1. #886
    Ing.

    Reacties
    175
    11-10-2007

    Citaat Geplaatst door Kusaila Bekijk reactie
    die zijn fajiet
    correctie... Failliet

  2. #887
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Allemaal hardcore traders hier. Maar cashen jullie ook of sparen jullie alleen coins?
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  3. #888
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Citaat Geplaatst door abdelghalek12 Bekijk reactie
    correctie... Failliet
    Hahaha
    FREE PALESTINA

  4. #889
    MVC Lid

    Reacties
    20
    02-04-2018

    Citaat Geplaatst door Muslima83 Bekijk reactie
    Het was paar maanden stil, en daling na de andere. Mijn portfolio was een en al rood. Eigenlijk wel een mooi moment om te investeren als je het geld ervoor hebt. Het begint nu eindelijk te stijgen, de verwachtingen zijn dat het in mei gaat knallen.

    Waar hebben jullie tot nu toe geïnvesteerd? Zijn jullie er tevreden over?
    Verge gekocht vorige jaar november was geeneens 1cent. Ben holder

  5. #890
    MVC Lid

    Reacties
    205
    05-09-2011

    Citaat Geplaatst door ToineManders. Bekijk reactie
    Verge gekocht vorige jaar november was geeneens 1cent. Ben holder
    Verge moet je zwaar verkopen, volg je de ontwikkelingen? Toen ik hoorde wie hun nieuwe partner was heb ik meteen alles weg gegooid.. boeit me niet hoe hoog het nog zou kunnen komen.

    Voor de duidelijkheid, de reden is simpelweg omdat deze munt nu zwaar haraam is om in te handelen.

  6. #891
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door dadeljongen Bekijk reactie
    Verge moet je zwaar verkopen, volg je de ontwikkelingen? Toen ik hoorde wie hun nieuwe partner was heb ik meteen alles weg gegooid.. boeit me niet hoe hoog het nog zou kunnen komen.

    Voor de duidelijkheid, de reden is simpelweg omdat deze munt nu zwaar haraam is om in te handelen.


    je hebt gelijk weg met die shitcoin..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  7. #892
    MVC Lid

    Reacties
    20
    02-04-2018

    Citaat Geplaatst door dadeljongen Bekijk reactie
    Verge moet je zwaar verkopen, volg je de ontwikkelingen? Toen ik hoorde wie hun nieuwe partner was heb ik meteen alles weg gegooid.. boeit me niet hoe hoog het nog zou kunnen komen.

    Voor de duidelijkheid, de reden is simpelweg omdat deze munt nu zwaar haraam is om in te handelen.
    Why? Is je eigen keuze waar je verge mee betaalt. Het ontwikkeld zich naar een anonieme betaalmiddel en ph is gewoon een bedrijf die daar gebruikt van maakt. Net zoals je met bitcoin op thuisbezorgd.nl kan betalen. Zwakke argumunt maargoed.

  8. #893
    MVC Lid

    Reacties
    20
    02-04-2018

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie


    je hebt gelijk weg met die shitcoin..
    Verge is bijna de enige coin die 100procent anoniem is. Dat is wat de mens wilt. Beheren over je eigen vermogen zonder derden. Verge heeft zeker een grote toekomst dat is ook de reden waarom ze zo'n partnership binnen hebben gehaald.

  9. #894
    MVC Lid

    Reacties
    205
    05-09-2011

    Dwaas

  10. #895
    MVC Lid

    Reacties
    20
    02-04-2018

    Citaat Geplaatst door dadeljongen Bekijk reactie
    Dwaas
    Omdat?

  11. #896
    MVC Lid

    Reacties
    205
    05-09-2011

    Citaat Geplaatst door ToineManders. Bekijk reactie
    Omdat?
    Omdat je niet in ziet dat het niet om de keuze of intentie van de gebruiker gaat maar om de keuze of intentie van de ontwikkelaar/afgever.
    Investeren in iets betekent ook meteen de ideeën/praktijken erachter in stand houden/steunen en daar geld aan verdienen. Zij hebben doelbewust een overeenkomst gesloten
    waarbij hun digitale valuta/crypto een specifieke functie gaat vervullen welke islamitisch gezien zeer onverantwoord is.

    Brand je er niet aan broeder, rizq kom van Allah, genoeg andere munten om in te investeren.

  12. #897
    MVC Lid

    Reacties
    20
    02-04-2018

    Crypto is in zn geheel haram weet niet voor jou.

  13. #898
    MVC Lid

    Reacties
    205
    05-09-2011

    Daar zijn de meningen over verdeeld onder de geleerden voor zo ver ik weet Allaho alam, maar zelfs als dat echt zo is kap ik er mee. Khair inshAllah

  14. #899
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Dus als p.hub. zou investeren in de euro, dan was de euro zwaar haram en moeten we de euro dumpen jek?

    Lekker snugger ben jij...

    Verge is net als de euro een betaalmiddel.. een investeerder maakt het dus niet haram of halal.

  15. #900
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door prinscharming Bekijk reactie
    Dus als p.hub. zou investeren in de euro, dan was de euro zwaar haram en moeten we de euro dumpen jek?

    Lekker snugger ben jij...

    Verge is net als de euro een betaalmiddel.. een investeerder maakt het dus niet haram of halal.
    lol verge heeft miljoenen dollars betaald voor een partnership met p.ornhub