1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    4.522
    14-05-2010

    wat een reacties..

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    623
    23-06-2004

    Citaat Geplaatst door TranQuility Bekijk reactie
    Wat een haatreacties. Ze wil tenminste werken voor haar geld of het nou zwart of wit is. De helft van de Marokkaanse vrouwen is namelijk zogenaamd ziek na haar bevalling.
    \

    Zozo, wat een haatreacties! Zo zie je maar weer dat ons volk een ander niks gunt en bemoeit met alles!!
    Gelukkig is niet iedereen zo!
    Wees zuinig met de mensen om je heen want voor je het weet ben je ze kwijt!
    18-04-2008 Allah ie Rahmek Papa djeli 18-04-2008

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    623
    23-06-2004

    Citaat Geplaatst door 25Lady Bekijk reactie
    Ze kan zoals de meeste zeekoeien van de Marokkaanse vrouwen niet eens der haren kammen, met moeite voor der eigen kleine zorgen, DUS LAAT STAAN VOOR IEMAND ANDERS KIND MET LIEFDE ZORGEN. KORTOM ZE DOET HET VOOR HET GELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat n zielige hopeloze, jaloerze persoon ben jij!! Maar hamdolilah heb ik de juiste opvoeding van huis uit meegekregen en mag jij de POT op! Ik ga mn handen niet vuil aan jou maken en omdat het Ramadan is houd ik me in anders had ik je hier gegeven dame!
    Wees zuinig met de mensen om je heen want voor je het weet ben je ze kwijt!
    18-04-2008 Allah ie Rahmek Papa djeli 18-04-2008

  4. #19
    In love

    Reacties
    3.252
    21-12-2004

    ts succes!!,alleen snap ik niet dat je op die domme reacties reageert?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.891
    29-05-2008

    Als jij opvoeding vanuit huis had meegekregen dan zou je niet op andermans kinderen gaan baby sitten. Had je netjes een opleiding genoten en zou je daar iets mee doen poepgat.

    "handen aan mij vuil maken"? Je bedoelt je dikke worstenvingers niet meer aan je gekleefde toetsenbord, mooi toch, kan deze ook ff tot gezonde rust komen. Staan er in het vervolg ook geen bedel topics van jou hierso, want dat is pas egt HOPELOOS!!

    Citaat Geplaatst door Bin_lady Bekijk reactie
    Wat n zielige hopeloze, jaloerze persoon ben jij!! Maar hamdolilah heb ik de juiste opvoeding van huis uit meegekregen en mag jij de POT op! Ik ga mn handen niet vuil aan jou maken en omdat het Ramadan is houd ik me in anders had ik je hier gegeven dame!