1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    775
    21-12-2020

    Zeker, alhoewel Nederland ook niet alles is momenteel.
    Het spijt me dat jullie zo teleurgesteld zijn in jullie home-land.
    Hopelijk komt er ooit weer een verandering in.

    Wat betekent oujdia Oushen? Ben benieuwd
    Ik hoop iets aardigs.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    775
    21-12-2020

    Ik begrijp het nu en bedankt voor de uitleg.
    Ik waardeer dit enorm!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Ga ergens anders janken en zielig overkomen je bent catfish en zal dat altijd blijven proberen en nu doen als je of een blondje bent.

    Niemand maakt hier nog een account aan zonder hier eerder een account te hebben gehad.

    Zelfs Marokkaanse jeugd niet
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  4. #19
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Marlies Bekijk reactie
    Zeker, alhoewel Nederland ook niet alles is momenteel.
    Het spijt me dat jullie zo teleurgesteld zijn in jullie home-land.
    Hopelijk komt er ooit weer een verandering in.

    Wat betekent oujdia Oushen? Ben benieuwd
    Ik hoop iets aardigs.


    Jaa viieeel ardig
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  5. #20
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Wat is een priester die ‘het’ met een non doet?

    Een priester op non-actief.









    Deze heb ik gekregen van TDM
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    775
    21-12-2020

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    Ga ergens anders janken en zielig overkomen je bent catfish en zal dat altijd blijven proberen en nu doen als je of een blondje bent.

    Niemand maakt hier nog een account aan zonder hier eerder een account te hebben gehad.

    Zelfs Marokkaanse jeugd niet
    Ik ben niet de persoon die jij zegt. Het ergste is dat ik me niet kan bewijzen of ik moet uit de anonimiteit willen gaan en dat wil ik niet op internet.
    Praat catfish als ik of is elke vrouw die jij niet kent die persoon? Het maakt me een beetje wanhopig want ik ben oprecht.
    Ik zal het je niet kwalijk nemen, zoals Terrorist me adviseerde hierboven, maar het doet wel pijn. Nee ik doe niet zielig, het is gewoon niet leuk dit.
    Zowiezo als ik een catfish was, dat had ik toch niet mijn prive berichten uit staan?
    Ik zoek helemaal geen privecontacten hier, gewoon meedoen met discussies.
    Afijn, ik heb er genoeg over gezegd en hoop dat het framen met de tijd minder wordt en jullie gaan inzien dat ik mezelf ben.

  7. #22
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.306
    19-09-2019

    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door Marlies Bekijk reactie
    Ik ben niet de persoon die jij zegt. Het ergste is dat ik me niet kan bewijzen of ik moet uit de anonimiteit willen gaan en dat wil ik niet op internet.
    Praat catfish als ik of is elke vrouw die jij niet kent die persoon? Het maakt me een beetje wanhopig want ik ben oprecht.
    Ik zal het je niet kwalijk nemen, zoals Terrorist me adviseerde hierboven, maar het doet wel pijn. Nee ik doe niet zielig, het is gewoon niet leuk dit.
    Zowiezo als ik een catfish was, dat had ik toch niet mijn prive berichten uit staan?
    Ik zoek helemaal geen privecontacten hier, gewoon meedoen met discussies.
    Afijn, ik heb er genoeg over gezegd en hoop dat het framen met de tijd minder wordt en jullie gaan inzien dat ik mezelf ben.
    Het doet pijn au au catfish die alles er aan doet om het tegenovergestelde te bewijzen. Ga dat kinderverhaaltjes maar ergens anders maar voor lezen maar niet hier bij mij. Je bent gewoon degene die ik zeg dat je bent. Hier op marokko.nl zal niemand meer account aanmaken zonder oude account te hebben gehad hier zo. Dus bespaar ons je woorden je bent gewoon gewoon marokkaantje die zich nu voor wil doen als blondje prinsesarabia
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  9. #24
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Terrorist Bekijk reactie
    Hoe krijg je 100 Marokkaanse zionisten in een mini?

    Twee op de voorbank, Twee op de achterbank en de rest in de asbak.
    hhhh masgot


    Jammer dat je zo raar bent
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    775
    21-12-2020

    [QUOTE=Panthera_leo;134979263]Het doet pijn au au catfish die alles er aan doet om het tegenovergestelde te bewijzen. Ga dat kinderverhaaltjes maar ergens anders maar voor lezen maar niet hier bij mij. Je bent gewoon degene die ik zeg dat je bent. Hier op marokko.nl zal niemand meer account aanmaken zonder oude account te hebben gehad hier zo. Dus bespaar ons je woorden je bent gewoon gewoon marokkaantje die zich nu voor wil doen als blondje prinsesarabia[/QUOTE

    Tssssk jij bent echt erg. Ik heb me genoeg verdedigd en ik wil me zeker niet voordoen als een blondje want ik heb bruin haar :P
    Doe maar wat aardiger want je zit echt helemaal fout.

  11. #26
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Hhh Marokko neemt Europa over , Duitsland en Spanje op hun bibberende knietjes
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  12. #27
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    Hhh Marokko neemt Europa over , Duitsland en Spanje op hun bibberende knietjes
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  13. #28
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Wolfjes zijn ontwolft hhh
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  14. #29
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Aapjes beginnen te ijlen...
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  15. #30
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Eerst 7irak nu Spanje en Duitsland monddood gemaakt
    Wel kaarten worden nu ingezet , Algerijnse watjes misschien hhh
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"