1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    903
    02-04-2010

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    De piggies hebben weer iets waar ze hun tanden in kunnen zetten ze hebben weer een scapegoat nodig een straatrat groter maken dan hij is .Iedereen gaat over die idioot praten ondertussen kunnen de dieven in den haag doen wat ze willen wat precies de bedoeling is van die idioten die hem nu ophypen .Vooral niet letten op de economische crisis en de schroeven die door den haag worden elke dag strakker gedraagd alles word duurder omaatjes en opas worden op straat gezet . Wij gaan het over een idioot van de straat praten die totaal niks heeft bijgedraagd aan de mensheid dan zich als een idioot te gedragen voor de camera .
    hier ben ik het wel overigens volledig mee eens...

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    515
    06-11-2017

    Oh boefje tog...

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    kom jij hier ff uit de kast..
    Ooo nee hoor. ik ben anti man-man.

    Mijn aanbod van gister geld nog steeds. Ik zou je vooralsnog graag mee uit willen nemen.

    Dan heb je nog eens kans dat je stoute fantasieën met Marokkaan uitkomen.

    Ik heb altijd al een extreem rechtse dame non verbaal en zonder fysieke geweld willen aanpakken.

    Win win situatie.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Pijn in zijn portemonnee dat doet hem echt pijn.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    66.580
    29-12-2004

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    boef gaat weer een echte boef worden
    Want je bent een echte boef als je vrouwen hoeren noemt. Het lijkt wel rap.
    Respect moet je verdienen.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Boef is kunstenaar en mag alles zeggen.

    Volgens Holman dan!

    https://www.parool.nl/opinie/boef-is...ggen~a4553806/
    Gaat er niet om wat hij zegt, maar wat hij meent, zijn visie over vrouwen is.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    66.580
    29-12-2004

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Hoe vaak heeft die ene nicht van een Joling zich vies uitgelaten over de islam, of die andere relnicht over die chinees.

    We weten inmiddels hoe laat het is en hoe de verhoudingen daadwerkelijk liggen
    Dat over die Chinees. Chinezen namen er geen aanstoot aan. Het klopte namelijk ook met nummel 43.

    Leg eens uit hoe de verhouding liggen. Ik weet het niet echt.
    Respect moet je verdienen.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Hoe vaak heeft die ene nicht van een Joling zich vies uitgelaten over de islam, of die andere relnicht over die chinees.

    We weten inmiddels hoe laat het is en hoe de verhoudingen daadwerkelijk liggen
    en hoe een laag drek kregen die over hun heen..
    hun onderstreepten het niet nog een x door ook nog eens een statement te maken als dat van boef..

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Pijn in zijn portemonnee dat doet hem echt pijn.
    Dat is meestal zo als je **** van de commercie bent..en dat is boef

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    66.580
    29-12-2004

    Zingt hij er ook zo over? "Ho Nigga!" Of is hij niet zwart genoeg daar mee weg te komen?
    Respect moet je verdienen.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    66.580
    29-12-2004

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Ik vind van niet ik vind hem een slecht voorbeeld voor de moslims hij kan ook gewoon normaal doen zonder die arogantie arogantie is niet van onze deen .
    Blijkbaar geeft hij iets aan dat vrij algemeen gedacht wordt binnen bepaalde groepen. Bij Marokkanen zie je dat hier ook gewoon op straat.
    Respect moet je verdienen.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Ooo nee hoor. ik ben anti man-man.

    Mijn aanbod van gister geld nog steeds. Ik zou je vooralsnog graag mee uit willen nemen.

    Dan heb je nog eens kans dat je stoute fantasieën met Marokkaan uitkomen.

    Ik heb altijd al een extreem rechtse dame non verbaal en zonder fysieke geweld willen aanpakken.

    Win win situatie.
    extreem rechtse
    Dan ben je bij mij op het verkeerde adres

    En zoals ik al eerder vermelde thanks but no thanks.
    je lijkt me geen avondvullend programma met je one issue statement

  13. #28
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Wat een ophef zeg!

    Boef is rapper en dan is het gebruikelijk om zulke taal te bezigen. Of het slim was in dit geval dat is een ander verhaal

    Deze dames waren zo vriendelijk om boef in nood te helpen. Waarop hij op zijn beurt in een dronken bui deze behulpzame dames beledigt. Hij heeft zijn excuses aangeboden.

    Waarom moeten er evenementen opeens boekingen annuleren? Vraag me af hoe men in Nederland gereageerd zou hebben als het om een André hazes junior zou gaan

    De dames in kwestie zijn opvallend stil.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    66.580
    29-12-2004

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Wat een ophef zeg!

    Boef is rapper en dan is het gebruikelijk om zulke taal te bezigen. Of het slim was in dit geval dat is een ander verhaal

    Deze dames waren zo vriendelijk om boef in nood te helpen. Waarop hij op zijn beurt in een dronken bui deze behulpzame dames beledigt. Hij heeft zijn excuses aangeboden.

    Waarom moeten er evenementen opeens boekingen annuleren? Vraag me af hoe men in Nederland gereageerd zou hebben als het om een André hazes junior zou gaan

    De dames in kwestie zijn opvallend stil.
    Het ging niet over een rap maar een manier van denken. Die manier zie je terug op straat. Die dames waren niet stil trouwens.
    Respect moet je verdienen.

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Wat een ophef zeg!

    Boef is rapper en dan is het gebruikelijk om zulke taal te bezigen. Of het slim was in dit geval dat is een ander verhaal

    Deze dames waren zo vriendelijk om boef in nood te helpen. Waarop hij op zijn beurt in een dronken bui deze behulpzame dames beledigt. Hij heeft zijn excuses aangeboden.

    Waarom moeten er evenementen opeens boekingen annuleren? Vraag me af hoe men in Nederland gereageerd zou hebben als het om een André hazes junior zou gaan

    De dames in kwestie zijn opvallend stil.
    Dronken bui, dan zegt men meestal wat men echt denkt. Even niet voorzichtig zijn.

    Wat zouden die dames in kwestie nog meer moeten zeggen dan zij al gedaan hebben?