1. #211
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Ik val op jonkies hahahaha sarry
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  2. #212
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-03-2019

    Me too

  3. #213
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door dratsaBsuoirolG Bekijk reactie
    Me too
    Verkeerd gematcht dan ik ben een oma hahahaa
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  4. #214
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-03-2019

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    Verkeerd gematcht dan ik ben een oma hahahaa
    thick oma dan

  5. #215
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door dratsaBsuoirolG Bekijk reactie
    thick oma dan
    jupp.. zoiets..
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  6. #216
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-03-2019

    Voor mij ben je een jongkie, trust me

  7. #217
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door dratsaBsuoirolG Bekijk reactie
    Voor mij ben je een jongkie, trust me
    hoe oud ben je?
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  8. #218

  9. #219
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Opa !
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  10. #220
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-03-2019

    Poppetje :hartje:

  11. #221
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Oke meneer hahaha
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  12. #222
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-03-2019

    Gaan we samen shoppen?

  13. #223
    MVC Lid

    Reacties
    4
    29-02-2020

    [QUOTE=Imane001;133306181]Inmiddels ben ik al 26 jaar en kom ik tot besef dat al mijn leeftijdsgenoten/vriendinnen iemand aan het leren kennen zijn/verloofd/getrouwd en of al moeder zijn.
    Vroeger had ik niets met trouwen, het hoefde niet en ik vond dat ik geen haast heb. Maar nu besef ik dat dit toch wel een belangrijk onderdeel van je leven is.
    Ik heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld als nu en dat maakt me ook zo depressief en heb ook alleen maar broers.
    We zijn sinds 2 jaar naar een boerengat verhuisd, waar je geen enkele Marokkaan tegenkomt dus dat wordt lastiger.
    Soms betrap ik mezelf door te staren naar dames die met kinderwagen rondlopen, nou dan denk ik bij mezelf 'had ik dit maar ook' 'Zal ik wel ooit trouwen en kinderen krijgen?
    Al mijn vriendinnen zijn met hun eigen leven of gezin bezig waardoor ik me nog eenzamer voel. Het gevoel om te settelen begint door te wegen.
    Vroeger waren er zoveel aanzoeken en had ik keuze genoeg. Tot op heden is dat enorm verminderd door veel factoren zoals werk, minder sociale contacten, vaak thuis en ik kom minder mannen tegen.
    En als ik ze tegenkom dan is er geen klik of interesse vanuit mijn kant. Ik ga nou niet trouwen om getrouwd te zijn.

    Ik word binnenkort 27 jaar en ik begin het zowat op te geven want ik denk nou niet dat ik nog zal trouwen. Heb er me zowat bij neergelegd
    Die gedachten dat ik mogelijk alleenstaande word maakt me echt zo depressief.
    En alsof het niet erg genoeg is moet ik bij iedere bijeenkomst het volgende aanhoren: Je wordt 27! Je moest al getrouwd zijn en een kind hebben, hoe komt dat je nog ongehuwd bent? Je bent zo'n mooie dame waardoor mensen zullen denken dat dit eerder aan je mogelijke slecht verleden ligt.
    Ik moet dit iedere keer aanhoren. En dan beginnen ze over kinderen en beweren ze dat het na je 30ste moeilijk wordt om zwanger te geraken, je meer kwaaltjes krijgt, de zwangerschap moeilijk ervaart,...
    Kan er toch ook niet aan doen dat Allah het zo gewild heeft en dat alles mektab is?
    Vind het al zo erg dat ik me nog steeds eenzaam voel en dan komen zij het nog erger maken dan het al is.

    We kunnen gelijk trouwen ben wil lelijk

  14. #224
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door dratsaBsuoirolG Bekijk reactie
    Gaan we samen shoppen?
    No thanks, shop liever alleen.
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  15. #225
    MVC Lid

    Reacties
    242
    11-03-2019

    Respectloos