1. #76
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door mirdad Bekijk reactie
    Ik verklaar niemand de oorlog! Het gaat er juist om dat uit dit onderzoek volgt dat salafisten Nederland de "oorlog" verklaren....
    Iemand hier heeft zojuist oorlog verklaard aan Salafisten. Ik weet niet waar jij mee bezig bent maar je moet geen terroristen lopen verdedigen.

    Zogenaamd een artikel als goed excuus geven om niet bewapende mensen aan te vallen.

  2. #77
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Jij vlucht wel! We hebben het toch over de islam?
    Wat de salafisten willen, terug naar wat in de 7e eeuw op schrift is gesteld?

    Dat in onze tijd moslims, mensen in totaal worden misleid met hele andere verhalen die imams de gelovigen wijsmaken in het westen?
    Vertalingen van de islam in de moderne talen, verschijnen die de harde werkelijkheid verbloemen?

    De positie van de vrouw is ook, hier door mij duidelijk gemaakt.
    Je ontwijkt al steeds antwoord op mijn vraag over indoctrinatie van vrouwen (en mannen) dreigen met de hel, mee eens zijn?
    Maar jij denkt echt dat in veel moslimlanden vrouwen - op basis van die verzen, hadith - ook maar iets te vertellen hebben?
    waarom mogen de salafisten niet hun eigen manier van leven leiden en andere bevolkingsgroepen wel.
    Vertel dat eens.
    Waarom link je niet islamitische vrouwen aan die ayath al weet je dat die niet voor hun bedoelt is.waarom moeten islamitische vrouwen aan jouw atheistische denkwijze onderwerpen..

    Geef eens antwoord.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    313
    29-02-2016

    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Iemand hier heeft zojuist oorlog verklaard aan Salafisten. Ik weet niet waar jij mee bezig bent maar je moet geen terroristen lopen verdedigen.

    Zogenaamd een artikel als goed excuus geven om niet bewapende mensen aan te vallen.
    Ja, ik vind het ook belachelijk dat salafisten aansturen op een confrontatie met Nederland (een soort "oorlog"). Maar dat ze niet bewapende mensen willen aanvallen wist ik niet.

  4. #79
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door mirdad Bekijk reactie
    Ja, ik vind het ook belachelijk dat salafisten aansturen op een confrontatie met Nederland (een soort "oorlog"). Maar dat ze niet bewapende mensen willen aanvallen wist ik niet.
    Jij bent helemaal ergens anders mee bezig get lost.

    Men komt hier terroristische uitlatingen maken en deze komt hier zijweggetjes zoeken.

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    313
    29-02-2016

    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Jij bent helemaal ergens anders mee bezig get lost.

    Men komt hier terroristische uitlatingen maken en deze komt hier zijweggetjes zoeken.
    Zijn de uitkomsten van het onderzoek niet waar dan?

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    NL is echt zo n landje dat graag zenuwachtig en hoopvol om zich heen kijkt of er ergens een oorlogje is te vinden.

    Ze willen zo graag gehaat worden. Elke dag smeken ze erom. Media zit er al jaren elke dag bomvol mee. Ze hopen echt op iemand die een granaat in een bus gooit. Dan pas komen ze klaar, hebben ze weer een doel in hun leven de komende jaren want je kunt er zeker van zijn dat ze er 5 jaar lang non stop over gaan praten met ' live verslaggevers', praatprogramma's die er speciaal voor opgericht gaan worden en andere mediadrama

  7. #82
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door mirdad Bekijk reactie
    Zijn de uitkomsten van het onderzoek niet waar dan?
    Ik doe niet aan zogenaamde onderzoeken. In jou wereld mag ik nu Nederlanders oorlog verklaren als een paar Nederlanders Moslims iets aan willen doen.

    In mijn wereld ben je een terrorist als je zegt ik verklaar deze bevolkingsgroep hierbij de oorlog.

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    Flikker op met je atheistische gedrag dat maakt dat jij denkt zeggenschap te hebben over de islamitische vrouw.
    nee jij wil het zeggenschap over vrouwen stevig in je knuistjes houden hè eng ventje..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door MarokkaaninNL Bekijk reactie
    NL is echt zo n landje dat graag zenuwachtig en hoopvol om zich heen kijkt of er ergens een oorlogje is te vinden.

    Ze willen zo graag gehaat worden. Elke dag smeken ze erom. Media zit er al jaren elke dag bomvol mee. Ze hopen echt op iemand die een granaat in een bus gooit. Dan pas komen ze klaar, hebben ze weer een doel in hun leven de komende jaren want je kunt er zeker van zijn dat ze er 5 jaar lang non stop over gaan praten met ' live verslaggevers', praatprogramma's die er speciaal voor opgericht gaan worden en andere mediadrama
    Omdat de moslims van verschillende stromingen elkaar blijven afmaken hoeft er echt niet gezocht te worden naar een oorlog.
    Probleem alleen welke oorlog zullen we het eerste aanpakken.

  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Ga jij ook extremistische uitspraken maken zoals oorlog verklaren aan niet bewapende mensen? Je schijnt al op positie te staan om te verdedigen.

    https://www.nctv.nl/organisatie/ct/d...salafisme.aspx

    succes..als je bij dat groepje hoort dat geweld goedkeurt .
    en dit is geen bedreiging maar een belofte
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  11. #86
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    https://www.nctv.nl/organisatie/ct/d...salafisme.aspx

    succes..als je bij dat groepje hoort dat geweld goedkeurt .
    en dit is geen bedreiging maar een belofte
    Hou je bek ah viswijf constant op zoek naar aandacht met je drogredenen.

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    313
    29-02-2016

    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Hou je bek ah viswijf constant op zoek naar aandacht met je drogredenen.
    Waarom zijn het drogredenen?

    (Een ad hominem (viswijf) is wel een drogreden.)

  13. #88
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door mirdad Bekijk reactie
    Waarom zijn het drogredenen?

    (Een ad hominem (viswijf) is wel een drogreden.)
    Kerel je bent een fucking extremist, als ik je buiten tegen kom met je salafisten oorlog verklaren en aanvallen dan ben je van mij.

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Hou je bek ah viswijf constant op zoek naar aandacht met je drogredenen.
    geen afstand van groeperingen onder salafisten die geweld goedkeuren met de koranverzen in de hand daar tegen over wel un de aanval en op de man spelen..

    je valt weer door de mand..

    die belofte staat..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    313
    29-02-2016

    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Kerel je bent een fucking extremist, als ik je buiten tegen kom met je salafisten oorlog verklaren en aanvallen dan ben je van mij.
    Zoals ik eerder schreef, ik verklaar niemand de oorlog! Ik begrijp niet waar je dat vandaan haalt.
    Het topic gaat juist over "‘Salafisten sturen aan op een confrontatie met Nederland’" (door sommigen een "oorlog" genoemd).
    Met andere woorden: salafisten verklaren Nederland "de oorlog".