1. #1
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Wie o wie kan mij helpen zoek een goede app voor foto's bewerken of een online site.

    ben op zoek naar een goeie app of een site waar ik foto's mooi kan bewerken zeg maar 2 fotos 1 foto van maken.

    Alvast bedankt

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  2. #2
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    jeetje 19 keer bekeken en niet eens 1 upp ofzo

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  3. #3
    Selectief

    Reacties
    10.475
    18-02-2012

    MVC Premium MVC Premium
    @goudmijntje

    Bekijk deze site eens; http://www.pepermunt.net/foto/waar-k...ewerken-2.html

  4. #4
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door Technisch Bekijk reactie
    @goudmijntje

    Bekijk deze site eens; http://www.pepermunt.net/foto/waar-k...ewerken-2.html

    shokran ik ga effe kijken check je hoekje

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  5. #5
    Selectief

    Reacties
    10.475
    18-02-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door goudmijntje Bekijk reactie
    shokran ik ga effe kijken check je hoekje
    Bedankt voor je puntje

  6. #6
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door Technisch Bekijk reactie
    Bedankt voor je puntje

    Graag gedaan

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah