1. #64291
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Ah heerlijk die soep! Besahtek.

    Recept heb ik op mn fb staan: tesliem's corner.
    Allah 3tiek sa7a.

    Gevonden! Thanks.
    Kan je kookroom doen ipv slagroom?
    Moet alleen nog griekse yoghurt halen
    Moet toch zo miep van scholen halen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #64292
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Allah 3tiek sa7a.

    Gevonden! Thanks.
    Kan je kookroom doen ipv slagroom?
    Moet alleen nog griekse yoghurt halen
    Moet toch zo miep van scholen halen.
    Had eens een aflevering over kookroom gezien dat is gewoon 1 grote marketingtruc slagroom is ook goedkoper en zit meer room in

  3. #64293
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Had eens een aflevering over kookroom gezien dat is gewoon 1 grote marketingtruc slagroom is ook goedkoper en zit meer room in
    Ohja klopt...nu je het zegt...mn man heeft net twee flesjes van de lidl gehaald. Maak die maar op dan.

    Lunch.
    Mn dochter wilde eerst geen patatjes...maar weed zjo3 toen ze de mijne zag en heb ik als goede moeder[emoji57] toch maar gedeeld.
    Met gehaktbal.
    En de soep.

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #64294
    M.&F.

    Reacties
    3.826
    23-02-2011

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Zusje van mn beste vriendin gaat over een maandje trouwen (waar vrijgezellen van was) en heeft dus nog geen taart. Ik wil m wel maken maar er komen rond 600 personen sowieso niet haalbaar voor mij, kan wel een paar laags aansnijtaarr maken maar als je voor 600 man moet bakken hey woow
    Heftig.. Dat doen mensen toch niet serieus? Wat ik vaak zie is dat ze dan 3-4 lagen maken en de rest dummies.. Niet dat dummies weinig werk zijn, maar toch..

  5. #64295
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Die patatjes ik heb net gelunch, kerriekokos soep en rijstwafels met hummus + gekookt ei

    toen ging ik koffie halen en je hebt altijd koffie + wat lekker voor 1,70, nu zag ik zo'n heerlijke mergpijp maar uiteindelijk toch voor een zakje berry & nuts gegaan

  6. #64296
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Die patatjes ik heb net gelunch, kerriekokos soep en rijstwafels met hummus + gekookt ei

    toen ging ik koffie halen en je hebt altijd koffie + wat lekker voor 1,70, nu zag ik zo'n heerlijke mergpijp maar uiteindelijk toch voor een zakje berry & nuts gegaan
    Nu moet ik natuurlijk ook zo mergpijpjes halen he....

    Besa77a..kerriekokos soep klinkt ook goed.

    En ik ben van plan zelf humus te maken. Moet alleen tahini halen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #64297
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door OumHunayn Bekijk reactie
    Heftig.. Dat doen mensen toch niet serieus? Wat ik vaak zie is dat ze dan 3-4 lagen maken en de rest dummies.. Niet dat dummies weinig werk zijn, maar toch..
    Ja ik zei ook ik kan een aansnijtaart maken, 5 laags is wel mijn max en dan de rest van achter? Maar ook die taart van achter, als ik voor 600 man moet bakken is toch niet haalbaar?? Dat zijn veeel taarten.. aan de andere kant eind vd avond zijn mensen al weer weg, ze doen wel hele kleine stukjes etc. Maar heb geen idee hoe ik dat logistiek moet regelen.. plus ja wil mezelf ook optutten etc dus wordt een lastige combi.. we gaan nog kijken hoe of wat, weet nog niet zeker of ik dat ga doen. Want een bakster vroeg er 2000 voor, nouja is gewoon een redelijke prijs voor zoveel personen.. snap wel dat ze dat niet eraan wil uitgeven maar tis wel een reële prijs.

  8. #64298
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja ik zei ook ik kan een aansnijtaart maken, 5 laags is wel mijn max en dan de rest van achter? Maar ook die taart van achter, als ik voor 600 man moet bakken is toch niet haalbaar?? Dat zijn veeel taarten.. aan de andere kant eind vd avond zijn mensen al weer weg, ze doen wel hele kleine stukjes etc. Maar heb geen idee hoe ik dat logistiek moet regelen.. plus ja wil mezelf ook optutten etc dus wordt een lastige combi.. we gaan nog kijken hoe of wat, weet nog niet zeker of ik dat ga doen. Want een bakster vroeg er 2000 voor, nouja is gewoon een redelijke prijs voor zoveel personen.. snap wel dat ze dat niet eraan wil uitgeven maar tis wel een reële prijs.
    2000...jemigdepemig....600 mensen...tjah...wat doe je jezelf aan.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #64299
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    2000...jemigdepemig....600 mensen...tjah...wat doe je jezelf aan.
    Ja rond 3pp is nog goedkoop voor een bruidstaart eigenlijk. Meeste zitten wel rond 5,- als je echt naar de professionele gaat dan. Ik zou het er zelf ook nooit voor uitgeven maar tis over een maand he, geen idee wat ze nu gaat doen dan...

    ja Turkse bruiloft he.. families van beide kanten, buren, weet ik het allemaal schrok ook van het getal. Dacht 300 max ofzo

  10. #64300
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja rond 3pp is nog goedkoop voor een bruidstaart eigenlijk. Meeste zitten wel rond 5,- als je echt naar de professionele gaat dan. Ik zou het er zelf ook nooit voor uitgeven maar tis over een maand he, geen idee wat ze nu gaat doen dan...

    ja Turkse bruiloft he.. families van beide kanten, buren, weet ik het allemaal schrok ook van het getal. Dacht 300 max ofzo
    Dan aansnijtaart en een andere optie. Cupcakes? Maar 600 zal nooit goedkoop worden.

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #64301
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hier ook hoor.
    Kipvleugeltjes ofzo.
    Of iets snels met wraps.
    Ja lekker erbij. Alleen geen zin om iets te laten ontdooien nu nog. Ik denk dat ik voor een groententorilla ga, een keer weer vega.
    Bedankt voor t meedenken ;-)
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #64302
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Wa salama 600 mensen
    Doe maar in plakken snijden dat je er door heen kan kijken. Heb zo vaak 'taart' gekregen dat ik dacht hou maar! Dikke plak fondant en een lepeltje. Ik hou van nederlandse bruiloften daar is bruidstaart heel belangrijk en heerlijk is toch mijn lievelingseten dus hoef verder niks hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #64303
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Had eens een aflevering over kookroom gezien dat is gewoon 1 grote marketingtruc slagroom is ook goedkoper en zit meer room in
    Ik dacht er laatst nog aan of dat eigenlijk niet beter is..dus ga eens een keer gewone slagroom proberen

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  14. #64304
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Heb nog harira van gisteren maar weet eigenlijk niet wat erbij te maken. Ja bij ons moet er echt iets bij hihi
    Iets van gevulde batbot of gevulde broodjes met gehakt of kip

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  15. #64305
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ja lekker erbij. Alleen geen zin om iets te laten ontdooien nu nog. Ik denk dat ik voor een groententorilla ga, een keer weer vega.
    Bedankt voor t meedenken ;-)
    Dat is ook lekker idd. Ik maakte ooit spinazie tortilla was erg in de smaak gevallen.

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl