1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.626
    26-11-2003

    smart tv. sony. met welke ap kan ik arabische kanalen ontvangen.

    wie kan mij vertellen welke ap ik nodig heb.
    Wie denkt een betere vriend dan Allah {swt} te hebben, kent zijn Schepper niet goed.
    Wie denkt een grotere vijand te hebben dan zichzelf, kent zichzelf niet goed.~

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.626
    26-11-2003

    wie o wie weet iets ?
    Wie denkt een betere vriend dan Allah {swt} te hebben, kent zijn Schepper niet goed.
    Wie denkt een grotere vijand te hebben dan zichzelf, kent zichzelf niet goed.~

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.626
    26-11-2003

    Citaat Geplaatst door missarabier Bekijk reactie
    wie o wie weet iets ?
    Wie denkt een betere vriend dan Allah {swt} te hebben, kent zijn Schepper niet goed.
    Wie denkt een grotere vijand te hebben dan zichzelf, kent zichzelf niet goed.~

  4. #4
    L.iefemo

    Reacties
    1.518
    03-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Je moet even kijken of je deze app kunt downloaden.

    Zo ja dan hoor ik het graag dan kan ik je laten zien wat je dan verder moet doen..


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.626
    26-11-2003

    zijn er nog andere aps
    Wie denkt een betere vriend dan Allah {swt} te hebben, kent zijn Schepper niet goed.
    Wie denkt een grotere vijand te hebben dan zichzelf, kent zichzelf niet goed.~

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    2.980
    27-05-2009

    Je moet betalen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6.245
    06-06-2006

    Citaat Geplaatst door Benisaid_Boy Bekijk reactie
    Je moet even kijken of je deze app kunt downloaden.

    Zo ja dan hoor ik het graag dan kan ik je laten zien wat je dan verder moet doen..

    Ik heb deze app op mijn Samsung smart tv.

    Hoe werkt zoiets?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    Wat is erger?
    Een atheïst zei tegen een gelovige: “Hoe zal je gevoel zijn als je dood gaat en ontdekt dat er helemaal geen God bestaat?” De gelovige antwoordde toen: “Veel minder erg dan wanneer jij komt te sterven en ontdekt dat er wel een God bestaat.”

  8. #8
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Probeer Kodi erop te zetten en dan onder Kodi apps downloaden die het mogelijk maken films te kijken.

    https://www.youtube.com/watch?v=PawF57Y4riY
    https://www.youtube.com/watch?v=E6fnhlloqpw
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  9. #9
    L.iefemo

    Reacties
    1.518
    03-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Kodi is erg traag .. De IPTV App is veel sneller en erg makkelijk.. je kan ook je eigen volgorde van zenders maken wat je maar wilt. Je kan het wel eerst 7 dagen gratis uitproberen en daarna kost het je eenmalig 5 euro voor altijd.
    Ik heb er wel goede ervaringen mee.

  10. #10
    L.iefemo

    Reacties
    1.518
    03-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Mocht je serieuze interesse hebben .. dan kan je mij een PM sturen.. laat ik je het eerst testen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.940
    18-07-2010

    Citaat Geplaatst door Benisaid_Boy Bekijk reactie
    Mocht je serieuze interesse hebben .. dan kan je mij een PM sturen.. laat ik je het eerst testen.
    Vertel het openbaar, we zijn nieuwsgierig

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    19
    28-09-2012

    Ja kan die app op je smarttv downloaden. Kost eenmalig 5 euro ongeveer. En dan kan je een abbonement erop zetten voor een jaar. Ik kan het voor je doen tegen een kleine vergoeding 50 euro.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.940
    18-07-2010

    Citaat Geplaatst door tylerdurden2 Bekijk reactie
    Ja kan die app op je smarttv downloaden. Kost eenmalig 5 euro ongeveer. En dan kan je een abbonement erop zetten voor een jaar. Ik kan het voor je doen tegen een kleine vergoeding 50 euro.

    Hahaha ga spelen.

  14. #14
    L.iefemo

    Reacties
    1.518
    03-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Wilt u super mooi Ultra HD Televisie kijken ? Zoek dan niet verder u bent bij mij op het goede adres.

    Voor zowel normale zenders op cccam op de dreambox maar ook wat nog beter is, is IPTV op dreambox erbij. Heb je meteen duizenden kanalen. Uiteraard ook voor alle Smart TVs ( LG, Samsung). Zeer stabiele kanalen voor Dreambox, smart tv, MAG250 en uiteraard ook live TV kijken waar je ook maar bent met de Android app op je telefoon of tablet.

    Alle premium zenders inbegrepen zoals Alle HD Fox Sports zenders, Ziggo Sports, alle 18 beIN sports Turks+Arabisch, Sky Sports en nog veel meer!

    En uiteraard zijn we de kids niet vergeten met bijv. Toyor El Janah, & en Toyor Baby en nog veel meer.


    Een paar voorbeeld landen:
    Turks, Nederland, Belgie, Engeland, Duitsland, Italie, Arabisch, Amerikaans, Frans, Spaans, Portugees, Servisch, Croatie, Bosnie, Macedonie, Albanie, Kosovo, Polen, Pakistan, India, Afghaans, Russisch, Iraans, Roemeens, Bulgaars, Grieks, Kurdisch, Israel, Tjechie, Hongarije, Afrika, Azerbaijan, Armenia, Bangladesh, Malaysie, Zuid Amerika, Scandinavie. & adult pakket)

    Uiteraard kan je eerst 24 uur testen. Wil je meer info of direct testen? Stuur me een bericht, eventueel direct via teamviewer te installeren.