1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    51
    28-08-2014

    bredere heupen krijgen, help

    Hello,

    Ik wil graag bredere heupen krijgen. Ik heb gwn een normale lichaam kwa vet. Ik zit te denken om aan te komen maar ben dan bang dat ik veel vet bij mijn buik en taille ga krijgen.

    Ik ben weleens 8 kg aangekomen en dat kwam vooral op mijn dijen, beetje bij mijn heupen en borsten en helaas ook mijn buik en taille..
    Daarom was ik toen ook gestopt. Ik zit nu toch weer te twijfelen om aan te komen. Heeft iemand ervaring en ongeveer dezelfde lichaamstype als mij? of wil iemand dit ook doen?

    Ik zal mijn lichaam wel beschrijven. Ik ben slank/normaal, het meeste vet zit op mijn benen. Ik heb van nature al een ronde volle kont in verhouding met mijn benen enz. (maar geen brede heupen).
    Ik kom weinig aan bij de bovenkant van mijn lichaam (behalve mijn borsten wel). Ik heb dus bijv echt slanke armen en mijn sleutelbeenderen steken duidelijk uit. Ik heb gwn normale borsten (75C). en ik heb een opgezette buikje, maar het vet op mijn buik is niet super veel.

    Zover ik weet zijn heupen voor het grootste deel al uitgegroeid. Eerst was het namelijk 85 cm (15/16 jaar) en een jaar later (16/17) is het 93 cm (voornamelijk door wijder worden van mijn heupbeenderen). Nu ben ik nog een jaar verder en geen een cm erbij.
    Mijn taille is ook niet zo slank (de botten dus), daarom zien mijn heupen er dus al helemaal niet breed uit... best smal zelfs vind ik.

    Ik hoop dat iemand hier er verstand van heeft of ervaring of ook hetzelfde heeft als mij!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    872
    02-08-2013

    Ik probeer ze juist weg te krijgen! Het is ook nooit goed voor ons vrouwen..
    Meerdere gebruikers.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    51
    28-08-2014

    Citaat Geplaatst door Mimmie_ Bekijk reactie
    Ik probeer ze juist weg te krijgen! Het is ook nooit goed voor ons vrouwen..
    Haha why is toch juist mooi

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Reactie verwijderd
    Verwacht het onverwachte

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    164
    12-06-2016

    Glute bridges

    Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Je heupen kunnen brederlijken door een nog smallere taille en anders liposuctie en vet laten inspuiten daar

  7. #7
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ik snap niet wrm je al je maten moet vermelden hier even serieus. Mensen denken in beelden dat weet je toch wel of niet. Moehiem je kunt oefeningrn doen. Zoek op youtube

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Beenoefeningen op sportschool je moet ze trainen
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    396
    24-08-2017

    Wat een ellende allemaal, raad je echt aan om vroeg in de ochtend 1.5 uur en in de avond 1.5 uur je benen en buik flink te trainen onder begeleiding van een gediplomeerde trainer .

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    43
    18-11-2017

    Ik denk dat je eerder mentale hulp nodig hebt

  11. #11
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Trainen en waisttrainer done prachtfiguur

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    37
    07-01-2018

    Nooit tevreden we hadden ons zelf moeten ontwerpen.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.320
    15-10-2017

    Citaat Geplaatst door Sassi Bekijk reactie
    Nooit tevreden we hadden ons zelf moeten ontwerpen.

    Pestkop .... Maar toch wel lief

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    113
    13-04-2014

    Hahahahaha. Be happy with what you have.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Veel te veel bezig met je reet. Kweek hersenen. Maak dat maar eens breder.

Tags voor deze discussie