de spiegel en kijk wat voor schade JIJ als jonge/man aanricht.. dan kan je begrijpen wat er in een dame omgaat..
    het zeggen dat ze hoeren zijn zegt ook heel wat over julie .. geen zelfrespect.. en verstand..
    en als julie het echt niet zien zitten.. dan niet dan zoek je maar lekker een nederlandse chineese etc. vrouw op toch?
    waarom al die topic's beginnen? Zo triest? Hahahah, als jullie jongens echt verstand zouden hebben dan zouden julie hier niet
    eens op hebben gereageerd.. msekien.. maar goed..

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    106
    14-05-2011

    Citaat Geplaatst door MADEinM0R0CC0 Bekijk reactie
    Het niveau hier is idd triest. Maar om het alleen op de 'mannen' te betrekken is niet juist.
    klopt gelijk heb je.. maar kijk eens goed? Hoeveeel topics zijn er gemaakt over marokkaanse meiden? hé? hahahah

  8. #68
    -

    Reacties
    4.761
    03-09-2006

    Haha, yeh reacties.

    .


  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    102
    11-05-2011

    ik vind dat jij belachelijk bent, weetje waarom
    jij weet het zo goed dat je gewoon verkeerde jongens gekend hebt ook al heb je goede jongens gekend wat ook niet goed is

    kijk naar een vrouw die 1 man gekend heeft en met hem is gaan trouwen weetje wat zij zegt
    mannen zijn geweldig

  10. #70
    -

    Reacties
    4.761
    03-09-2006

    Echt zo'n kleuter topic, waarom?

    .


  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    106
    14-05-2011

    Citaat Geplaatst door eerlijkopznbest Bekijk reactie
    ik vind dat jij belachelijk bent, weetje waarom
    jij weet het zo goed dat je gewoon verkeerde jongens gekend hebt ook al heb je goede jongens gekend wat ook niet goed is

    kijk naar een vrouw die 1 man gekend heeft en met hem is gaan trouwen weetje wat zij zegt
    mannen zijn geweldig
    Ik weet het zo goed? hahahah tuurlijk als ik zie hoe het aan toe gaat tegenwoordig.. zowel meiden en jongens.. Jaaaa ... hahaha, ik zie genoeg.. en hoor genoeg.. en heb het niet over het geheel ik walg niet van alle mannen.. maar van de mannen die zeggen dat
    alle marokkaanse dames slecht zijn? Snap je wat ik bedoel? het is gewoon zoo.. en we kunnen de rollen ook omdraaien..
    de dames daar in tegen zijn ook bad? snapjee.. maar vind het gewoon vieze streken van sommige jongens hier dat ze over het
    geheel praten en niet over het aantal

  12. #72
    SpaanseMarokkaanse!

    Reacties
    94
    19-05-2010

    Geloof me er zijn mannen die toppers zijn.. Sommige hier gedragen zich hier wel heel
    anders dan in het echt, dat is het jammere ervan. Er wordt hier zoveel uitgescholden etc.
    zodat iedereen een verkeerd beeld over elkaar heeft.

    En zolang je op jezelf let & degene in jouw dicht bijzijnde omgeving zullen de '' walgelijke
    mannen'' niet zo gauw opvallen.
    smaken verschillen dat is zo, maar jij bent smaakloos.

    N.


  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    106
    14-05-2011

    Citaat Geplaatst door sweet__marokina Bekijk reactie
    Geloof me er zijn mannen die toppers zijn.. Sommige hier gedragen zich hier wel heel
    anders dan in het echt, dat is het jammere ervan. Er wordt hier zoveel uitgescholden etc.
    zodat iedereen een verkeerd beeld over elkaar heeft.

    En zolang je op jezelf let & degene in jouw dicht bijzijnde omgeving zullen de '' walgelijke
    mannen'' niet zo gauw opvallen.
    Daaaar heb je eeen punt mee dame

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    102
    11-05-2011

    Citaat Geplaatst door Minimous Bekijk reactie
    Ik weet het zo goed? hahahah tuurlijk als ik zie hoe het aan toe gaat tegenwoordig.. zowel meiden en jongens.. Jaaaa ... hahaha, ik zie genoeg.. en hoor genoeg.. en heb het niet over het geheel ik walg niet van alle mannen.. maar van de mannen die zeggen dat
    alle marokkaanse dames slecht zijn? Snap je wat ik bedoel? het is gewoon zoo.. en we kunnen de rollen ook omdraaien..
    de dames daar in tegen zijn ook bad? snapjee.. maar vind het gewoon vieze streken van sommige jongens hier dat ze over het
    geheel praten en niet over het aantal
    ik begrijp jou zeker weten

    maar snap jij nu waarom je bang moet zijn? natuurlijk zijn er goeie en slechte meiden maar ik ontwijk ze liever noch dat ik over hun praat. ik zie elke dag wel wat maar het kan me geen reet schelen ben heel bang waar ik terecht zal komen ik maak me liever zorgen om mezelf dan om hun.

    maar ik ben ook niet ook perfect geweest ik was ook ooit net als hun
    maar wie leert van zijn fouten is een stap verder dan de gemiddelde.
    laat mensen met rust als ze jou ook met rust laten

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    106
    14-05-2011

    Citaat Geplaatst door eerlijkopznbest Bekijk reactie
    ik begrijp jou zeker weten

    maar snap jij nu waarom je bang moet zijn? natuurlijk zijn er goeie en slechte meiden maar ik ontwijk ze liever noch dat ik over hun praat. ik zie elke dag wel wat maar het kan me geen reet schelen ben heel bang waar ik terecht zal komen ik maak me liever zorgen om mezelf dan om hun.

    maar ik ben ook niet ook perfect geweest ik was ook ooit net als hun
    maar wie leert van zijn fouten is een stap verder dan de gemiddelde.
    laat mensen met rust als ze jou ook met rust laten
    Ik snap je! En ik weet wat je bedoeld.. en inderdaad.. je haalt de woorden uit mn mond.. maak zorgen omjezelf niet om de dingen die om je heen gebeuren.. want als iedereen dat zou doen.. zou de wereld er veel beter uit zien..