1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    De mooiste momenten zijn de momenten die ik met me ma heb heb doorgebracht voor ze ziek werd. Samen naar maroc, samen op visite, samen winkelen, samen boodschappen doen etc..zie soms dochters die dit soort dingen niet met hun moeders doen terwijl ze gwn rijbewijs en auto hebben, maar goed sommige dingen besef je later pas. Gheer in sha Allah.
    Elhamdoulileh

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    De mooiste momenten zijn de momenten die ik met me ma heb heb doorgebracht voor ze ziek werd. Samen naar maroc, samen op visite, samen winkelen, samen boodschappen doen etc..zie soms dochters die dit soort dingen niet met hun moeders doen terwijl ze gwn rijbewijs en auto hebben, maar goed sommige dingen besef je later pas. Gheer in sha Allah.
    Allah i safieha oe ghalieha liek. Jaa ik vind dat ook altijd leuk om te doen. Een dag doorbrengen doorbrengen met je moeder, voor haar doe ik alles,
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  3. #18
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Dat mijn zoontje net geboren was, en ik helemaal trilde en alleen Allah O akbar kon roepen. Subhana Allah.
    Ik kon het mij niet beseffen dat ik het helemaal zelf (zonder pijnstilling) heb gedaan en het gewoon mijn baby was, mijn ogen, mijn leven!
    Het mooiste cadeau!
    Trotse mama ♡♡

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Dat mijn zoontje net geboren was, en ik helemaal trilde en alleen Allah O akbar kon roepen. Subhana Allah.
    Ik kon het mij niet beseffen dat ik het helemaal zelf (zonder pijnstilling) heb gedaan en het gewoon mijn baby was, mijn ogen, mijn leven!
    Het mooiste cadeau!
    Prachtig. ❤️
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Allah i safieha oe ghalieha liek. Jaa ik vind dat ook altijd leuk om te doen. Een dag doorbrengen doorbrengen met je moeder, voor haar doe ik alles,
    Ameen schat komt goed in sha Allah..ja geniet ervan niet uitstellen, tijd brengen met je mama is de beste quality time <3
    Elhamdoulileh

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Ameen schat komt goed in sha Allah..ja geniet ervan niet uitstellen, tijd brengen met je mama is de beste quality time <3
    Yes doe ik zeker. Dankjewel lieverd.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Mooie herinneringen van de jeugdige jaren met mn broers.
    If you 'don't know', Allah knows.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    5.699
    11-03-2010

    Dat is 8 jaar geleden: iemand ontmoet en nu getrouwd zo raar hoe t leven kan lopen:/ vooral de manier waarop dat is gegaan

    Verder de jaren 99/2000
    Pokemon
    Filippos
    Digimon
    Met de buurt spelen hahaha goeie tijden. Gezellig ook kind zijn nergens aan denken

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    874
    15-02-2012

    Het zien van me vader die de shahada deed met zijn vinger terwijl hij volledig verlamd was en in coma lag. ♡

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    37
    07-01-2018

    De laatste woorden van mijn oma allah irhemoe.

  11. #26
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    De glimlach van mijn zus.
    Geduld is de sleutel

  12. #27
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Allah yar7am mouslimine l'jamee3
    Allah ichafih mouslimine l'jamee3

    Ameen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna